נגישות
נגישות

קיטשן מרקט - kitchen market ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על קיטשן מרקט

moranpol - תמונה
moranpol 21 ביקורות
אנחנו עוד נצטער על זה..
4.8
15/12/12

המקום מעוצב בצורה מקסימה. חלונות גדולים מאפשרים צפייה לנוף הטיילת והגלים המתנפצים על שוברי הגלים. במרכז המסעדה - אי גדול עם אגרטלי פרחים גדולים ויפים, גם עליו ניתן לשבת. המסעדה אינה... גדולה כלל. המסעדה נמצאת בקומת הגלריה של השוק, וההגעה אליה הינה עם מדרגות בלבד, כ- 20 במספרן. נראה שאין גישה לנכים. לפתיחה הוזמנו: לחם הבית - לחם שבחלקו עם תוספות ובחלקו ללא. מגיע עם מטבל עגבניות שהיה אחד הטעימים שאכלנו. יש בו טעמים עמוקים, מעט עקצוץ נעים.. נראה כה פשוט אבל כה טעים. חוסל במהרה ע"י הבעל, וקיבלנו ריפיל. עגבניות באפאלו - עגבניות שוק מסוגים שונים (תמר, שרי ב- 3 צבעים ואולי גם עגבניה סטנדרטית), עם מוצרלה באפלו, לאבנה עם נענע והרבה שמן זית מסביב, ומיני תבלינים שונים למעלה. הזמנו את המנה ה"קטנה", שהסתברה כמצויינת לשניים. אין צורך מעבר לכך. ההגשה הייתה יפהפייה, צבעונית ומקסימה. הטעם - גן עדן. פשוט טעים. גם כאן, מנה לכאורה פשוטה, אבל הטעמים מתערבבים יחדיו בצורה מעניינת ויוצרים מנה עם טעמים עמוקים. מוצלח מאוד. לעיקריות: כאן חטפנו את השוק שלנו. אני מודה - מעולם לא אכלנו במסעדה שמגישה מנות בצורה הזו - צילחות מושלם, אמנותי ויפה. מנות שאינן גדולות, אך פשוט יפהפיות וטעימות מאוד. ישבנו דקה-שתיים פשוט להסתכל ולהנות מהמראה לפני שאנחנו מתחילים לאכול ומשחיתים את הצלחת... פילה מוסר- הוזמן ע"י בעלי. המנה מאוד מאוד טעימה. 10/10 מבחינת פילה מוסר, אבל הדג עצמו מעט שיעמם אותו... כנראה שלהבא הוא יבקש המלצה על דג עם טעמים חזקים יותר. לצד המוסר הוגש פירה, שהיה לדעת שנינו אחד הטובים שאכלנו. פשוט טעים ומעניין, לא סטנדרטי. פילה בקר-הייתה האפשרות לבחור 180 או 250 גר'. בחרתי דווקא את המנה הקטנה, בחשש שהמנה לא תשביע אותי. מה אגיד ומה אומר.... פשוט וואו. אמנם זו מנה של 180 גר', אבל למרות שבעלי לקח ממני שני ביסים, התענגתי על כל ביס.... הבשר הגיע במידת עשייה מושלמת. רך, נימוח בפה, טעים.... פשוט מעדן אלוהי. לצד הבשר - גראטן תפו"א שהוגש בצורה לא סטנדרטית, והיה מעניין מאוד ותוספת מוצלחת לצד הפילה. כדור פולנטה פריכה עמד על רוטב ירקרק ומתקתק, וגרם לי להנאה מסוג קצת אחר שלא הכרתי. מנה מושלמת מבחינתי. אחרונות: בעלי הזמין מנה שכוללת כל מיני מרכיבים שוקולדיים כאלו ואחרים. אין את המנה בתפריט באינטרנט אז אני לא זוכרת את שמה... קראו לה kitchen משהו. מנה יפהפייה שמורכבת בעת ההגשה, וחוסלה כמעט עד תום ע"י בעלי, למרות גודלה. אני הזמנתי מנה שמכונה "עוגת גבינה". בתוך כוס יפהפייה מוגשות שכבות של קראמבל פריך וגבינה, ובתחתית הכוס כל מיני פירות קצוצים - אפרסמון, רימון ועוד. אם הייתי יכולה לתת פרס למנה הזו, בהחלט הייתי נותנת. לאחר הביס הראשון, עצרתי, הנחתי את הכפית (בד"כ אני כבר מחסלת וזהו...), ואמרתי לבעלי - "אני לא רוצה לאכול אותה. טעים לי כל כך... אני מתבאסת שהיא תיגמר. " . ההרגשה הזו קרתה לי רק פעם אחת בעבר, אבל כאן, עם הידע שרכשתי בשנים האחרונות ובעיקר הניסיון בהמוני מסעדות... ההרגשה הייתה כפולה ומכופלת. מנה פשוט מושלמת, שגרמה לי להתענג על כל ביס וביס... ועד עכשיו אני עוד חושבת עליה. הוזמן גם אספרסו שהיה מצויין. יחד עם 3 בקבוקי שתייה, יצאנו עם חשבון כמדומני של 378 ש"ח. בעיניי - בהחלט שווה כל שקל ושקל... השירות היה נפלא, האווירה רגועה ונעימה... בעלי פשוט אמר - "בא לי לשבת פה שעות". בקיצור, עוד נחזור.... היה משובח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
רק בשביל הקינוח
3.8
14/11/12

חזרנו למקום בפעם שלישית בתוך כמה שבועות רק בגלל הקינוחים הנפלאים שלו. מעיון בתפריט והצצה על שולחנות הסמוכים הבנתי שהמקום די יקר ומנות קטנות. אבל גזרת המתוקים היא מדהימה. כאן מחירים מאד... סבירים ומנות מיוחדות ושוות ביותר. עוגת גבינה בגביע היא חגיגה של ממש וכך גם קינוחים עם פירות יער ושוקולד. ממליצה בחום. וגם הקפה במקום טעים. מלצרים יכולים להיות טיפה יותר נחמדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 8 ביקורות
איזו אכזבה
2.0
23/10/12

אכזבה גדולה. מנה ראשונה לקחתי סלט רוסטביף. קיבלתי כמה פרוסות קטנות של רוסטביף על מצע של קוביות גזר ואפונה שהיה להם טעם של קופסת שימורים. והכל טבל ברוטב שהיה לו טעם של רוטב קנוי של אלף... האיים. מנה ראושנה נוספת: עגבניות שוק עם מוצרלה ולבנה. סלט חסר טעם. לא היה שם רוטב. סתם חתיכות עגבניה, מוצרלה תפלה, וכמה מריחות של לבנה. איזה חוסר כישרון! עיקרית לקחתי דג מוסר. איך אפשר לא להצליח עם דג? לדג הזה היה טעם תפל ואפילו ריח קצת לא נעים. לא ברור לי מה קורה במסעדה הזאת. אגב, האקוסטיקה נוראית. אבל אני כבר רגילה לרעש הנורא במסעדות בישראל. בקיצור - אני לא חוזרת לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vered Magen - תמונה
Vered Magen 6 ביקורות
היה מצויין
4.0
03/10/12

ישבנו ארבעה, ארוחת צהריים בחול המועד, חבל שלא היו עסקיות , כי קצת יקר. מנת הגספאצ'ו שהזמנתי הייתה מצויינת וככה גם הניוקי פטריות. טרין העגל לעיקרית היה מעולה!!! בסוף הזמנו קינוח אחד לכל... השולחן שהיה מצויין ( עוגיה מלוחה ועליה קרם ערמונים וקרם וויסקי) ובהחלט הספיק לכולם . יצאנו שבעים ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 13 ביקורות
אכזבה
2.5
01/10/12

הגענו עם ציפיה גדולה ורעבים מאד, יצאנו עם אכזבה גדולה ועדיין רעבים מאד... (הלכנו משם למסעדה נוספת). גודל המנות העיקריות כגודל מנות פתיחה במקומות אחרים, ואף פחות מכך. המחירים גבוהים מאד... וכלל אינם מצדיקים את התמורה שמקבלים. בהחלט לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירה ורוני - תמונה
שירה ורוני מבקר מתחיל
יקר מאוד, פלצני ולא משביע
1.8
30/09/12

הגענו בשישי בערב לארוחה רומנטית, המנות הראשונות כללו ארבע פרוסות לחם וקרפצ'יו ממוזער. אז חיכינו יותר מחצי שעה לשתי מנות עיקריות - ארבע פרוסות דקות של דניס ושליכטה של פירה, עגל 180 גרם... מספיק לילד בן ארבע בדיוק. לא נשארנו אפילו למנות אחרונות - 375 ש"ח כולל שירות שהיה איום - מלצר שמחייך חיוך מטופש כל הזמן. לא מומלץ להגיע למי שרעב ורוצה ליהנות מהאוכל ולא מהפלצנות. יש בת"א המון מסעדות הרבה יותר טובות ושבהן הנוף לים לא מוסתר ע"י לכלוך ומעקה בגובה העיניים...חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים - תמונה
ניסים 5 ביקורות
מרענן ומפתיע
4.0
24/07/12

ארוחת צהרים במנות מפתיעות (קבב דגים נפלע, קרפציו דגים מוצלח ועוד) שבת בבוקר יש קסם נהדר המקום מנותק מהמולת השוק ונעים לישיבה. מומלץ לשבת מול החלון לנמל, כיף !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv Cohen - תמונה
Aviv Cohen 2 ביקורות
אוכל יקר, בינוני, ומנות קטנות מאוד
1.3
03/07/12

ביקרנו במסעדה בשבת. האווירה במקום רועשת ודי מפריעה לדיבור. הנוף מהים יפה מאוד. התפריט מורכב מ6 אפשרויות למנת פתיחה, 6 למנה עיקרית, וזהו. אין תפריט שתיה. הכל במחירים גבוהים, וכשהגיעו... המנות הם היו רבע עד שליש ממה שמקובל עבור מנה עיקרית או פתיחה במסעדה ממוצעת. איכות המנות בינונית. בקיצור יצאנו רעבים אחרי שהוצאנו בערך 80 ש"ח לאדם, לא כולל שתיה. מאוד מאוד לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 2 ביקורות
חוויה לא כיפית, לא נחזור וחבל....
1.5
27/06/12

הזמנתי דרך האתר מקום לאתמול בערב בשעה 21:00 ל - 6 אנשים. בשעה 20:50 התקשר בחור מהמסעדה ובדק אם אנחנו מגיעים, אישרנו לו שאנחנו בדרך. בשלב זה היינו 5 ומישהי נוספת הגיעה כעבור חצי שעה.... כשהגענו למסעדה חיכה לנו שולחן ל- 4... הסבירו לנו שהשולחן ליד כבר ממש בקינוחים ולכן עוד כ 10 דקות יצרפו לנו שולחן נוסף. בינתיים צירפו לנו כסא ללא כלי אוכל נוספים...הזמנו מס' מנות למרכז השולחן אחרי שקיבלנו המלצות מהמלצרית. בינתיים הגיעה האורחת השישית ובזמן אשר המתינה כ 10 דקות עד שקיבלה כסא והצטופפה איתנו סביב השולחן, גם היא לא קיבלה כלי אוכל (צלחת, סכו"ם, כוס...). בשלב זה התחילו להגיע לשולחן המנות שהזמנו - לא היה מקום להניח את הצלחות. לשמחתנו הרבה, כעבור כשעה של ישיבה - התפנה סופסוף השולחן לידינו. כדי להגדיל ולחבר את השולנות נאלצנו לקום והצוות סובב את השולחן כך שכל אחת איבדה את הכוס שלה וגם לגבי הצלחות עשינו "אן-דן-דינו". סופסוף יכולו להתיישב בצורה מרווחת, לאחר שביקשנו בפעם השלישית שיביאולחברותינו כלי אוכל - קיבלנו וגם קיבלנו בקבוק קאווה על חשבון הבית. המקום היה רועש ולא היה נעים. לגבי האוכל - הזמנו סלט עלים, פיצת איכרים, טורטליני דלעת וערמונים, ניוקי פטריות ומנת לחם. הסלט היה בסדר, 1/3 מהפיצה חזר למטבח כשפינו את השולחן, הרביולי היה חסר טעם והניוקי היה טעים. חברותיי אמרו שמזל שהזמנו לחם... שגם לגביו היה קושי מאחר שהוא מגיע עם צלוחית קטנה של שמן זית ועגבניות מרוסקות שכש"מנגבים" עם הלחם - הכל נשפך החוצה... אחרי שהזמנו את החשבון קיבלנו גם 2 קינוחים על חשבון הבית - כל אחת מאיתנו, חובבות המתוק, טעמה ביס קטנטן והשאר נשאר... החשבון הסתכם בכ- 300 ש"ח ונשארנו רעבות... אין סיכוי שמישהי מאיתנו תחזור וחבל......

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל - תמונה
גל 2 ביקורות
היה ממש מעולה
4.5
10/06/12

באנו בשבת בצהריים ביום שמשי ויפה, זוג. המסעדה מוארת ויפה. האוכל היה פשוט וטעים בטירוף. ממש מושלם. הזמנו סטייק סינטה קטן (אפשר גדול או קטן) שהיה עשוי לכדי שלמות, קלמארי טרי טרי על... הפלאנצ'ה עם קציפת קארי ויוגורט שהיה שמיימי ופולנטה טרייה שעליה שרימפס וקלמרי בכמהין ואהבה. כל המנות מומלצות בטירוף. לא זול אבל לא מחירים משוגעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה