נגישות
נגישות

סנטה מריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על סנטה מריה

גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מקום מגניב
5.0
14/03/15

ישבנו לארוחת צהריים זריזה. האוירה מאד נעימה. המקום שקט ורגוע. הסלט שהזמנו היה גדול משביע וטעים אך הפסטות היו קטנות ומאכזבות בטעם. המחירים קצת יקרים יחסית (50 שח לסלט / פסטה). השירות... אדיב ומקסים והאוירה נעימה מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
YONI - תמונה
YONI 2 ביקורות
סנטה שטרודל..
4.8
09/03/15

בחיפושים נדירים אחרי השטרודל האוסטרי שאין שני לטעמו הגעתי לסנטה מריה והתברר כי סוף סוף נמצא שטרודל שמכבד את עצמו הבצק הכל כך דק ועדין עם מילוי מטריף חושים של תפוחים אגוזים וצימוקים... בנוסף לשאר עוגת מרשימות נוף מהמם ומוזיקה קלאסית אפשר לרגע להאמין שאתה בוינה ..אחד מבתי הקפה הטובים של העיר חיפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מקום נחמד
4.5
07/08/14

הייתי היום בצהריים בבית קפה נחמד זה. המקום חביב עם אוירה נהדרת ונעימה במקום מקסים בחיפה. שני מלצרים חביבים ואדיבים ביותר. האוכל היה טעים. המחירים סבירים פחות או יותר. אין ממש ארוחות... בוקר כמו שחיפשתי אבל בהחלט המקום נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mirit - תמונה
Mirit 4 ביקורות
מומלץ
5.0
02/03/14

בית קפה ממש נחמד, מלצריות נחמדות, אוכל טעים וטרי, עוגות לא מהעולם הזה, אחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל ועופר - תמונה
מיטל ועופר 3 ביקורות
מומלץ בחום
5.0
07/12/13

ממליצים בחום! מקום מקסים- אוכל טעים, שירות מעולה, אוירה מדהימה. המנות גדולות וטעימות, המלצרים אדיבים, נדיבים ונחמדים והחוויה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Danikrasno - תמונה
Danikrasno 2 ביקורות
אוכל טוב, שירות רע
2.5
06/10/13

הגענו למסעדה כזוג ביום ראשון בסביבות השעה 21:00, כבר בהתחלה קיבלנו תחושה שהצוות לא כל כך שמח שהגענו בשעה מאוחרת (למרות ששעת הסגירה היא 23:00), בת זוגי הזמינה ספרייט וקיבלה דיאט ספרייט,... כשביקשתי להחליף את הדיאט לספרייט רגיל, המלצר אמר שזה מה שהיא ביקשה אבל לבסוף החליף אותה. לכל אורך הזמן קיבלנו תחושה שהם רוצים לסגור (היינו השולחן היחיד באותו ערב), למרות כל הנאמר לעיל האוכל הגיע מהר יחסית והיה טעים מאוד. לסיכום, אם השירות ישתפר כולם ירוויחו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמרם - תמונה
עמרם 10 ביקורות
בית קפה נעים וחביב
4.0
15/02/13

אכלנו סלט טעים וקפה טוב מאד. הצוות נעים (אך ממש לא מזכיר אוסטרי...) המחיר שגרתי מעט מאכזב הפער בין הציפיה לנוף ממרום צוק סטלה מאריס לבין הנוף שרואים בפועל על אף שזה כן נוף נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה