נגישות
נגישות

אלמרסא ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

133 ביקורות וחוות דעת על אלמרסא

אלה - תמונה
אלה 6 ביקורות
מומלץ בחום!
4.5
27/03/13

אכלנו במסעדה בחופשת הפסח. השירות היה מעולה, האוכל היה משביע ומפנק, המחיר יחסית טוב לעומת מסעדות במרכז הארץ, פשוט פנינה בנמל עכו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יסמין - תמונה
יסמין מבקר מתחיל
יותר ממעולה!!!
4.8
16/03/13

אוכל מדהים, גורמה אמיתי. טעמים מפתיעים, התרשמנו מהאפשרות להזמין קני חצאי מנות של דגים שונים. אירוח מצוין, אדיב ונעים.. נוף מקסים על הנמל. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חי - תמונה
חי 5 ביקורות
מסעדה טובה בעכו
3.8
09/02/13

היינו שבעה סועדים בשבת בצהריים - השירות היה מהיר ואדיב, המנות טריות וטעימות ובגודל נדיב. אהבנו מאד את החציל בלדי וסלט פטוש למנה ראשונה, כל מנות הדגים והשרימפס בעיקריות היו טעימות, חלקן... לא היה מספיק חם.לא לותר על הכנאפה ועוגת מוס שוקולד לקינוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Illana - תמונה
Illana 4 ביקורות
מסעדה משובחת
5.0
29/12/12

ממליצה בחום רב על מסעדת אל מרסא בעכו, מסעדת שף בסגנון ביסטרו צרפתי, מקסימה, אנשים נחמדים ונעימים היה מאוד טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asaf Lupo - תמונה
Asaf Lupo מבקר מתחיל
לאכול דגים מול הים
4.5
11/12/12

אולי מסעדת השף היחידה בעכו. דגים טעימים ומנות ראשונות נהדרות (למי שאוהב כוסברה, נענע וכאלה זה תענוג). שולחנות המשקיפים אל סירות הדייגים בנמל, ממש כמה מטרים מעבר לזכוכית. צוות חברותי... ונחמד וארוחה עסקית משתלמת במיוחד. בקיצור, בהחלט נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michelle - תמונה
Michelle מבקר מתחיל
אלמרסא מסעדה מעולה!!!
5.0
10/12/12

היינו אתמול עם הילדים וממש הופתענו לטובה!!! המנות טעימות ונעימות, אני הזמנתי דניס שהיה נפלא!בעלי הזמין שרימפס ברוטב מהמם ומנה אחרונה הזמנו קינוח כנאפא שמעולם לא טעמתי כל כך טעים! שירות... מעולה, מנות יצאו מהר להפליא, אווירה נהדרת! אין מילים באמת! בטוח שנחזור שוב כשנבקר בעכו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלעד - תמונה
גלעד 5 ביקורות
מצויין אבל...
2.3
01/12/12

מסעדה מעולה , יחס טוב מיקום מצויין וייחודי משקיף על נמל עכו. מצאנו אותה דרך האתר rest . האוכל היה טעים והמנות סבירות בגודלן. יחסית יקרה . מה שלא היה בסדר שחיכינו במשך שעה ורבע למנה... העיקרית! אמנם קיבלנו פיצוי מסויים אבל רק לחלק מאיתנו. היינו 11 סועדים ורק חלק מאיתנו קיבל פיצוי על העיכוב המוגזם. גם התרוץ ש״הלוקוס לוקח הרבה זמן להכין״ הוא חלש ביותר ומצוץ מהאצבע כי פתאום במספר דקות הם הכינו עוד דג אחד כפיצוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 2 ביקורות
סופסוף מקום טוב לאכול בעכו (ולא רק חומוס,צ'יפס ,סלט...)
4.5
25/10/12

היום בצהריים כשהיינו קצת רעבים וטיילנו בנמל בעכו, מצד שמאל נתקלנו במסעדת אל מרסא. במקום הייתה בעבר מסעדה עממיקו לא משהו בכלל, אך המקום ההוא כבר לא קיים ונפתחה מסעדת אל מרסא במקום.איזה... כיף. אחלה מיקום, צופה לנמל, תפריט מגוון המתאים לאוהבי בשר ודגים כאחד (שלא לדבר על הקינוח... נגיע אליו בהמשך). שילוב של אוכל מזרח תיכוני עם קריצות מהמטבח המודרני. אכלנו למנה ראשונה חציל בלאדי. נשמע פשוט וסטנדרטי , אך עשוי בטוב טעם עם תבלון כמו שצריך. מלח גס , בשר טחון , טחינה ירוקה בצד שמעטרת את המנה בסגנון מנות הגורמה שנוהגים לראות במאסטר שף. מנה נוספת הייתה סלט אל מרסא שבנוסף לעלי הרוקט מלווה בגבינה ערבית מטוגנת (המזכירה גבינת חלומי) . נהנו מהחציל יותר. למנה עיקרית אשתי לקחה מנת סינטה שהייתה עשוייה היטב. עסיסית וטעימה ובהחלט משביעה (אשתי הגיעה רעבה ולא יכלה לסיים את המנה. כמובן שהתנדבתי בכיף לסייע במלאכת החיסול). אני בחרתי בפילה ברמונדי לפי המלצת המלצר האדיב ששירת אותנו והייתה זו החלטה נכונה. דג עסיסי עם ניחוחות של ים . המנות כולן הוגשו בטוב טעם עם תיבלון הולם. לקינוח, סיימנו בכנאפה שמכינים במקום ואין מה לדבר... מרגישים את הנימוחות של הגבינה החמה עם שערות הקדאיף והרוטב המיוחד. דרך-אגב, מנה שמספיקה לשניים. בקיצור, סוף סוף מקום בעכו שאפשר ללכת אליו ולהנות מאוכל טוב ואיכותי ( ולא רק החומוסיות המקומיות המפורסמות), שירות אדיב והוגן ומחירים סבירים. הבנתי שבקרוב הולכים לפתוח במנות עסקיות במשך ימות השבוע.אין ספק שזו אחלה אופצייה למטיילים באזור. ממליץ בחום ומקווה שהמקום ישמור על רמתו מאז נפתח לפני כ-5 חדשים. תמשיכו ככה חברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
shmulik - תמונה
shmulik 5 ביקורות
ארוחת צהריים ושישי
4.3
19/10/12

אחרי טיול נחמד בעכו. הלכנו לארוחת צהריים באלמרסא. החציל הבלאדי למנה ראשונה היה מעולה ופלטת פירות הים למנה עיקרית הייתה טעימה ומפנקת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה שח - תמונה
אריה שח 6 ביקורות
שיפור הציפס
4.3
14/10/12

אכלנו שוב שיפרו הציפס דגים מטוגנים מעולים .ברמונדי דג לא טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה