נגישות
נגישות

קפה אירופה - Cafe Europa ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על קפה אירופה

עופר - תמונה
עופר מבקר מתחיל
כך יצאתי רעב ומתוסכל מקפה אירופה
1.8
17/12/16

החוויה בקפה אירופה הייתה בעיקר מתסכלת, באתי עם חברים לארוחת בוקר והזמנו כל אחד מנה ולפתיחה חלקנו סלט. כעבור כמה דקות כל אחד קיבל את המנה שלו אך שלי הייתה קרה, ניסיתי לאכול על מנת לא... להעכיר את האווירה אך זהה באמת היה לא ראוי. אחרי ביס ראשון קראתי למלצרית וביקשתי לחמם את המנה. היא אכן הייתה אדיבה והבטיחה לטפל. חברי שהיו איתי המשיכו לאכול ואף סיימו כל אחד את המנה שלו. כשראתה המלצרית שהחברים סיימו נגשה אלינו וכדרך אגב אמרה לי ״השף החליט להכין מנה חדשה ולא לחמם״. הורדתי לה והמשכתי לחכות. כעבור עוד עשר דקות נוספות ולאחר שפינו לחברי את הכלים התייאשתי וקראתי למלצרית ובקשתי לבטל את ההזמנה. כך יצאתי רעב ומתוסכל מקפה אירופה. מכעיס, מטופש ולא מקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
edenwit - תמונה
edenwit 31 ביקורות
בראנץ' שנגמרו בו הביצים...
2.0
09/12/16

שמעתי הרבה על הבראנץ' המפורסם של המקום, הגעתי עם 3 חברים. הזמנו ראשונות ועיקריות והמלצרית אמרה לנו שכל דבר יוצא כשהוא מוכן ולא ביחד. הגיעו המנות של כולם חוץ מחבר אחד. כשכבר סיימנו לאכול... שאלנו לגבי המנה שלו ולאחר בדיקה נאמר לנו שהיא נגמרה במטבח. בלי סליחה, בלי איזשהי לקיחת אחריות. לאחר מכן המלצרית כנראה התעשתה וחזרה לשאול מה ירצה במקום. כמובן שכבר לא היינו מעוניינים. עבור מקום שגובה מחירים גבוהים ציפינו לקבל איזשהו פיצוי\הנחה\משהו שיפחית את תחושת הזלזול. 4 מנות לא היו קיימות בכלל בתפריט (למרות שעבורן הגענו), לבסוף נבחרה שקשוקה סתמית שהגיעה עם 4 פרוסות לחם קטנות, כשלחם נוסף הוא בתשלום כמובן.. מאכזב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shahar - תמונה
Shahar מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.5
02/12/16

המתנה של יותר משעה למנות של ביצים עלומות, לא משהו מסובך שמצריך זמן רב להכנה. המלצרית לא ידעה לתת תשובות מתאימות ועד שלא פנינו אליה היא לא הגיעה להתנצל על העיכוב. האחמשית ניסתה להתנצל... מבלי להודות שנעשתה טעות וכנראה המנות נשלחו לשולחן אחר. וגם כאשר מתגלה טעות, איך יכול להיות שההמתנה כה ארוכה? המנות שלנו היו צריכות להיות ראשונות בסדר העדיפויות של המטבח לאחר עיכוב כזה ארוך. כל השולחנות סביבנו הזמינו אחרינו ואף סיימו לאכול לפני שקיבלנו את המנות. בסופו של דבר לא אכלתי כי שבעתי מעצבים בושה וחרפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shaul - תמונה
Shaul 5 ביקורות
מקום רועש עם מוסיקה מעצבנת ואוכל מצויין
2.8
21/11/16

אוכל מצויין. מקום רועש עם מוסיקה מעצבנת שבשעות מסויימות לחלוטין אינה מותאמת (בעיקר בווליום) לרוב הסועדים. חלק מהמוצרים (כמו אדם למשל) אינם קשובים לבקשה של 3 שולחנות להוריד מעט את... הווליום של המוסיקה המעצבנת. פספוס גדול כי המטבח יצירתי והיינו שמחים לחזור ולאכול במסעדה. בשורה התחתונה, אם אתה מעל גיל 30, מומלץ להגיע רק עם אטמי אוזניים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael 11 ביקורות
פינה רגועה ברוטשילד
4.3
11/09/16

הלכתי עם חברה לכבוד היום הולדת שלה. המנה של הטרטר דג הייתה מעולה. הסלקים היו סתמיים. וגם הניוקי הוא אחד הטובים שאכלתי. הייתה אווירה רגועה עם אוכל כייפי, מנות קטנות בטעם טוב. צריך להגיע... בידיעה שהולכים לבזבז כסף כי המקום קצת יקר. השירות נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dudi Gaash Purchasing - תמונה
Dudi Gaash Purchasing 11 ביקורות
שבת . צהריים.
2.8
07/12/15

מקום נאה. לגבי האוכל. טעים עד טעים מאד. א ב ל - פילוסופיית התימחור ישראלית מתחכמת, לא שרותית ולא גורמת לחזור לשם. המנות קטנות להחריד. ממש מביש ומעצבן. כ ל המנות אחת אחת קטנות מאד מאד... . השתייה החמה ניזרקה על השולחן ברישול , ללא תחתיות, לא מלא עד הסוף ועם הכפית בתוך הכוס!!! לסיכום ציון 8 לאוירה. ציון 4 לנושא האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמי - תמונה
עמי 7 ביקורות
יופי של מקום
4.0
27/08/15

מקום מיוחד ומקסים עם אוכל איכותי מאוד במחירים סבירים יחסית לרמה. אכלנו ניוקי מעולה, המבורגר טרטר מדהים וקינוח ברולה מיוחד ואיכותי. נפלנו קצת רק עם מנה של פטריות צמיגית למדי. שיטת... התמחור של המסעדה גרמה לנו לנו להוציא משמעותית פחות מאשר במסעדות אחרות ונתנה לנו את החופש להזמין מספר מנות רב יחסית ולחוות את הטעמים השונים. השירות היה קצת חובבני וגם הטרנד של להגיש בירה בכוסות קטנות ולגבות מחיר מלא ראוי לגינוי אבל בסה"כ חויה מאוד מומלצת

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
כייף של מקום
4.5
28/09/14

אוירה קלילה,דרינקים טעימים מנות טובות ויחסית לא יקרות גם הקינוחים מצוינים. לבוא להנות ולתפוסראש.הינו 4 אנשים 700שח כולל משקאות וקינוחים פינקו אותנו יפה. כמה מהמנות ברמה של גורמה כמו... למשל הריזוטו השחור והסלט סלקים. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 5 ביקורות
טעים ונעים
4.3
25/08/14

היינו באחד מערבי אוגוסט החמימים. הייתה אוירה נעימה וכייפית. ישבנו על הבר. הזמנו כמה מנות, בירה ויין. הכל היה טעים למעט מנה אחת שהחזרנו ללא שאלות בכלל. לכל המנות היה תיבול מיוחד וטוב... ובהחלט מקורי. אין ספק שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדי - תמונה
גדי 2 ביקורות
אוכל מצויין... שירות יוצא מהכלל...
4.5
14/06/14

שני זוגות חברים מקצות העולם שנפגשים בארץ "עם אוכל". עקבנו אחר השף של "שילה" ל-"קפה אירופה"... כל מה שבחרנו היה מעולה (במיוחד -- הריזוטו השחור). השירות של נעמי היה רגיש ומקיף... גם... הניחה לנו לנפשנו וגם הצטרפה ל-"צחוקים"... 565 ש"ח לפני טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה