נגישות
נגישות

אבראג' ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

67 ביקורות וחוות דעת על אבראג'

ליבי - תמונה
ליבי 4 ביקורות
זוועה
1.3
26/11/16

נורא ואיום! היינו 4 אנשים במסעדה בצהריים , באנו עם גרופון . נתחיל מהשירות , לא פינו שולחנות של אנשים שהלכו דבר ההוביל לזבובים שגם הגיעו לשולחן שלנו, דבר שני האוכל לא היה טעים בלשון... המעטה. הפירה סלק נראה כאילו מישהו אכל אותו כבר והדג שידיד הזמין היה תפל . אנחנו לא נחזור לשם לעולם. .

עוד פרטים
הוספת תגובה
yitzikal - תמונה
yitzikal 24 ביקורות
השם נשאר אבל רק השם...!
1.0
13/08/16

התארחנו במסעדה חמישה אנשים לאחר שהזמנו שולחן בחדר .V.I.P במסעדה. כאשר הגענו למסעדה הודיעו לנו כי לא ניתן לשבת בתוך המסעדה מאחר והמזגן מקולקל! הושיבו אותנו בחצר המסעדה כאשר בחוץ שררה חום... של למעלה מ-32 מעלות בצל!שני קולרים שהוצבו במקום לא הצליחו להתמודד עם החום הרב ששרר במקום. הזמנו שני סלטים,דג לכל סועד,בירה אחת מהחבית,שני קראפטים לימונדה,שני קינוחים,שני אספרסו ארוך,הפוך ותה. הוגש לנו חשבון בסך 834 ש"ח ובבדיקה יסודית התברר לנו כי חלק מהמנות במסעדה מתומחרות באופן שערירותי, לדוגמה-קראפט לימונדה 750 מ"ל 57 ש"ח,דג בס הסלע 120 ש"ח,וסלט 59 ש"ח!בהשוואה מול מסעדות דגים ופירות ים שהתארחנו בהן בעבר עולה כי התמחור במסעדת אבראג'י פשוט חזירי וללא כל פרופורציה לתמורה הגסטרונומית שהינה ברמה בינונית ומטה!במהלך כל שהותנו במסעדה לא היה נוכח במקום מנהל המסעדה או בעלי המסעדה ומי שניהל בפועל את המסעדה היו שתי מלצריות צעירות וכך זה באמת נראה! התארחתי לפני מספר שנים במסעדה ולמרבה הצער חלה נסיגה דרסטית ברמתה הן בהיבט הקולינרי והן בהיבט השירות והניהול!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vicki - תמונה
Vicki מבקר מתחיל
מאכזבת; לא נחזור לעולם
1.8
29/04/16

הגענו 3 זוגות עם 3 קופונים משודרגים (250 שח לזוג), הכלים שחיכו על השולחן היו מאובקים ומלוכלכים, המלצרית לא מסבירת פנים כלל, נותנת יחס קר ולא מכירה את המנות. חלק מהמנות פתיחה לא הגיעו... והיינו צריכים לדרוש מה שמגיע במסגרת הקופון ולהזכיר למלצרית שחסרות מנות. בקשנו מים כשלוש פעמים עד שקבלנו. היה בלבול במנות - בסוגי שתייה ותוספות. אמנם כל הטעויות תוקנו אך אחרי בקשות חוזרות. בכללי האוכל היה בינוני ומטה. פשלו בהכל החל מלהביא מגבונים לפי כמות הסועדים ועד מידת עשייה של האנטריקות. קינוח - וופל בלגי יבש שחומם מחדש, יציקת עוגת גבינה ותה עם פירורים צפים. לסיכום ממש לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dwolf - תמונה
dwolf 49 ביקורות
לא מומלץ
1.8
24/10/15

ביקרנו במסעדה בעקבות גרופון שהציע ארוחת של 400 ש"ח ב 199. הדבר היחיד שהיה סביר בארוחה הן המנות הראשונות. כל השאר ממש לא ברמה. להגיש רצועות עוף מונחות על אורז צהוב ולקרוא לזה מקלובה.... להגיש דג ברוטב עגבניות של פסטה ולקרוא לזה חריימה. להערכתי הארוחה של 400 ש"ח לא הייתה שווה 200. על זה עוד הוספנו 160 ש"ח לסועד שלישי. בסוף עוד המלצר התלונן על הטיפ שלום השארנו. זו פעם אחרונה שמישהו מאיתנו או מחברינו יגיע למקום. לא פלא שהוא ריק בצהרי שישי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 51 ביקורות
שווה
4.3
28/08/15

הגענו עם קופון כך שהמחיר היה מאוד משתלם. המנות הראשונות היו בסדר אך הסלטים בינוניים, הסביצ'ה היה מתובל טעים אך עם קצת יותר מדי בצל לטעמינו. הקבב דגי ים היה בסדר אבל לא משהו יוצא דופן.... לשמחתנו, המנות העיקריות היו נהדרות. הים העותמאני היא מנה מעולה, מתובלת מאוזן עם שרימפס וקלאמרי בשפע. הפילה סלמון היה גם עשוי היטב וטעים מאוד. באופן כללי, יצאנו מרוצים מאוד. מנת הים העותמאני הייתה פשוט מצויינת וגולת הכותרת של הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Danit - תמונה
Danit מבקר מתחיל
מקום נפלא לאירועים משפחתיים
4.3
16/05/15

ערכנו אירוע משפחתי בחדר הפרטי שבקומה העליונה. האוכל היה טוב מאוד - בעיקר הצטיינו הקלמארי והשרימפס, בשפע. השירות היה מצוין. מנהל המסעדה עשה כל מה שאפשר כדי שנהיה מרוצים. המחיר היה נוח... מאוד. ממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat מבקר מתחיל
קצת מאכזב
2.0
29/04/15

היינו ארבע סועדים בקומה למעלה, שהייתה כמעט ריקה. 20 דקות עד שניגשו אלינו לבצע הזמנה עוד חצי שעה עד שהגישו לנו את מנת הפתיחה. ושכחו להביא את כל מנת הפתיחה אז התוספת הגיעה רק עם המנות... הראשונות שהזמנו. המנות הראשונות היו נחמדות וגם מנות הפתיחה. אבל העיקריות!! (דגים) ממש לא ברמה של מסעדה יוקרתית ואפילו לא טעימים בכלל. מנות הדג אמנון והחריימה פשוט מאוד לא היו טעימות. ללא טעם, מרקם מיימי מדיי.. גם הקינוחים לא היו נראים מפתים. וכמובן שבין כל הזמנה חיכינו יותר מדי זמן אז כבר העברנו מיקום למרפסת. בקיצור, מי שנמצא בקומה למעלה לא מקבל שירות, כי אין ממי. כל המלצרים והמטבח נמצאים למטה. זה כאילו מסעדה מאוד יפה, אבל שכוחת אל. המחירים לא מצדיקים וזהו..לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר  - תמונה
יאיר מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
4.5
16/01/15

אתמול ישבנו במסעדת אבארג. אני חייב לציין שהאוכל ממש טעים, המקום משלב מנות עממיות ולצד זה מנות מתוחכמות. שירות אדיב ונעים. ללא ספק מרגיש אירופה, גם האיזור, גם עיצוב המקום וגם האנרגיות.... מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 2 ביקורות
לא מומלץ!
1.0
14/12/14

ישבנו משפחה של שבעה. השירות מזעזע - מהסעדה הייתה כמעט ריקה ולא קיבלנו שירות לאורך זמן רב. בנוסף הכלים כולם היו מלוכלכלים. לאחר מכן האוכל ממש לא טעים ולא שווה את הכסף הרב שהוא... מתומחר. פסטה שמנת שצפה במים, אוכל ים שצף ברוטב מימי ולא בריר, פרגית סתמית וקטנה ומנות ראשונות פשוטות וגם כן יקרות יתר על המידה. בקיצור - לא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir 2 ביקורות
חוות דעת על אבראג׳
1.3
20/11/14

לא נהניתי בכלל, הזמנתי פסטה ברוטב פסטו לקחת טייק אוואי, חיכיתי מעל חצי שעה, נאמר לי שהמנה מכובדת אולם דמיון לחוד ומציאות לחוד. כשקיבלתי את המנה, הייתי צריך לבקש סכום ומפיות משום שלא... ניתנו לי מלכתחילה. 48 ש׳׳ח עבור חמגשית קטנה עם פסטה זה לא לעניין. לא ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה