נגישות
נגישות

בראסרי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על בראסרי

Hadar - תמונה
Hadar 5 ביקורות
שירות גרוע אוכל גרוע מחיר יקר מאוד-לא להתקרב!
1.0
28/11/14

היינו בשישי אחה"צ, הלקוחות היחידים, למרות זאת , היינו צריכים כל פעם לקום כדי לבקש תפריט , כדי לבקש שתייה , כדי לבקש שוב להזמין.. שירות גרוע מאוד - לא אדיבים. ההיפך -מתעלמים... מהלקוח. הזמנו מספר ראשונות ועיקריות - כל אחד קיבל את המנה שלו בזמן אחר- כך קרה שאחד אכל וסיים ורק אז השני קיבל את המנה שלו. אחת המנות פשוט נשכחה וגם כשנשאלה - המלצרית לא לקחה אחריות ובטח שלא מנהל המשמרת. האוכל לא טעים , מנות קטנות , מחירים מנופחים הריזוטו -משאיר טעם לוואי רע וגם הקינוח שהם מתרברבים עליו - אבקת קקאו שפוכה על צלחת. בקיצור חבל על הכסף שלכם! הוצאו שם כמה מאות שקלים לצערנו הרב, לעולם לא נחזור לא כדאי לכם להתקרב ,אמנם המקום יפה , אבל רע רע רע!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jacques - תמונה
Jacques מבקר מתחיל
אוכל גרוע מחיר יקר
1.0
04/07/14

הגענו בשעת ערב היינו 5 וילדה קטנה מנות מוזמנות 1)גספצו בטטם טפל ולא מזכיר בכלל גספצו ספרדי מנה נטעמה בלבד.2) סלט עגבניות -היה פצפון יחסית למחיר מופקע של 46₪3)מנת ילדים פסטה הוגש בצורה... דחוסה בצלחת פלסטית פסטה לא אכילה עם רוטב סתמי הילדה טעמה ולא רצתה להמשיך באכילה5)מנת חציל סבירה 6) המבורגר עם תוספת היה סביר ובמחיר מופקע של 82 ש״ח 6)קפה הפוך הוגש קר במחיר מופקע של 14 ש״ח לכוס קטנה.הערנו על כל הנל לאחראי המקום נתקלנו בתגובה עוינת ולא סימפונית בנוסח שאוכל לא יכול להיות לא טעים. בסכום לא להתקרב!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
KAGLO - תמונה
KAGLO 6 ביקורות
הנאה משבת בצהרים
4.3
29/03/14

ישבנו בשולחן 11 והמלצר היה מעולה ואדיב ,נהננו משעת צהריים נעימה. אידה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה 3 ביקורות
טעים להפליא
4.0
02/02/14

כסנובים שהתרגלו למבחר אוכל איכותי בתל אביב, מאוד הופתענו ונהננו אתמול,מהמנות,מהשירות ומהנוף. היינו 2 זוגות, הזמנו קלמארי על קרם חצילים (מדהים ועשוי בדיוק מושלם, ריזוטו ברווז, קציצות... שרימפס, ראגו ארנבת עם פסטה מצויינת, טרטר טונה (היה טיפה תפל לטעמנו) אפילו סלט עגבניות עם שומר היה טעים מאוד - מתובל היטב וניכר שנבחרו ירקות הכי טובים לזה. ליקווח לקחנו טרמיסו (לא שגרתי עם יותר בסקוויט מהרגיל) ופאי שהמליץ לנו עליו מלצר שלנו והוא היה משהו יצירתי במיוחד - על בסיס עוגיות לוטוס טחונות, עם גלידת תמרים ובננות ועוד ים דברים מעניינים. ישבנו במרפסת ונהננו מהנוף, שווה בהחלט, תודה על האירוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yotam - תמונה
Yotam מבקר מתחיל
שומר נפשו ירחק
1.0
04/01/14

אחת החוויות המאכזבות בשנים האחרונות , מעבר לעובדה שכמעט כל המנות הגיעו קרות לשולחן, המטבח שכח להוציא שתי מנות עיקריות, חלק מהתוספות וחלק מהשתייה. חלק מהמנות היו טובות (הפרגית) חלק סביר... ובחלק מהמנות גם זה לא. מעבר לאיכות האוכל חווית שרות מזלזלת, חובבנית ורשלנית. המלצר היה חביב והנוף נפלא החוויה כנראה היתה כל כך גרועה שמיוזמתם החשבון קוצץ ב 30% מזל שהחברה היתה נפלאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה מבקר מתחיל
מאכזב
2.3
26/09/13

ישבנו בצפיפיות, האוכל היה בינוני ולחלוטין אינו נותן תמורה למחיר. המקום עצמו יפה וביום יפה כדאי לשבת לשתייה קלה או נשנוש, אבל ודאי שלא לארוחה מלאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Popeye - תמונה
Popeye מבקר מתחיל
חוויה נפלאה
5.0
27/03/13

במבנה.ירושלמי שמור ,בצמוד למעיין מרים שוכנת לה מסעדה שאין להחמיצה ,ביום ירושלמי אביבי על גג מרפסת המסעדה ותוך צפייה בשקיעת השמש לתוך הרי יהודה,שזהו מראה שאין להחמיצו ,סעדנו את אחת... הארוחות הטובות בשנים האחרונות ( ואנו מרבים לסעוד מחוץ לביתנו) למנות ראשונות אל תחמיצו את פטה ממרח כבדי עוף ,סלט עגבניות השרי הצבעוני ובמיוחד חציל צלוי על לחם פרנה מרוקאי, מנת דג הסלמון על אורז שחור וההמבורגר היו נפלאים ,שפו לרעיון של קציצות דגים שהנה מנה יוצאת מהכלל ,למנות אחרונות הזמנו קראמבל תפוחים מעולה מוס שוקולד ללקק את האצבעות ,וזאת ללא ספק הייתה חוויה נפלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אניטה  - תמונה
אניטה 13 ביקורות
נחמד
3.5
20/01/13

היינו ביום חמישי ומצאנו מסעדה עם אווירה נעימה מאוד (למרות הקור הירושלמי והאח שלא ממש חימם). השירות היה מצויין ובסך הכל הייתה זו הנאה. יחד עם זאת האוכל לא מיוחד: הזמנו כבד עוף למנה... ראושנה וזה היה טעים מאוד. למנה עיקרית לקחנו עוף בסומק שהיה טעים ונחמד. המנה השניה הוגדרה כ"ים של ספגטי" ואני חשבתי שמדובר בכמות גדולה של ספגטי עם פירות ים. הגיע מנה בגודל רגיל. הספגטי היו ספגטים רגילים ברוטב תאילנדי ואיך שהוא הם לא חיו טוב ביחד ואילו הספגטים היו אתריות אורז זה היה מתאים יותר. פירות הים היו טעימים. למנה אחרונה לקחנו קרומבל שהיה נהדר ועוגת שוקולת חמה שהייתה גרועה: סתם עוגת שוקולד יבשה. בקיצור: ציפיתי ליותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit מבקר מתחיל
רמה נמוכה מאוד
2.3
03/11/12

ישבנו לארוחת ערב בבראסרי עין כרם והאוכל היה פשוט ברמה נמוכה ומבזה את השם ואת המחירים. הדג היה צמיגי והבשר היה ממש כמו מסטיק. המטבח ממש לא יודע מהי רמת עשייה ומוציא הכל באותה מידה מכיוון... שאם יבשל זאת יותר לא ניתן היה לאכול את זה. התאכזבנו מאוד למרות שישר החליפו לנו את המנות זה לא עזר ונהננו רק מהקינוח והיין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 19 ביקורות
מעולה
4.5
08/10/12

הללויה לערן וצוותו. אכלנו ארוחת בקר נהדרת וזכינו לשירות יוצא מהכלל ומיד אחר כך הזמנו מקום לארוחת צהריים. לא התאכזבנו. המנות היו פשוט נהדרות ויחד עם האוירה והשירות נהנינו מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה