נגישות
נגישות

הזקן והים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על הזקן והים

v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
שווה ביותר
4.8
22/04/19

מאוד טעים ממש מפנק מאוד הוגן. תמיד הומה אדם הכל טרי. שירות מתוקתק. אני תמיד יוצאת עם בטן מפוצצת ועם חיוך על הפנים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yulia - תמונה
Yulia 4 ביקורות
שפע של אוכל טעים עם שרות מהיר ומעולה
3.8
23/02/19

שפע של אוכל, כמות סלטים שממלאה את השולחן עד אפס מקום, בשר, דגים, שרימפס טעימים מאוד, מנות גדולות. שרות מהיר, יחס מצוין של הצוות. מסעדה ענקית, מבחינת אווירה יותר נראת כמו חדר אוכל... קיבוצי, אבל מעולה לארוחות עם ילדים ומשפחות גדולות. המחירים סבירים מאוד. הייתי חוזרת לשם שוב בכייף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir - תמונה
Sapir 25 ביקורות
מסעדת שיפודים טובה
4.3
30/09/18

דיל שווה מאוד משלמים על המנה ומקבלים סלטים חומוס ופלאפל חופשי, וקנקן לימונדה. אוכל טעים, בשר עשוי טוב. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
MANI - תמונה
MANI מבקר מתחיל
נהדרת
5.0
24/02/18

שירות מקסים ואדיב, הגענו וישר הוצאו לנו סלטי הבית שלא כלולים במחיר, מנות עיקריות טעימות משביעות ובמחירים נוחים לכל כיס. אווירת המקום משדרת שפע, חמימות ואיכות . מומלץ מומלץ מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dina - תמונה
Dina 2 ביקורות
חוויה מדהימה.
4.3
24/02/18

חווית שירות יוצאת מן הכלל, סדר וארגון ויחס בין הטובים שיש במסעדות בישראל. מנות ראשונות מגיעות לשולחן עוד לפני שמספיקים להתיישב, מגוון גדול של סלטים שמתמלא בלי ששמים לב, מנות עיקריות... גדולות זולות והכי חשוב טעימות ובעיקר אנשי צוות נדיבים וחמים. מומלצת לכל מי שרוצה לדעת איכות מהי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Basher - תמונה
Basher מבקר מתחיל
גרועה
2.3
24/06/17

הינו 4 אנשים בשבת הדבר הטוב במסעדה שיש חניון לרכב. במסעדה תרגיש שנכנס למפעל שמיצר צלחות ועורך שלחנות ,פינוי שלחנות בלי יחס לאנשים. עריכת שוחלן מרעישה. צלחות חסרי נקיון סלטים גרועים... ביותר כמעט אין מה לאכול חוץ מחומוס. מנה עיקרית טובה אבל המחיר לא מצדיק. לשבת תחת לחץ להזמין מנה ולשלם מחיר 110 לבןאדם ..... לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
like - תמונה
like מבקר מתחיל
כיף גדול
5.0
13/04/17

בשבת בצהריים אכלתי במסעדה עם זוג חברים והיה ממש כיף, קודם כל קיבלה אותנו מארחת ממש חמודה וחייכנית שהפנתה אותנו לשולחן פינתי נעים שחיכה לנו מראש, צוות המלצרים הינו מיומן , מהיר ואחראי... התחלנו עם מנות ראשונות של סלטים ועברנו לעיקריות (בשרים) ולקינוחים , היה חוויה נחמדה מעט יקר ביחס לאזור אך שווה פעם בלחוות גם את זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 2 ביקורות
נהדר
4.8
03/03/17

מקום מסביר פנים אירוח נהדר והבשר כשר הגענו אתמול בערב לחגוג יום הולדת 19 הסלטים זרמו לשולחן טריים ומגוונים בקשנו חמוצים הוסיפו המנות העיקריות טעימות והיד נדיבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
מבחר ענק של סלטים
4.8
02/03/17

מבחר ענק של סלטים טעימים שמוגשים עם פיתות חמות, השירות מהיר ביותר, גם כשהמסעדה עמוסה מאד (והיא תמיד עמוסה), האמת שכשמגיעים למנה העיקרית כבר לא נשאר הרבה מקום. קרוב לים. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
владимир - תמונה
владимир מבקר מתחיל
טעים, נעים - בקיצור - אין מילים
5.0
28/04/16

הגנו בחול המועד - כל המקומות תפוסים, אבל מלצרים מספיקים לא רק להגיש, אלא גם לצחוק, גם קצת לשחק עם ילדים של המבקרים. אוכל - סלטים בשפע, שלא מחכים להם אפילו דקה (והרובם טעימים מאד). הפעם... הזמנו שרימפס לי וקלמרים לבן זוגי - גם טעים, גם ענק, וגם מוכן תוך דקות ספורות. אווירה חייכנית, ללא לחץ, אין רעש. אנו חוזרים למסעדה מפעם לפעם והורים שלי פשוט באים במיוחד לנמל. מחיר שווה כל שקל. תודה לצוות המעולה ולטבחים מומחים. מחיר נע בין 79 שקל על הכל עד 129 (כולל סלטים, מנה יקרית, שתיה קרה וחמה והמון אנרגיה חיובית)

עוד פרטים
הוספת תגובה