נגישות
נגישות

אלמרסא ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

133 ביקורות וחוות דעת על אלמרסא

לירן ומאיה - תמונה
לירן ומאיה מבקר מתחיל
סוף הדרך
5.0
17/08/13

היינו במסעדה במסגרת המבצע של לאומי קארד..ב-140 ש"ח בלבד אכלנו ארוחת גורמה זוגית. פשוט רמה גבוהה של אוכל, מקום,ושירות! מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mayan Igael - תמונה
Mayan Igael 3 ביקורות
מסעדת אלמרסא
4.0
16/08/13

הגענו בעקבות מבצע של לאומי קארד והופתענו לטובה! המנות גדולות וטעימות. היה חסר תיבול לעיתים אבל השירות היה טוב ואוירה רומנטית מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
אלמרסא
5.0
13/08/13

אכלנו במסעדה בהמלצת בעלת הצימר שלנו דוריתא המדהימה. מסעדה מצויינת,שירות אדיב,שף המסעדה יוצר מנות נפלאות בטעמן והמחיר סביר לחלוטין. אין ספק שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Auberge Shulamit - תמונה
Auberge Shulamit 6 ביקורות
מסעדת אלמרסא , חוויה מדהימה
5.0
30/07/13

רציתי להודות על האירוח המקסים במסעדת אלמרסא. על השירות הנעים והאדיב, היחס החם, האכפתיות, האוכל המדהים. נהנינו בצורה בלתי רגילה ונמליץ לחברינו. אין ספק שנבוא שוב. אהבנו גם את הנוף, השקט... ואת זה שלא היו ילדים בסביבה. מסעדה לזוגות רומנטיים, אוכל מעולה ומושקע. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
לכאלה שיודעים להנות - תמונה
לכאלה שיודעים להנות מבקר מתחיל
אלמרסא- חוויה קולינרית
4.8
28/07/13

הגענו למסעדה עם הילדים (6) בהמלצת חברים, חלק רצו בשר וקיבלו מנות מדהימות והשאר אכלו ארוחת טעימות. האוכל מעולה וטעים ברמות, האווירה נעימה, המסעדה נקיה ויפה, המיקום נפלא - בנמל הדייגים עם... נוף אל המעגן. והשירות – השירות הרשים אותנו עוד יותר מהכל שירות אדיב ואישי עם חיוך, רוגע ונינוחות. מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal Segev - תמונה
Tal Segev מבקר מתחיל
אלמרסא - מסעדה מדהימה בעכו
5.0
28/07/13

המסעדה מגישה מנות גורמה עם נגיעות מזרחיות, כך שבכל מנה שהזמנו היה איזה טוויסט שהפך אותה למיוחדת. הכול הוגש בצורה מדוייקת ומקצועית. התעלפנו מהצדפות של המנה הראשונה ומפלטת השרימפס של המנה... העיקרית. גם הקרם ברולה (עם תוספת הל) היה מעדן מפתיע ביותר, שלא לדבר על כנאפה המפנק. לילד הקטן שבחבורה הזמנו את מנת השניצלונים וקיבלנו הר של שניצל וציפס טעים טעים. ובסוף לא שילצמנו כל כך הרבה - 400 שקל ל-4 אנשים. בקיצור, ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
אוכל מצוין ושירות מדהים
4.8
27/07/13

בעקבות חוות הדעת המפרגנות ביקרנו היום במסעדה. המקום נמצא מול הנמל ונעים לתצפת על המים הכחולים וסירות הטיולים כשנמצאים במזגן. האוכל טרי וטעים בטירוף ומוגש בנדיבות. הזמנו אויסטר אחד... וסלט עשבים כמנות ראשונות. לזה צורף לחם עם לבנה, חמאה וזיתים. המנות העיקריות של שרימפס וירקות ואינטיאס וירקות שורש היו טעימות. הכנאפה שמכינים על המקום מוגשת במחבת לשולחן והיא פשוט מעולה. השירות מעולם אחר! אין דברים כאלה במחוזותינו (ת״א). המחיר הוגן יחסית לאיכות החומרים וגודל המנות. החשבון יצא 281 שקלים שכללו גם קנקן לימונדה. נחזור שוב ונמשיך להמליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אחד שמבין - תמונה
אחד שמבין מבקר מתחיל
חגגנו במסעדה יום הולדת
4.8
25/07/13

אכלנו ארוחת טעימות והאוכל היה מקורי וטעים להפליא. המסעדה יפה, נקייה וממקומת בנמל הדייגים עם נוף אל המעגן. שירות אדיב ואישי - אחת מאיתנו אמרה שאינה אוהבת כוסברה והם הקפידו להביא כל מנה... שמכילה כוסברה בשני כלים - אחד עם ואחד בלי. בקיצור - חוויה נפלאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלמרסא עכו - תמונה
אלמרסא עכו מבקר מתחיל
אלמרסא- חוויה קולינרית מהמעלה הראשונה
5.0
08/07/13

טעים, טעים, טעים! ונעים! האוכל מעולה,השילובים מעניינים,השירות אדיב ומקצועי,המיקום משגע, האוירה נעימה,בקיצור - מומלץ בכל פה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 4 ביקורות
מעולה, פשוט מעולה.
5.0
07/07/13

היינו שמונה והזמנו מקום לשישי בערב.חמודי קיבל אותנו בכניסה וליוה אותנו במקצועניות במהלך כל הערב. רצינו להזמין את המוכר אבל חמודי המלצר כיון אותנו ביד בטוחה לנסות ארוחת טעימות - באמת גן... עדן: קבלנו שש מנות ראשונות - סלט קייצי, סלט עלי תרד עם פטריות וחלומי, חציל בלאדי, צדפות מוקמות ואנשובי טרי מפולת - מעדן אמיתי. ואז הוגש לשלוחן במשך כשעתיים מעדנים אמיתיים כמו קרם בטטה בו שחו קוקי סאן ג'ק ועוד ועוד ועוד - באמת ללקק את האצבעות. הכול הוגש במקצוענות - החליפו לנו את הסכום 4 פעמים, עם חיוך ועם ידע בכל מנה ומנה. זאת הייתה הפתעה ענקית לגלות בעכו מסעדה מעולה כל כך - אחת הטובות שאכלנו בה השנה! והמחיר - לאחר שהורדנו את ארבעת בקבוקי היין נשאר לנו לשלם כ 1000 ש"ח לשמונה. כל הכבוד תמשיכו כך. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה