נגישות
נגישות

קפה אירופה - Cafe Europa ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על קפה אירופה

Tzvika - תמונה
Tzvika 15 ביקורות
אווירה טובה, אוכל טוב אך מעט יקר
3.5
02/06/14

חמישי בערב. על הבר למעלה. אווירה נחמדה מאד. בר עישון עם מרפסת נוספת המשקיפה על המסעדה למטה. המנות מתומחרות 29-39-49-59-69.. טעימות מאד אך חלקן מעט יקרות. הזמנו קרפצ'יו ארטישוק שהיה... מצוין (29), אספרגוס, קרם כרובית, ביצה רכה וטוביקו שחור, מנה מעניינת (39), פיתות עם מעורב, ציזיקי, בצל, סומק, סחוג ופטרוזיליה - שתי פיתות קטנות עם קוביות דג, טעים אך הדג פחות מורגש (49 ויחסית יקר למנה זו), קפרזה מטורפת מההר ומהים- קפרזה צפתית מהר כאמון, בזיל ואנשובי ספרדי (59) - סלט טעים מאד, מעט קטן ביחס למחיר. לסיכום, נחזור בשביל האווירה ולטעום עוד מנות, למרות תמחור מעט גבוה לחלקן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 46 ביקורות
מעולה ומומלץ
5.0
22/05/14

שמחתי לקרוא ששרון כהן משילה נטל את המושכות במסעדה. ישבנו אתמול ונהנינו מכל ביס. עשינו ארוחת טעימות של כמה וכמה מנות (לחם, סלט סלקים, אויסטרים, הקלמרי המטוגן, הקרודו עם לוקוס וטונה... אדומה, התמנונים ביין והצלעות של יפו). חומרי גלם משובחים וטעמים מעולים. גם השירות. הזמנו כקינוח את הברולה קפה וקיבלנו כצ'ופר את הסברינה דיפלומט. שני הקינוחים היו נהדרים. בקיצור - מה זה כיף של מקום... רק תביאו איזו בירה או שתיים עם יותר אופי וחוזק ויהיה מושלם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima - תמונה
dima 56 ביקורות
שונה בהחלט
4.0
18/11/13

המקום פלצני כצפוי אבל לא בקטע המוגזם כפי שכולם תיארו לי. האוכל מאוד מאוד מאוד טעים, מנות מאוד קטנות אבל טעים כבר אמרתי? שתיה יקרה מתאפיינת עם המקום וזה בסדר התאורה מאוד נעימה , המוזיקה... לא מאוד חזקה , אוריה נחמדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליהי - תמונה
ליהי 2 ביקורות
קפה אירופה
3.5
10/10/13

מסעדה יפיפיה עם אוירה נהדרת,השירות בסדר גמור, האוכל מצויין, מנת הרביולי ריקוטה מעולה, אך עם זאת המנות קטנות ולא משביעות והמחיר יקר אז קחו בחשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דב - תמונה
דב מבקר מתחיל
אירופה ובסטייל!
4.5
28/07/13

האוכל, האווירה, המוסיקה, האנשים, השירות, סעדתי בחצר וסיימתי בבר בקומה השניה עם נוף לשדרה וקוקטיילים מעולם אחר! חוויה מעולה של אוכל ואלכהול. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tami - תמונה
Tami 2 ביקורות
קפה בלי קפה
2.3
06/03/13

תפריט מונוטוני ולא מגוון. עבור הצמחונים בחבורה המלצר הציע את סלט העלים או פרוסות דלעת. מנת הניוקי פטריות היתה סבירה, קטנה ולא מצדיקה מחיר שערורייתי של 69 ש"ח !! המלצר טען שאנחנו... אמורים להזמין כמה מנות. (יענו טאפאסים? חשבנו שזה מסעדה...) קפה לא מגישים שם. גם לא תה. רק אספרסו. וגם הקינוחים לא משהו. יצאנו רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חני - תמונה
חני 10 ביקורות
אוירה נחמדה, מחירים גבוהים מאוד
3.5
01/03/13

האוכל טעים. אין נפילות, אין גם שום דבר מיוחד. בילינו ערב נחמד, האוירה נעימה, הצוות נחמד ושירותי. המחירים גבוהים מאוד, לא מיועד לארוחה מלאה יותר אוכל קל ושתיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 49 ביקורות
רחוב רוטשילד, האירופה של תל אביב
4.0
10/01/13

מסעדות רבות ברחוב רוטשילד תורמות לאופי והיופי האירופאי של השדרה. אחת מהן היא קפה אירופה שיש בה אוירה מדהימה ואנשים מאוד יפים. הכל טעים אבל יקר מאוד. רביולי גבינות היה מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
טעים אבל יקר, יקר מידי.
3.8
24/12/12

אני באמת מאוד אוהבת את הרעיון של מנות קטנות ואלכוהול, וזה מאוד הולך היום בתל אביב. אבל כאן, המחירים מאוד גבוהים. יותר מידי גבוהים. אי אפשר לצאת מכאן בפחות מ-100 ש"ח לבן אדם כולל אלכוהול... ולשבוע. לבוא לשם לדרינק ונשנוש זה ממש נחמד (יקר אבל אווירה טובה), אחזור בטוח, ממש לא לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
כל ביס שווה זהב
2.8
06/09/12

בפה וגם בארנק :) הזמנו שתי מנות פסטה (רביולי וטורטליני) שהיו טעימות באופן בלתי רגיל, אבל יחסית למחירן (60-70) היו קטנות בצורה מעליבה (3-4 יח' לא גדולות). המקום עצמו נחמד, הישיבה בחוץ... בערב נעימה, המוזיקה טובה והשירות בסדר. אל תצפו לצאת שבעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה