נגישות
נגישות

אלמרסא ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

133 ביקורות וחוות דעת על אלמרסא

מוטי - תמונה
מוטי 2 ביקורות
ה פ ת ע ה ....
4.3
19/10/13

בתור אחד שאף פעם לא מרוצה הופתעתי לטובה מהמסעדה הזו. אוכל טעים מאוד ומוקפד, מוגש בטוב טעם ובקצב מדויק מעורר התפעלות. זו לא מסעדה שמתימרת להיות מסעדת טופ גורמה כמו שהמון אחרות מנסות... ורחוקות שנות אור מלהצליח. פה השף פשוט יודע מה הוא עושה ומרגישים את זה בכל ביס ובכל סוג מנה. כל הכבוד, הלוואי שתצליחו לשמור על הרמה ועל האוטנטיות. נסו לא תתאכזבו !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
amnon - תמונה
amnon 2 ביקורות
מסעדה מעולה!!!
4.3
06/10/13

הגענו 4 אנשים ביום שישי בערב 4.10.13. הופתענו לטובה: האוכל מעולה וטעים.(המנה האחרונה טעונה שיפור) השירות מצויין, ממליצים בחום לאחרים להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bargho - תמונה
Bargho 11 ביקורות
חוויה קולינרית יוצאת דופן
4.8
06/10/13

ביקרתי כבר כמה פעמים ב״אל מרסא״, בתור עכואי שמבלה המון במסעדות, דגים ובשרים וים תיכוניות בכלל - אל מרסא מציבה סטנדרט חדש וגבוה. אוכל טעים, מנות מדוייקות ושירות אדיב וחייכן. בעלי הבית... מרוואן ועלאא קשובים מאוד ללקוח ודואגים מדי פעם לוודא שהכל בסדר ולשמוע הערות ומשובים. מי שמחפש מסעדה מזרחית טיפוסים עם שפע סלטים ומנות צ׳יפס - חבר׳ה, אל מרסא היא לא הכתובת, אניני טעם ואנשים שמעריכים טאץ׳ אישי באוכל ייהנו שם וגם הנוף לנמל הדייגים הקטן מוסיף לאווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaacov - תמונה
Yaacov 2 ביקורות
כיף של מקום
4.5
30/09/13

המיקום על המים בנמל, המקום מוקפד, התפריט טובה, האוכל טעים, השירות אדיב ומקצועי והמחיר הוגן ביחס למה שקיבלנו. ובנוסף, השירותים נקיים מאד והמטבח מצוחצח. אני בהחלט ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uri - תמונה
Uri 40 ביקורות
מסעדה מצוינת
5.0
24/09/13

מיקום טוב - משקיף על הנמל. שרות אדיב, מהיר ומאיר פנים. אוכל טרי וטעים, מוגש בכמויות נדיבות ובצורה אסטטית. שירותים נקיים ומודרניים. מחיר סביר. נהנינו מאד בסוכות, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעם - תמונה
נעם 7 ביקורות
ארוחת גורמה מעולה, לא שגרתית ושירות קשוב
4.8
16/09/13

איזו ארוחת דגים ופירות ים אכלנו אתמול... והקינוח... מספר לכם כדי שתרשמו לפניכם: מסעדת שף מצוינת בתמחור נוח בנמל הדייגים בעכו (Waze מגיע לשם בלי בעיה). דגים ופירות ים הם המומחיות שלהם,... אבל יש גם בשרים איכותיים ונשנושים לילדים אם תרצו. ובסוף הארוחה תהיו ממש חייבים להזמין את הכנאפה האלוהית שמכינים במקום (!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנונימי - תמונה
אנונימי 2 ביקורות
תמורה מלאה למחיר ארוחה מלאה
5.0
31/08/13

ביקרנו בשישי בערב במסגרת המבצע של לאומיקארד -ארוחה מלאה לזוג ב 140 שח הארוחה הייתה נפלאה וכללה פירות ים דגים שתיה וקינוחים. הכל היה מוקפד ומדוייק.תאווה לחיך! מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן 8 ביקורות
מסעדת דגים מעולה!!!!
5.0
27/08/13

ארוחת צהריים זוגית במחיר מעולה ואיכות ללא פשרות הכל טרי-אנשובי מצויין וסלט אלמרסא מדהים! עיקרית קדרית פירות ים מאד מומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
המלצה - תמונה
המלצה 2 ביקורות
מסעדת גורמה נפלאה-נמל הדייגים עכו העתיקה
5.0
19/08/13

אנו מבקרים באופן קבוע ותמיד נהנים מפירות הים הנפלאים והטריים מממנות הדגים האנינות ומגולת הכותרת מנת הכנפה הנפלאה שאין שני לה. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ברכה - תמונה
ברכה מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.8
19/08/13

הארוחה היתה מפתיעה באיכותה, הכל מושקע ובטוב טעם. השירות מצויין, רק שישמרו על האיכות והטריות לאורך זמן. נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה