נגישות
נגישות

אלמרסא ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

133 ביקורות וחוות דעת על אלמרסא

Nadan - תמונה
Nadan 2 ביקורות
כנראה המסעדה הטובה ביותר בעכו.
5.0
08/05/17

בתפקידי כמפיק אירועים, ביקרתי במסעדה מספר פעמים רבות כאשר הבאתי קבוצות של סועדים. האוכל תמיד משובח וטעים כל כך עד שבמנות העיקריות כבר אין מקום להכניס כלום. הכל טרי מאוד והשירות אדיב... ביותר. גם כאשר אני מגיע באופן פרטי לאזור אלמרסא היא הבחירה המועדפת עלי. נכון שהמחירים הם לא מחירים של חומוסיה או שיפודיה פשוטה בשוק, אך כך גם איכות המנות. מי שמחפש חומוס,חומוס צ'יפס סלט שיחפש מקום אחר. לכאן באים בכדי להתפנק. ממליץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
יוקרה,טעמים ושרות
5.0
09/03/17

אנחנו בחרנו בארוחת השף- זוהי ארוחה שמאפשרת לנו הסועדים להנות מארוחת טעימות מענגת הנבנית על ידי השף. הארוחה מורכבת ממספר שלבים , התחלנו במנות הראשונות חלומיות, המשכנו בשלב של פירות ים,... דגים ובסוף בשר, מי לא מעוניין יכול לוותר על כל שלב בדרך, המלצר מתייעץ עם הסועדים בתחילת הסעודה לגבי רגישויות, סגנון האוכל וכדומה. הארוחה מוגשת באמצע השולחן שלב אחרי שלב כך שנחשפים וטועמים מספר רב של מטעמים . המחיר של הארוחה נקבע לפי השלבים - אין ספק כי כאן דואגים לחוויה קולינרית חד פעמית מלאת טעמים, ריגושים הנאה ושירות מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני  - תמונה
דני 4 ביקורות
חבל שאוכל כזה טעים בא עם שרות כזה גרוע וחצפני
2.5
20/11/16

הינו כמה זוגות, בסלטים שקבלנו היו טעימים, בקמצנות ( צלחת קטנה של חומוס וטחינה ל 6 איש) בקשנו תוספת יותר מפעם אחת קבלנו תשובות לא הולמות, אני ותן שרות לכולם, תשמרו מקום לעקריות, תפסיקו... לאכול - זה לא התשובות שנותנים. חבל שאוכל כזה טעים בא עם שרות כזה גרוע וחצפני

עוד פרטים
הוספת תגובה
rjk - תמונה
rjk 2 ביקורות
אכזבה
2.0
29/10/16

אכזבה מאיכות האוכל. החומוס לא היה טעים והסלטים גם היו ברמה של מסעדה בינונית. המחיר גבוה מידי. השרות היה טוב. אין לי יותר מה... להוסף............................................................

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיוה - תמונה
זיוה 2 ביקורות
אי של שקט ושפע טעמים.
4.8
20/10/16

הגענו לאזור הנמל וכבר מבחוץ משך את תשומת לבנו פנים המסעדה שנראה נקי ומסודר ומרווח. המולת הנמל נשארת מחוץ לדלת המסעדה ובשעת השקיעה מהחלון לא נראה הלכלוך שבחוץ והכל נראה יפה. היינו ששה... מבוגרים וארבע ילדים. המנות שהזמנו כולן היו מצוינות והצטיינו בטריותם. חבל רק שהשירות היה איטי במיוחד סבלו מזה הילדים. שאפו לשף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית כנען - תמונה
דורית כנען מבקר מתחיל
ארוחת טעימות שהיא חוויה מיוחדת טעימה ונדירה
3.8
18/10/16

נהנינו מארוחת טעימות מופלאה טעימה ביותר, מיוחדת ומעניינת ובעיקר טעימה מאד וברמה מעל ומעבר, ממש חוויה. המנות מספיקות בהחלט ושוות את המחיר. הדגים היו טעימים, ההגשה מיוחדת ושונה, פונקנו... בצ'יסרים של ערק וביחס נעים ואדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצן - תמונה
ניצן מבקר מתחיל
חוויה קולינרית מצויינת באוירה אוטנטית ולא יומרנית.
5.0
23/08/16

בילוי נהדר! אכלנו באמצע שבוע שישה סועדים, מסעדה מיוחדת מאוד יושבת חמישה מטר מקו המים ברציף הדייגים הישן של עכו. אוירה רומנטית קיר זכוכית שלם תצפית יפה של כל השולחנות לעבר המעגן,אוירה... אוטנטית לא יומרנית כבר אהבנו. הזמנו מנות ראשונות ,סלט אלמסרא ,קוקי סן זאק (מצויין אם כי מינמלסטי) וקרפציו עגל. למנות עיקריות הזמנו שתי מנות פירות ים, מולים ,שרימפס וקלאמרי במחבת ,מנה מדהימה!!!! טעמים מדוייקים, מרקם טעמים עדין ומרתק, אין ספק אחת ממנות פירות הים המשובחות שאכלנו. (ואכלנו הרבה).כמו כן הזמנו מדליוני פילה ברוטב ושתי מנות סינטה עם פירה, גם מנות הבשר היו מצויינות במידת עשיה מדוייקת. לבסוף הזמנו קינוח , כנאפה במחבת ברזל, מצויין.מאוד נהינו מהכל,האוירה ,שרות מעל ומעבר מקצועי מאוד לא מלחיץ וכמובן האוכל ומחיר סביר בהחלט. המסעדה מומלצת בחום מבחינתנו שמנו אותה על המפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yiftach - תמונה
yiftach מבקר מתחיל
מסעדת שף לא יומרנית בנמל עכו, מחירים הוגנים, מנות גדולות ומפנקות.
4.5
21/08/16

ישבתי עם זוגתי ביום שישי בצהריים, היה לא פחות ממדהים, שירות אדיב, מנות ענקיות ומפנקות. אכלנו צדפות טריות, סביצ'ה (מעולה) וקוקי סאן ז'ק (טעים לא ואו), אחכ חלקנו קדירת פירות ים, רצינו עוד... מנה אז לקחנו את השרימפסים המוקרמים. כולל כוס יין, ושתייה קלה, וגם קינוח נהדר וכל זה יצא רק 400 עגול והתחושה הייתה שממש הרווחנו. לא פחות ממומלץ, המסעדה במיקום מצוין על הנמל 5 מטר מהמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shmuel - תמונה
shmuel 2 ביקורות
חוויה גסטרונומית
4.8
29/03/16

חגגנו יום נישואין וחיפשנו מקום עם אווירה ואיכות. כל זאת מצאנו במסעדה. לאחר עיון בתפריט העשיר ותוך התייעצות אם המארחת הנחמדה הזמנו ארוחת טעימות מבוסס על מאכלי ים (היו גם בשרים אך ויתרנו... עליהם מראש עקב גודש המנות). כל מנה הוגשה עם חיוך והסבר על המרכיבים ועל הטעמים. בסוף הארוחה (ולאחר בקבוק שרדונה קר) קיבלנו מכה מתחת לחגורה בצורת מנה אחרונה של קרם חלבה מצופה שוקולד מריר ובליווי גלידת פיסטוק שלא רק היה טעים בצורה קיצונית אלא גם ענקית עד כדי כך שלא הצלחנו לסיימה. תודה לשף ולצוות. גם המחיר היה בתחום הסביר ואפילו זול ביחס למסעדות שף אחרות שהתנסנו בהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 2 ביקורות
אכזבה
2.5
19/09/15

היינו 6 סועדים. בהמלצת המלצר הזמנו ארוחת טעימות. הבהרנו ששניים מאיתנו לא אוכלים מאכלי ים. כתוצאה מכך, חלק מהמנות הוגשו לאוכלי פירות הים ולאחרים לא ניתנה אלטרנטיבה. צלחת השרימפס הכילה 2... שרימפסים בלבד והשאר קליפות ואל אף שהערנו על כך פעמיים, לא נעשה דבר בנדון. סיימנו את הארוחה מבלי לשבוע ובתחושה ששילמנו הרבה ולא קבלנו תמורה הולמת. אין בכוונתנו לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה