נגישות
נגישות

הזקן והים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על הזקן והים

Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
אחת המסעדות האהובות עליי
4.8
15/03/16

אחת המסעדות האהובות עליי. האוכל לטעמי תמיד ברמה מאוד גבוהה, וזה מקום בשביל ארוחה מפנקת בכל אירוע וגם סתם כך. מקבלים מגוון עצום של סלטים ללא הגבלה, ולדעתי האישית כל הסלטים מאוד טעימים.... המקום לרוב מלא ויחד עם זאת השירות מהיר אדיב ומאוד מקצועי. אין צורך לבקש מהמלצרים מילוי של סלט כלשהו או של פיתות כי הם מייד יביאו, גם אם השולחן כבר מתמוטט. הדגים הבשר ופירות הים מאוד לטעמי ולדעתי הם גם מאוד טריים ועשויים בצורה מדהימה. אם להסתכל על המחיר כמספר בלבד הוא בהחלט גבוה, אך השפע שמגיע עם המחיר הזה הופך אותו לשולי. האווירה מאוד תוססת ויחד עם זאת מאוד נעימה. מקום מדהים, הייתי שם מספר רב של פעמים ובוודאות אחזור עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
חוות דעת
3.5
25/05/15

החלטנו לחגוג יום הולדת 58 לחבר אהוב במסעדת הזקן והים, רובם אוהבי דגים, יש לציין שהתורים כמעט הגיעו עד הים, קיץ, כולם יצאו להתאוורר, אבל ההמתנה היתה שווה, איך שהתיישבנו הגיע מלצר, בתחילה... הגיש אין ספור סלטים טעימים וכל מס' דקות לא שאל אותנו, אלא פשוט הגיע עם סלטים חדשים ופיתות חמות, אוהבי הדגים - אהבו מאוד, השיפודים היו רכים טריים ועסיסיים, לסיום קינחנו באוומה שהמתיק לנו את סיום היום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meital Sahar Ovadia - תמונה
Meital Sahar Ovadia 28 ביקורות
טעים אבל רועששששש
4.0
07/03/15

ישבנו בשישי בערב במסעדה. היינו 5 מבוגרים, 2 ילדים ותינוק. מייד הושיבו אןתנו ושמו סלטים על השולחן. הסלטים היו טעימים. הזמנו דגים, פירות ים ושיפודים. האוכל היה מאוד טעים. השירות היה... מצויין. הבעיה היחידה והגדולה ביותר היה הרעש במקום. בקושי שמענו אחד את השני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
irysia - תמונה
irysia 12 ביקורות
לא מבינה למה יש תור למסעדה זו
2.3
21/10/14

היינו במסעדה ביום 16.10.14 בחבורה של 5 מבוגרים ו-4 ילדים. בגלל שאחד מאיתנו רצה רק מסעדה זו (בעקבות ההמלצות מהחברים) נרשמנו, עמדנו בתור (בשמש) אומנם לא הרבה כ-10 דקות ונכנסנו. לא מבינה... למה לעמוד בתור, תפריט פשוט למידי, דג מתוגן/גריל ותפוח אדמה.נכון יש פירות ים, אבל גם הכי בסיסי. מקבלים ים סלטים לשולחן, חלק טובים, חלק פחות. למען האמת הסלטים היו הרבה יותר מעניינים מהמנות. מנות ילדים לא משהו, צ'יפס ממש חום ורך. מלצרים נחמדים, אבל משדרים הרגשה של לחץ, הם נורא ממהרים ואין להם זמן לעמוד לצידך, לענות ולהסביר. בשורה התחתונה אין במסעדה זו שום דבר שמצדיק תור או את המחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
טעים ומשתלם!
5.0
28/09/14

הגענו בלי להזמין מקום וישר מצאו לנו מקום. המסעדה הייתה מלאה והאווירה הייתה נעימה של סוף יום בנמל יפו. תוך דקה השולחן שלנו היה מלא בסלטים (המון סוגים!) וקנקן לימונדה, הסלטים הם בשיטת... ריפיל- עוד לא סיימת את הצלוחית וכבר מחליפים לך אותה בחדשה! באיזשהו שלב ביקשנו שיפסיקו להביא לנו עוד סלטים כי כבר אין מקום!!! אבל הם הביאו בכל זאת :-) המלצר המליץ לנו על המנות העיקריות תוך התעניינות בהעדפות שלנו ולכולנו היה טעים מאוד! ולבסוף כמובן הקפה עם הקינוח המתוק לסיום ארוחה מושלמת! השירות, התשומת לב , האווירה וכמובן האוכל הטרי והטעים- הכול מושלם! ולגבי המחיר- מזמן לא אכלתי במסעדה גם מלא סלטים לראשונה, מנה עיקרית טריה וענקית עם תוספת, שתיה קלה וחמה וקינוח ב-109 ש"ח. הכי משלתם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 38 ביקורות
מקום טוב לאכול בנמל יפו
3.8
11/09/14

הייתי שם עם הורי בארוחת צהריים באמצע שבוע שעבר. לא היה מלא, אפילו שקט, המלצרים היו מאוד אדיבים. מנות ראשונות כיד המלך עם מילוי חופשי. המנות העיקריות הגיע מהר והיו גדולות וטעימות. הקפה... של הסוף הגיע עם קינוח וזה היה מאוד נחמד. המחירים קצת גבוהים אבל השרות והאוירה מפצים. מומלץ כאשר באים לבקר נמל יפו בצהריים באמצע השבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dwolf - תמונה
dwolf 49 ביקורות
best value for money
4.5
09/02/14

רק מהפיתות והסלטים אפשר לצאת שבע. השירות מעולה והאוכל טעים. הכל בשפע ולא פלצני. זו לא מסעדת גורמה, זו כן מסעדה שנהנים לשבת בה לארוחה טובה, אפילו עם אורחים מחו"ל. זה שהמחיר אחיד, האוכל... בשפע והשירות מפנק, זה המפתח להצלחה של המקום, שמלא כל הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 42 ביקורות
אחלה מקום
5.0
05/10/13

מקום מעולה, שירות פשוט יוצא מן הכלל, אוכל מעולה ואווירה טובה. הזמנתי את המנה ב-79 שקל שכוללת שתי שיפודים, לימונדה, סלטים חופשי כולל חומוס ולאפות. שירות מהיר ואיכותי, מאוד חבל על הזמן... מומלץ! אוכל חם וטרי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
tkui - תמונה
tkui 8 ביקורות
אכזבה
2.0
19/08/13

אישתי ואני הגענו למקום ורצינו להזמין מנת ברבוניות טריות. איך שהתיישבנו, הניחו לפנינו סלטים רבים שברובם לא נגענו וביצענו את ההזמנה לברבוניות. אנו לא מומחים למנה זו, אבל התרשמנו שהדגים... היו טריים אם כי ספוגים שמן. כשהגיע החשבון חוייבנו כ 90-100 שח (לא זוכר בדיוק, אבל למעלה מ 90 שח) על הדגים, ועוד 50 שח על הסלטים רק עבורי היות ולא הזמנתי מנה עיקרית. לגבי המחיר - כנראה בשל אזור התיירות, המחירים גבוהים מאוד (50 שח לאדם על סלטים ...) אבל בעיקר, הסלטים מאוד לא טעימים: כרוב לבן, כרוב אדום, סלט עגבניות עייף ועוד. המלצרים מאוד מהירים אם כי צלוחיות הסלטים הורדו במהירות מהמגש לשולחן, ממש הוטחו עליו, עד כדי כך שטיפות מהסלטים ניטזו לכיווננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam 2 ביקורות
הכל טוב אבל ........
2.0
24/07/13

הגענו 6 רעבים והזמנו את המנה של 99 ש"ח ונאמר לנו שהיא באה עם סלטים ופינוקים אחרים על הדרך האוכל טרי וטעים . הסלטים זרמו לשולחן ....אבל תזהרו כמו מאש מהמלצרים החייכנים שמתמחים בעקיצות... תפריט. ממליץ מכל לב לשאול את המלצר ולא להתבייש האם לכל הצעה שלו באמצע הארוחה או בסופה ואפילו לכל דבר שהוא מביא לשולחן - יש מחיר או לכל הפחות האם זה כלול בהזמנה המקורית . ככה תמנעו ממאות שקלים תוספת בחשבון ומתשובות בסגנון : אכלת אז תשלם , לא היה נעים לי להגיד שזה בתשלום זה לא יפה להגיד לאורח , היית יכול להגיד לי לקחת מהשולחן שהבאתי , יש תפריט היית יכול לדעת שזה בתשלום (אחרי שלקחו אותו ברגע ההזמנה ) . והם יתעקשו אתכם על התשלום הנוסף

עוד פרטים
הוספת תגובה