נגישות
נגישות

אבראג' ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

67 ביקורות וחוות דעת על אבראג'

אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
מקום להתענג על אוכל
5.0
14/02/14

נדיר למצוא מקום בו הכל טעים. ראשונות, פירות ים, בשרים, קינוחים. ישבנו במקום 4 אנשים וחגגנו יומולדת. כל אחד וטעמיו הוא וכולם מאד נהנו. לחם ופתיחים נהדרים. מנת שרימפס הייתה טעימה ונדיבה... עם רוטב מיוחד וממכר. אנטריקוט ישראלי איכותי ביותר ובמידת עשייה מדויקת. קדירת פירות ים עשירה עם טעמים ותיבולים נכונים ועוד כמה מנות שכמעט גרמו לנו ללקק את האצבעות וצלחות. מקום המסעדה - ככר קדומים - אחד המקומות היפים לא רק ביפו העתיקה אלה בכלל בישראל. התמחור מאד הוגן למרות המיקום המרכזי. מומלץ בחום לא רק לארועים מיוחדים, גם סתם לפינוק באמצע היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 46 ביקורות
פירות ים ודגים מצוינים
3.8
09/01/14

היינו ביום שבת האחרון בצהריים. מסעדה ממש לא זולה אבל בכל מה שקשור לדגים ופירות ים הם עושים עבודה טובה מאד. מי מאיתנו שהזמין מנות בשר פחות נהנה. אני אישית אכלתי מה שמוגדר כמנת הדגל -... קדירת פירות ים שעלתה 160 ש"ח וכללה קלמרי, שרימפס, מולים, קוקי סן ז’ק וסרטנים כחולים, ברוטב שמנת וירקות פיקנטי. היא הייתה מעולה. פירות ים בין האיכותיים שאכלתי במסעדה בזמן האחרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נל - תמונה
נל 3 ביקורות
שירות מצויין!
5.0
22/12/13

לאחר חיפושים רבים של מקום לאירוע משפחתי, נתקלנו לשמחתנו באבראג' - עסקת החבילה הכי משתלמת לארגון אירוע!! בנוסף, השירות היה ללא דופי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
חוות דעת על חווית ארוח
4.3
28/07/13

הזמנתי מקום לארוחה לשתיים, ארוחה רומנטית ואני חייב לציין כי מלא הכרתי את המסעדה לפני כן ולכן הגעתי עם מעט חששות. להפתעתי המוחלטת מצאתי מסעדה ציורית עם אווירה רומנטית שכללה גם נר חמוד,... שולחן אינטימי וזמרת אומנם רוסיה אך בעלת קול מקסים ונעים. האוכל היה טעים ומוגש ברמה מעוררת תאבון (יעידו הצלחות הריקות). בקיצור היה שווה טעים ומעניין והכי חשוב טוב לזוגות שעדיין מעריכים או מחפשים אווירה אינטימית ורומנטית של פעם. אבי וסוזי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kfir - תמונה
Kfir 3 ביקורות
היה מעולה
4.3
27/07/13

הלכתי אתמול עם החברה, הרגשנו בחופשה קצרה ביוון או משהו כזה, אווירה של חול, מקום מדליק. השרות היה מהיר המנות היו גדולות וטעימות- לא הצלחנו לגמור(למחרת התבאסנו שלא בקשנו דוגי בג)- הספקנו... להמליץ כבר לשני זוגות חברים. אה ושחכתי להזכיר את הזמרת המקסימה שהוסיפה המון לאווירה המקומית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
אבראז'
4.3
11/05/13

שירות מעולה, בגובה העיניים. אוכל טעים במחירים סיבירם. אוריה מעולה וכיפית. ממליצה :) מצ"ב תמונה של לינגוויני פירות ים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
פשוט וואו אחד גדול
4.8
23/03/13

יצאנו אני אישית וזוג חברים לארוחת ערב בשישי 22.3.13 המסעדה למעלה הייתה הומת אנשים כולם נראו מרוצים מאוד והחלטנו להתיישב המלצרית הושיבה אותנו בשולחן פינתי עם נוף לכיכר הזמנו לראשונות... סביצ׳ה דג ים שהסבירו לנו שהוא מפלמידה אדומה קריספי קלמרי הכי גדולים ועסיסיים שנתקלתי בהם חציל בלאדי ונשנו שי חלומי כל הראשונות היו מעולות לעיקריות הזמנו פילה בקר עשוי כהילכתו דג ברמונדי שהיה מפתיע קבב טלה טעים מאוד ושרימפס אבראג׳ כל המנות והתוספות השאירו לנו טעם של עוד למרות שכבר היה קשה לנשום :) הפעם ויתרנו על הקינוחים רק שתיה חמה אם זאת רמת האוכל מעניין לבדוק את הסיומת ברור שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני שלום - תמונה
דני שלום 2 ביקורות
חוויה מדהימה
5.0
09/03/13

זה הייה מקום יפה עם אוירה טובה שרות מקצועי, קיבלו אותי ואת בת זוגתי כבר בכניסה לא היה קר אז ביקשתי לשבת בחוץ קיבלתי הסבר טוב על יינות המסעדה, על האוכל ועל הקינוחים לא הייתה לי תלונה... אחת. שירות אחד הטובים אוכל טוב ומנות גדולות (מה שהיה מפליא בעניי) למרות העומס לא הרגשתי חוסר בשרות כל הרמת יד המלצרית ניגשה לשולחן. ביקשתי לקרוא למנהל או בעל המסעדה, ניגש אלי הבעלים מוטי אדם חביב וחמים לפני שדיברתי הוא כבר התנצל על כך שהמקום עמוס למרות שרק רציתי לומר שזה היה לילה מדהים אוכל ושרות נפלאים כבר זמן רב לא הרגשתי כך. תודה למלצריות ולבעלים על האירוח הנפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
garty - תמונה
garty 3 ביקורות
פיצוי נאה
3.8
02/02/13

מקום חמים ושקט בלילה גשום וסוער. מנות ראשונות נעימות שלוו בצלחת סקדינים מטוגנים מתנת הבית. למנה עיקרית חשקנו בקוקי סן גק אולם נאמר לנו כי המנה חסרה. התפשרנו על שתי מנות עיקריות שהאחת... הוחזרה לצורך חימום. כאשר סיימנו את המנה העיקרית קיבל השולחן שלידנו מנות קוקי סן גק. לאחר שהבענו מחאה הגיע השף על מנת להסביר ולהתנצל וקיבלנו שתי מנות קינוח על חשבון הבית. בסיכום אוכל טעים ושרות קשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyal - תמונה
eyal מבקר מתחיל
אוכל ברמה בינונית ומחיר לא מוצדק
2.3
22/01/13

הגענו למסעדה לפי המלצות חיוביות באתר rest. כשהגענו המסעדה היתה ריקה חוץ משולחן אחד בו היו שלושה אנשים שהחליטו לעזוב אחרי עיון בתפריט. הנקודה החיובית העיקרית הוא השרות. המלצרית היתה מאוד... נחמדה, הסבירה על המנות וגם המליצה. האוכל היה ברמה בינונית ומטה – מנות ראשונות (פטריות מוקרמות וקלמארי) ברמה סבירה פלוס (לא ברמה של מסעדת שף). המנות העיקריות היו ברמה נמוכה ביותר. סטייק פורטרהוס שהוזמן ברמת עשייה מדיום, הגיע שרוף מבחוץ, נא בפנים וממש קר. גם סבוב נוסף על האש לא ממש עזר. הצלעות גם הגיעו יבשות, קשות וקרות. המחירים גבוהים באופן כללי ובייחוד ללא התאמה לרמת האוכל. סטייק פורטרהוס במחיר של 140 שקל. צלעות במחיר של 150 שקל והמוגזם מכל בקבוק יין תבור במחיר של 160 שקל. סיימנו בהוצאה של למעלה מ – 800 שקל לשני זוגות (הוזמנו רק שלוש עיקריות) ללא כל הצדקה. לא במקרה המסעדה היתה ריקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה