נגישות
נגישות

בראסרי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על בראסרי

shubi48 - תמונה
shubi48 מבקר מתחיל
אוכל סביר שרות לקוי
2.3
03/01/20

המקום צפוף מאוד בעלי המקום נתנו את הרושם שעלינו להזדרז ולפנות את השולחן לאורחים נוספים היינו בהזמנה מראש קבוצה של 11 איש שהינו שם פחות משעה שניים מהאורחים חיכו 10 דקות למנות שלהם אחרי... שכל האחרים קבלו את שלהן המלצרית החלה לפנות לפני שאנשים גמרו לאכול האוכל סביר לא מעבר לזה המחיר גבוה יחסית לאיכות

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat.s1 - תמונה
anat.s1 26 ביקורות
יקר מידי
3.0
21/07/19

הזמננו 2 ראשונות. סלט אנדיב שכלל 5 עלי אנדיב וערמה של בייבי ישר מהשקית ללא טיפול.רוטב מצויין. ארטישוקים מטוגנים הגיעו קרים לגמרי בטעם מוזר רק כששאלנו אמרו שזה צריך להיות חם... והחליפו. המבורגריםמטעימים..תוספות במחיר מוגזם 14 שח לפרוסת גבינה...הגיעו בלי תוספת. אם לא היינו שואחים לא היינו מקבלים הום פרייז לא טעימים. פילה דג עם גרטן- הגראן לא אחיד חלק מהפרוסות לא מבושלות. קבלנו רינוח על חשבון הבית- לא שווה התייחסות בקיצור כ600 שח על אוכל בינוני. מוגזם בעיני. המלצרים נחמדים והשרות נעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת
4.8
17/02/18

ארוחה משפחתית ל 5 אנשים נהדרת. אוכל מצויין יצירתי ומגוון מנות גדולת. אווירה נעימה שקטה וחמימה. מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Cherie - תמונה
Cherie 2 ביקורות
מומלץ מאוד!
5.0
17/02/18

אכלנו 5 אנשים. מנות ראשונות, עיקרות האחרונות. הכל היה טעים מאוד. השרות היתה טובה והבנין מקסים ומקום נעים לשבת בו במיוחד בשבת גשום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Baruch - תמונה
Baruch מבקר מתחיל
אכזבה !!!
2.3
05/09/17

אכזבה. הרושם הראשוני לביקור ספונטאני מטעה ,מסעדה במיקום מעולה מול נופי ההרים והשקיעה. מלצריות שמנסות יותר מידי להיות חביבות ,מנות קטנות במחיר מופקע. 3 מנות פתיחה קטנות פלוס 2 קוקטלים... ועברנו את ה 220 שקלים לפני טיפ. לא להזמין את מנת זנב השור בסך הכל כוללת 2 בורקסים קטנטנים במילוי כמות של כפית בשר במחיר מופקע. בקיצור מסעדה שלא מומלץ לעצור בא למעט להשקיף על הנוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטימ - תמונה
מוטימ 33 ביקורות
מקום מוקפד עם פוטנציאל עצום. אוכל סביר ותו לא במחיר גבוה .
3.3
03/03/17

ארוחת בוקר נחמדה . לא יותר ולא פחות. ממוקם בלב נוף מדהים. אוירה נינוחה ושקטה, על אף שהרחוב המה אנשים. המקום עצמו מוקפד מאד ומעוצב להפליא. המנות בארוחת הבוקר קטנטנות. קצת נמאס לקבל... דוגמיות של גבינות ומטבלים בעבור תשלום גבוה. הזמנו מה שנקרא בתפריט: ארוחת בוקר . הפינוק היה במנות האחרונות המשובחות. כל היתר, סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 3 ביקורות
אכזבה
3.0
17/12/16

אוכל בינוני ביותר במחירים מופקעים. כגודל הציפייה כך גודל האכזבה. מנה אחת החזרנו, וזו שבמקומה הגיעה כשכולם כבר סיימו לאכול. הכרובית שבמנה הראשונה קטנה ודלוחה. קיבלנו במקומה את החציל... (היינו מעדיפים פשוט לא לשלם את הסביבות 50 שקל שהיא עלתה)- המלצרית הסבירה שזה בגלל שביקשנו אותה בלי היוגורט (אה, אז זה בסדר..). שאר המנות: "זו הפאהייה הכי גרועה שאכלתי עד היום" (90 שקל); "הרביולי בינוני" (כשבעים שקל). שילמנו 800 שקל (5 מבוגרים 3 ילדים) על ארוחה ברמה של בית קפה בינוני. נורא התבאסנו. אפילו לא רצינו לנסות את הקינוחים. לא נחזור ולא נמליץ. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
מדהיםםם
5.0
25/11/16

מסעדהההה מספרר 1 בארץץ מסעדה מעולה שירות מצוין אוכל מדהים אווירה נעימה מומלץ לכולם האוכל ברמה גבוהה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar-gadi Rubinstein - תמונה
Zohar-gadi Rubinstein 15 ביקורות
כרגיל, משובח!
4.0
27/09/16

כבר שנה שניה ברציפות שאנו חוגגים לי יום הולדת כאן- ואנחנו מגיעים ממש מרחוק! המקום והאוכל נפלאים. המחירים סבירים, המנות יפות. עין כרם יפה בכל עונה. נמשיך להגיע גם בשנה הבאה, וגם נספר... לחברה... מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tom - תמונה
Tom מבקר מתחיל
במילה אחת אכזבה, בשתי מילים אכזבה גדולה.
2.3
25/06/16

שירות אדיב, אווירה טובה ונוף מדהים אבל... יקרה ללא הצדקה. מנות קטנות, רובן ממש תפלות ו/ללא ייחודיות טעמתי את הקנלוני גזר - מעולה אבל מנה ממש לא משביעה,קרפצ'יו סתמי, מנת מוסר ים תפלה... לחלוטין, סטייק ביקשנו Mw קיבלנו סטייק יבש, המבורגר ממוצע מינוס, קרם ברולה עלוב ולא טעים בכלל מבקרת בעין כרם הרבה, לא אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה