נגישות
נגישות

אספרסו בר מנדרין ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על אספרסו בר מנדרין

Tahel - תמונה
Tahel מבקר מתחיל
מחיר של ארוחת שף עם מנות של בית קפה לא מוצלח
2.3
17/07/19

יתרונות: תמיד יש מקום לשולחנות גדולים גם בהתרעה של פחות מ24 שעות. נוף מול הים. חסרונות: המחיר כל כך לא ריאלי שזה פשוט גרם לי כמעט לא להזמין. למה מרק צריך לעלות 50 שקל? למה... פסטה צריכה לעלות 80? האם יש שם גרגרי זהב? הסלטים - בדר"כ תחושה של ירקות קצוצים מתוך שקיות מיקס הכי זולות בסופר. לא מרגיש טרי. שירות: מצד אחד נחמדים, מצד שני חיכינו כ40 דקות לקינוח וכל פעם הם חשבו שזה יצא וזה לא. דברים שאני חצויה לגביהם - מבחינת מנות טבעוניות יש היצע, אבל יקר, לא באמת טעים (חוץ מעוגת השוקולד קוקוס שטעימה). המוסקה יבשה, הסלטים יקרים להחריד ומשעמים מחץ. בנוסף, אין ממש התייחסות למנות בריאות עם ערכים תזונתיים. קפה ועוגה בקיצור, יעלו לכם איזה 70 שקל.. בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
2.8
21/01/19

קיבלנו פיצוי של עוגה מהפעם הקודמת שהיינו. עוגת התפוחים בסדר בטעמה. השירות היה קצת איטי אבל בסדר גם הקפה והתה. מחיר לא זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה 6 ביקורות
חוויה רעה
2.0
07/09/18

הזמנתי מקום ל 4 סועדים לפני כמה ימים.כשהגענו נאמר שהם סוגרים את המטבח ב9 כי יש להם ישיבה. הזמנו. לאחר שקיבלנו את האוכל וגם מנה ראשונה אחת חינם כי אמרתי שמגיע פיצוי על שלא יידעו אותי... שבעצם נהיה מוגבלים בזמן המטבח, הגיעו כל כמה דקות להזכיר שתיכף נסגר המטבח. אכלנו. בערך לאחר שעה ורבע אמרו שמצטערים אבל נצטרך ללכת כי הם סוגרים את המסעדה. יום חמישי בערב, רבע ל10, הזמנו מראש והרגשנו מסולקים מהמקום. בהחלט חוויה גרועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
טעים ונעים
4.0
24/04/18

הגענו מספר חברות. היה כיף וטעים. אני הזמנתי שניצל שהיה גדול וטעים. גם שאר המנות היו סבבה. השירות היה טוב. נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנדרין - תמונה
מנדרין מבקר מתחיל
אחריות לוקחים.לא מברברים.
2.5
09/09/17

בשבוע שעבר סעדתי עם רעייתי באספרסו בר מנדרין בתל אביב.המנה שהזמנתי היתה חסרת טעם וצורה(פירה גס יבש וחום ושניצל שלא פגש מעולם מלח או פלפל או כל תבלין אחר).בקשתי מנה אחרת וקבלתי רביולי... במילוי גבינה.בביס השני הרגשתי שאני לועס משהו קשה מאוד.הוצאתי מהפה צרצר מבושל....אחראי המשמרת היה נבוך מאוד ואמר שלא נשלם (על הצרצר?) והציע לפצות אותנו בקינוח.אמרתי לו שהספיק לי מהמטבח שלהם ובקשתי שבעל המסעדה יתקשר אלי.‎ התקשר אלי אוהד והתנצל.הוא ציין שלא יכול להיות שיש בעיה במטבח שלו כי הם משתמשים בירקות "מהדרין" וכי מקור הצרצר לא מהמטבח.שאלתי אותו אם הוא מרמז משהו ,והוא אמר שאולי הצרצר שייט באויר וצנח אל מותו בצלחת שלי...לא נראה לי.הציע לפצות אותנו בארוחה אצלו במסעדה.דחיתי את ההצעה ובקשתי פיצוי כספי סימלי-₪800 (אותו התכוונתי לתרום לעמותת "בשביל החיים").הוא סירב.ביקש לחשוב ולחזור אלי.זה לא קרה.גם אוכל ברמה נמוכה,גם פשלה נוראית והשיא-בן אדם לא באמת מוכן לקחת אחריות (לא להגיד את המלים הנכונות,אלא ,באמת לקחת אחריות על הנזק.עד עכשיו אני בגועל כשאני אוכל מחוץ וחושש שאפגוש משהו..)/אני לא אוכל שם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
אחלה ארוחת בוקר
3.8
19/04/14

בשישי בבוקר אכלו שלושה חברים ארוחת בוקר. האווירה היתה נעימה והשרות מעולה. נהננו ממבחר ארוחות הבוקר ולהפתעתנו אפילו לחמניית הפסח היתה טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרים - תמונה
מרים 3 ביקורות
מחירעבור תוספת לחם
3.0
13/02/13

היום ישבתי באספרסו בר מנדרין עם חברה,נהנינו מהשירות ומהמקום,בקשנו תוספת לחם,המלצרית הסבה את תשומת ליבנו שזה בתוספת תשלום,אמרנו שמקובל עלינו,לתדהמתנו חויבנו ב18 שקלים על לחמנית דגנים... ,המחיר ממש ממש מוגזם ,בייחוד שזו הייתה תוספת על מה שכבר הזמנו,שאלתי היא מדוע לנצל?? שלא לומר שבמחירים שאתם גובים אפשר להביא מנת לחם נוספת בחינם,ואם לא אזי לדעתי המחיר צריך להיות מידתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/04/11

פשוט אהבתי! היינו 5 בנות , כולן רעבות. האוכל היה ממש טוב..כל מנה עשוייה בדיוק לטעמנו. השירות היה אדיב ונחמד. היה כיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
06/02/11

הייתי עם חברות, היה מהמם! אוכל מצויין, אווירה נעימה, שירות קשוב, בקיצור- בטוח נחזור!! ממליצה על הבראנץ' של הסופשבוע!!!! ארוחה ענקית ומפנקת.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
16/01/11

עשינו אירוע יומולדת 80 לסבתא שלי, יותר מ 50 איש, ישבנו במרפסת המחוממת בתנורים, מוסיקה נעימה. אווירה מצויינת. האוכל היה טעים מאוד (חבל שנגמר האנטיפסטי מהר מידי), קישים חמים ועשויים ממש... ממש טוב! בקיצור היה מצויין. ממליצה בחום! תודה לצוות:)

עוד פרטים
הוספת תגובה