נגישות
נגישות

קיטשן מרקט - kitchen market ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על קיטשן מרקט

Nave Betzalel - תמונה
Nave Betzalel 2 ביקורות
ארוחה מעולה
4.5
01/05/13

לכבוד יום הולדתה של אשתי סעדנו בקיטשן מרקט, נהנינו מארוחה מיוחדת ואיכותית. אנחנו עוד נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
tania - תמונה
tania 13 ביקורות
מקום מדהים!!!
5.0
09/04/13

האוכל פשוט מעולה וכל כך מקורי שרק מהסקרנות הזמנו 3 מנות ראשונות. מנת "הביצה" מומלצת בחום, כך גם מנת קציפת החצילים. למנה העיקרית לקחנו לחי עגל בבישול איטי שהיה מאוד טעים. נוף מדהים, בין... אם הוא על הים או על השוק מלמטה. בקיצור מומלץ לכל אחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
danny_sa - תמונה
danny_sa 8 ביקורות
רגשות מעורבים
4.0
06/04/13

מצד אחד האוכל מצויין וטעים מאוד, המלצרית נתנה אחלה שירות והעיצוב נחמד. מצד שני רועש נורא - המוזיקה הייתה בעוצמה גבוהה מי לדעתי, המחיר גבוה והכי מעצבן בשירות היה שהגעתי לחגוג לאמא שלי... יום הולדת ומהמסעדה התקשרו פעמיים לוודא שאנו אכן מגיעים ובכל פעם הדגשתי שאנו מגיעים לחגוג ובכל אחת מהפעמים נאמר לי שמצויין שזאת חגיגה והנחתי שבמינימום ידליקו נר או ייתנו מנה כנהוג במסעדות לצערי לא נתנו כלום ואמרו שהם מצטערים אבל אזלו להם הזיקוקים. הם עוד לא סיימו לומר את זה וכבר ראינו איך הם מגישים קינוח עם נרות לשולחן אחר... הם טענו שאותם אנשים הביאו את הנרות בעצמם ואני שואל למה בכל אחת מהפעמים שהתקשרו אלי מהמסעדה לא אמרו שאין נרות?? זה יצר סיומת קצת חמוצה לארוחה טעימה וכמובן שזה גם התבטא בתשר

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 49 ביקורות
כמה זמן אפשר להסתכל על הים
3.8
11/03/13

המסעדה מעוצבת בצורה מאוד יפה ויש בה אווירה מאוד מיוחדת שמתאימה גם לחגוג אירועים וגם סתם לארוחת ערב אך בכל זאת נתקלתי במספר בעיות. הראשונה, נכון שאי אפשר לשתוף את החלונות כל יום אך... במסעדה שמתגאה בנוף של הים חייבים לשים על זה קצת יותר דגש כי זה נראה רע. דבר שני כאשר שולחן לא מזמין מנות ראשונות זה לא אומר שצריך לתת להם לחכות 20 דקות לאוכל גם אם לוקח לו קצת יותר זמן 20 דקות נראה לי מוגזם. לעניין האוכל מנה של ספיישל פירות ים הייתה מדהימה אבל בהחלט לא זוגית כפי שתיאר אותה המלצר. הסינתה הייתה בינונית והתמכור של מנה עם 2 שרימפסים ופולנטה קצת מוגזם. הציון של אוירה הוא גבוהה בלי להתחשב בעיכוב הארוך במנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה מבקר מתחיל
אוכל מצוין, המקום רועש מדי
3.8
27/02/13

מסעדה עם אוכל מעולה. טעים, באיכות מצויינת. אבל המקום בעייתי. היינו שם שעה, ובשעה הזאת גם אנחנו וגם שני שולחנות לידנו התלוננו על עוצמת המוסיקה בכל פעם, ואחרי כמה דקות של שקט יחסי העוצמה... שוב התגברה. הסבירו לנו, שבעל הבית הוא אשר על המוסיקה וזה חלק מהקונספט של המסעדה. המחירים הם מחירים שמתאימים לגילאי חמישים פלוס שיכולים להרשות את זה לעצמם, הקונספט מתאים לדיסקוטק. לולא הרעש, אני מניחה שהיינו הופכים את המקום למסעדת הבית שלנו, כי האוכל באמת מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
וואוו
4.5
20/01/13

פשוט אוהבת את המקום הזה! הנוף, האוכל- האוכל!! פשוט פנטסטי חייבים לטעות את הברולה פטריות המדהים - למות ממנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar Wachner - תמונה
Zohar Wachner מבקר מתחיל
מ-ע-ו-ל-ה
5.0
20/01/13

היינו 3 זוגות די "קוטרים" שיודעים ומעריכים אוכל טוב ושירות טוב. כל המנות שהזמנו היו מצויינות בלי יוצא מן הכלל. לא היתה נפילה אחת בכל השולחן וזה ממש נדיר. השירות היה מעולה ונעים מאד.... מנהלת המשמרת יעל היתה יותר מאדיבה ופינקה אותנו במשקאות ע"ח הבית (בלי שום סיבה נראית לעין). היות והיינו עם קופונים המחיר לא היווה בעיה והתמורה היתה מעולה עבור האוכל. אנחנו נחזור לשם זה בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir 10 ביקורות
טעים ונעים
4.8
14/01/13

המנות קטנות ולא זולות, אבל זה המינוס היחידי, לקחנו מנה של רביולי טלה, סה"כ שלושה רביולי קטנים, אבל הבצק מעולה והבשר בפנים הוא נתח מפורק שבושל שעות רבות. גודלת הכותרת הייתה מנת ספיישל... של ברולה פורציני שזה בעצם קרם פורצ'יני, עליו סוכר שרוף, ומעל זה פטריות, ערמונים, פרשוטו וקציפת פרמזן - שילוב מדהים של מתוק, מלוח ובעיקר טעים אחת המנות המפתיעות והנהדרות שאכלתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית מבקר מתחיל
כל כל מאכזב
3.0
06/01/13

כל כך מאכזב להגיע רעבים למסעדה (לא ככה אמור להיות??:-) ולסיים את האורחה רעבים - כל ארבעת הסועדים... מנות באמת יפות, מעניינות אבל פיציות - גם הראשונות, גם העיקריות. עד כדי כך שלא... האמנו.היינו מוכנים למחירים אלו במעדת שף - אבל ממש לא לגודל המנות שהיה מביש. אנחנו לא חוזרים. וגם לא ממליצים לכל מי ששואל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
דביר - תמונה
דביר מבקר מתחיל
טאפאס בר
3.8
23/12/12

היינו בארוחת ערב ביום שישי האחרון, שני זוגות. האוכל היה מאוד חדשני ומעניין, טעמים חדשים. המנות היו מאוד קטנות - לא רק המנות הראשונות. מנת הבס הגיעו שתי חתיכות קטנות, הרביולי שרימפס 4... חתיכות של פסטה עם 5 מולים, הניוקי פטריות הייתה מנה מכובדת והפיצה הינה באמת מנה אישית. לסיכום האוכל מאוד טעים - עלות המנות מתאימה למנות גדולות ולא למנות בגודל טאפאס

עוד פרטים
הוספת תגובה