נגישות
נגישות

בראסרי ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על בראסרי

Orit - תמונה
Orit 6 ביקורות
כגודל הציפיה, גודל האכזבה!
2.0
18/06/16

מבנה ומיקום יפים. שירות בינוני. הקשר בין התפריט ומנות שהתקבלו מקרי. מנות קטנות אוכל תפל. חצי מהמוצרים לא הגיעו במנה. הגענו קבוצה גדולה ורוב האנשים התאכזבו. יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 33 ביקורות
כשהפסטה יותר טובה מבאיטליה והפאייה יותר טעימה מאשר בברצלונה - הגעתי למקום הנכון!
4.3
13/03/16

אחרי המתנה קלה בתור בכניסה ( שבת בצהריים - בכל זאת) , זכינו לאכול אוכל נהדר. החציל לפתיחה היה בסדר - לא יותר. הפסטה והפאייה פירות ים היו חגיגה אמיתית. שתי מנות מוצלחות מאוד מתוך תפריט... שנראה מפתה . אכלתי בברצלונה ואכלתי במקומות רבים באיטליה - כאן יותר טעים. הקינוח היה טוב למרות הפרשנות המקורית למנת מרנג וסורבה (שברי מרנג קטנים ). המחיר הגיוני ורק נשאר עניין השירות שקרס תחת העומס (רבע שעה לכוס מים קרים ???)

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית  - תמונה
גלית 3 ביקורות
התאכזבתי מאד
1.8
16/09/15

צר לי, אך התאכזבתי מאד. המקום אומנם יפה מאד והשרות אדיב בהחלט אבל האוכל ממש גרוע. הניוקי היה ממש קשה כמו אבנים ורוטב הערמונים היה חסר כל טעם וייחוד. הריזוטו הירוק היה אומנם ירוק אך היה... כמו גוש דבק חסר כל טעם. החציל הקלויי עם יוגורט וטחינה הוגש על מצע לחם קשה כמו אבן ממש, שספג את כל הרווב ועדיין נשאר כמו אבן, פשוט לא אכיל. צר לי ממש גרוע, חבל על מקום כה יפה שככה מתבזבז ומאכזב. וגם... הרמקולים של מוסיקת הרקע השמיעו מוסיקה בווליום עוצמתי למדי, כשבקשתי להחליש נאמר לי שאם יחלישו לא ישמעו בקומת המרפסת שעל הגג (אנחנו ישיבנו בקומת הכניסה), אז בנוסף לאוכל הגרוע הרגשתי כמו בחתונה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri מבקר מתחיל
אירוע בר מצווה
5.0
22/08/15

ערכנו ארוע צהריים שהיה מושלם. אוכל מצויין , שירות ללא פשרות ואוירה נפלאה. כל הכבוד לצוות שדואג לכל פרט ושומר על רמה גבוהה ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית  - תמונה
חגית מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
17/08/15

למי שמצפה-לא להגיע עם ציפיות,ורצוי להגיע שבעים. הזמנתי מנות מגוונות אבל מאכזבות. בן זוגי אהב את הסטייק (כמה אפשר ליפול בסטייק???) מלצרים מקסימים אדיבים שירותיים. לא ממליצה וחבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad מבקר מתחיל
מדהים!
5.0
05/05/15

הגעתי עם בת זוגתי לחגוג יום הולדת. ישבנו בקומה התחתונה מכיוון שמזג האוויר היה קריר. אך הנוף מהקומה העליונה שובה. הזמנו כמנת פתיחה סביצ'ה מוסר. מנה מגניבה בעיצובה וטעימה לא פחות. מוגשת... על נייר אורז מטוגן ומלאה בכל טוב. למנות העיקריות הזמנו שוק אווז קונפי ופילה של דג מוסר. האווז היה מצוין, מין מנה מרוקאית שקיבלה טוויסט צרפתי ע"י השפית. האווז הוגש עם אורז ופירות יבשים, והיה רך ופריך. מנת הדג הייתה מצוינת ומשביעה ביותר - פילה של מוסר ים שמוגש על אטריות בצק שמכינים במסעדה עם רוטב של שמנת וחרדל. לקינוח הזמנו את הכנאפה עיזים - אחד מהקינוחים הטובים ביותר שיצא לנו לטעום. כמובן שכדי לחתום את יום ההולדת כמו שצריך, המלצרית הנחמדה הדליקה נר ואיתו גם שתי כוסות סנגרייה חמה כפינוק. לסיכום, נהננו מאוד - הן מהאוכל ומהאווירה והן מהשירות האדיב. נחזור שוב ולא רק כדי לחגוג ימי הולדת. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
peace - תמונה
peace 4 ביקורות
על העוף ששהה 48 שעות ביוגורט וקרי
3.0
02/05/15

ישבנו ביום ירושלמי יפיפה במרפסת והזמנו את המנה שאמורה הייתה להיות חריפה מעט ובתיבול אסייתי. המנה יפה מאוד, אך האורז לא היה מבושל דיו, והטעמים דלוחים. סיכמנו שבבית העוף יותר טעים. הקפה... היה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rasta - תמונה
Rasta מבקר מתחיל
נפילה כואבת בבראסרי עין כרם
2.3
08/03/15

חלפו ארבעה ימים מהארוחה המזעזעת, ואני עדיין עצבני. ההתחלה הייתה בסדר - סלט עלים מרענן וטעים ופטה כבד שקיבלנו על חשבון המקום. יפה מצידם, וגם הפטה מוצלח. אך כשהגיעו העיקריות... או יותר... נכון... אחחח... כשהגיעו ה"עיקריות"....: אני הזמנתי קונפי שוק אווז על מצע אורז בר וזוגתי צלעות טלה "עם קראסט קשיו ופיסטוק" - כך התפייטה המלצרית. בפועל האווז שלי היה חצי מבושל, כשהעור שאמור להיות מאוד פריך בקונפי, היה בלילה שמנה ונוזלת. הבשר עצמו - חסר טעם. המצע - שקדים מרוסקים עם פה ושם גרגר אורז. זוגתי קיבלה נתח צלעות מחוברות מכוסות במשחה שרופה ("הקראסט"), מנה בלתי אכילה לחלוטין, צמיגית ומדממת. ללא היסוס - ומדובר באחת שכן מהססת - ביקשה להחליף ונענתה האמת במאור פנים ובשירות אדיב. ביקשה סביצ'ה דג ים שהתגלה כנתחי דג פושר חסר חיים. את זה כבר לא היה נעים לנו להחזיר. בנוסף, כוס השאבלי שביקשתי לא הייתה שאבלי אלא יין לבן אחר כלשהו, אולי בגלל זה מיהרו לפנק אותנו בפטה. לסיכום? אפילו קינוח לא הזמנו. החשבון סביר, השירות בסדר, לא נתקרב יותר למסעדה הנוראית הזו. חוצפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
חוויה טובה
5.0
10/02/15

הייתי אתמול פעם ראשונה במסעדה. הלכנו על עסקית אחת ב 68 ש"ח והשנייה ב 88 ש"ח. העסקיות כללו מנה ראשונה, עקרית וקינוח. שותפי לארוחה הלך על מרק עגבניות וניוקי מנה עיקרית שהיו לא רעים. אני... הלכתי על כרובית אפויה ענקי עם רוטב טרטר שהייתה מעולה ועם ריזוטו ירוק שהחזיק אותי מלא עד למחרת מרוב שהתמלאתי. לקינוח לקחנו קרם ברולה. פעם ראשונה ובהחלט נשוב. טעים, שירות נעים ובעיקר אין על האוירה של עין כרם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyalboro - תמונה
eyalboro מבקר מתחיל
חוויה נהדרת
4.8
19/01/15

בעקבות המלצות של חברים שביקרו במסעדה ותוך התעלמות מוחלטת מהביקורות הישנות שקיימות כאן, בחנו לחגוג יום הולדת בבראסרי. התפאורה יפיפייה חמימה וביתית. בחרנו כמנות ראשונות את... הקרפאצ'יו,הקלמארי, סלט העגבניות וקיבלנו על חשבון הבית את הפטה כבד. למעט הסלט שמלכתחילה לא ציפינו ממנו להיות מדהים, שאר המנות היו טעימות מאוד ומספקות מבחינת הכמות. כדי "לסגור את הפינה" ביקשנו ריזוטו ירוק שהיה טעים ומורכב. -יהיה נחמד אם יהיה שינוי בגזרת הקינוחים שלא משכו את העין בשום צורה. לסיכום, היה נהדר! מאוד מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה