נגישות
נגישות

גוז' ודניאל - Gouje & Danielle ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

141 ביקורות וחוות דעת על גוז' ודניאל

pcnitzan - תמונה
pcnitzan 2 ביקורות
נחזור למסעדה שוב.
4.5
14/04/18

חגגנו אתמול יום הולדת מאוד מיחד, כמעט הכל היה מושלם,השרות היה זריז המנות גדולות,יפות וטעימות הגיעו במהירות לשולחן חמות לא פושרות. הקינוחים היו מצוינים ממליץ בחום על הפולובה שבייתה מנה... גדולה יפה וטעימה מאד. נחזור למסעדה שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ציפה דריפה - תמונה
ציפה דריפה מבקר מתחיל
אובר רייטד
2.0
08/04/18

כגודל הציפייה כך גודל האכזבה. כבר מזמן שמענו על הבראנץ' שלהם. עוד בדצמבר רציתי להזמין מקום ליום ההולדת שלי (בפברואר!) ונאמר שאין מקום, יש מקום רק לאפריל. הגענו, 4 חודשים אחרי ההזמנה,... ליום המיוחל.מה אגיד לכם, ארוחת בוקר בכל רשת בית קפה נראית אותו הדבר! מאכזב מאוד מאוד. תמחור הזוי לחתיחת חביתה, שכשאני עושה אותה בבית יוצאת טעימה יותר, ובופה של שולחן קטנטן עם מאכלים בסיסיים לארוחת בוקר. קצת ירקות חתוכים (אפילו לא בחן), שני סלטים בלי מעוף, גבינות בסיסיות ביותר (שמתאימות יותר לארוחת בוקר קיבוצית- גבינה לבנה, קוטג'..). לחם קטנטן במרכז השולחן. אין קינוחים בכלל חוץ מנוטלה ועוד כמה ממרחים. אה, ופרנץ' טוסט, כנראה מלחם שנשאר מאתמול. מאכזב, אובר רייטד הכי גדול שחוויתי במסעדות, תמחור יתר, ובעיקר הרבה פלצנות על כלום ושום דבר. אל תטרחו אפילו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avivit - תמונה
Avivit 2 ביקורות
מאכזב
2.3
14/01/18

אחרי המלצות רבות הגענו לחגוג לבן זוגי את יום הולדתי. לא קראתי ביקורות אלא רק שמעתי המלצות והגעתי כנראה עם ציפיות גבוהות מידי. הבופה דל מאוד אין מבחר בכלל, סלטים ברמה בינונית אין אפילו... סלט קצוץ אלא סתם ירקות חתוכים. ששאלתי את המלצריות הם אמרו את יכולה להוסיף 42 שח ולקבל סלט קצוץ. שלא לדבר על הקינוחים שלא היו בכלל חוץ מריבה וממרח נוטלה ועוגת תפוזים. בלי מאפים ובלי כלום. לא מצדיק את המחיר בכלל ולא ברור על מה ההמלצות. כנראה גם שקיבלנו מלצרית עייפה שלא חייכה בכלל ולא הייתה נעימה. היתרון היחיד של המקום זה האוירה והמקום שיפה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המעשייה - תמונה
המעשייה 3 ביקורות
אין כמו גוז' דניאל לפגישת מחזור של זיהיל קוטלט
4.3
14/12/17

זיהיל קוטלט – פגישה שנתית ראשונים נחתו בחנייה נג'וב וא.י. כאשר הראשון שהודיע צנון היה כמובן סטון שביצע מערב מתוכנן. מיכה הגיע רביעי (בשונה מהפעמים הקודמות) יען כי לא היה אתגר במציאת... מקום חניה בבני ציון הרגועה. אחרון כמובטח היה הפגום אשר הבטיח כי הוא הכי קרוב למקום (שלא לומר כמעט גר בו) לכן יגיע אחרון. שעת ערב מאוחרת, המסעדה קורנת אור במטע זיתים מתוקתק, פלגי מים זורמים ואורות עדינים בין העצים משובבים נפש. האווירה נעימה, הטיפוסים במסעדה נראים משכילים מטופחים (שכנים של הפגום, כבר אמרנו). לפתיחה לקחנו סלסלת לחמי הבית יחד עם סלט הבית (מבחר ירקות שורש ברוטב הדרים) הפגום וא.י. לקחו בירות פירותיות משהו (סקוטית ואיטלקית) שלא עשו את העבודה, בעוד השלושה האחרים הלכו על בטוח –"אלכסנדר". נג'וב שהכריז על צמחונות נכנע לשניצל עגל יחד עם הפגום וסטון. הפגום לא רצה להמר על התוספת בעלת השם הערמומי – שפיצל, ודרש במקום - צ'יפס. לדעתנו השפיצל היה להיט בעל שם מעורר תיאבון. א.י. בהמלצת בן הזקונים של סיגל כיוון לשוק האווז, אך בעזרת המלצרית למד כי הארגולה הוא בעצם רוקט בתחפושת, לכן הוצא מהמנה והוגש בנפרד. למיכה לא נותר אלא לתת בהמבורגר הקלאסי, כאשר תוספות קטשופ ומיונז התקבלו בברכה. הצלחות התרוקנו לאיטם, המנות עשויות היטב והכמות סבירה בהחלט לאדם הממוצע. לעידוד התאבון נתנו כבוד לצבי תנצב"ה והני ג'ו השם יקום דמה, כולל דיון מיוחד ומקיף נערך בנושא הפג'ו של הגזבר (שגב שנתן בכיבוד מחדר הקצינים). בשעת חצות כבר נשארנו כמעט לבד במקום, למרות זאת לא זורזנו לנטוש. קינחנו באספרסו ארוך מאפה ועל חשבון הבית סופגניות ותותי שדה (חנוכה). המחיר לסועד סביר, הרגשנו כי קיבלנו תמורה נאה לכספנו. מקום מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שגיא - תמונה
שגיא 5 ביקורות
חוויה נהדרת . מומלץ מאוד !!
4.5
25/11/17

מעולה. אוכל מפתיע לטובה. אווירה חמימה ונעימה. שרות עוטף ומדוייק. מלצריות מקצועיות. כטבעוני הדבר היחיד שמפריע לי הוא שיש רק אופציה אחת בתפריט, היא אמנם מעולה ..אבל מה בפעם הבאה?

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 2 ביקורות
בופה בוקר שווה
4.8
10/11/17

אני וחברה הלכנו לנסות את הבופה לארוחת בוקר המדובר! גילינו בופה עשיר, המלווה בקפה סוף לנוף הפרדסים. נהננו מכל רגע, ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tom - תמונה
Tom מבקר מתחיל
חוויה.
5.0
10/11/17

מסעדה מעולה, צוות מדהים, מומלץ בחום. מנות גדולות, ספיישלים מיוחדים. אווירה נעימה מאוד ומלצרים אדיבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
מנות קטנות מחירים גבוהים מדי
2.3
24/09/17

מנות מאוד קטנות. מחיר יקר ולא מצדיק את המנות הקטנות. אין אקוסטיקה טובה - המון רעש מסביב. בקיצור - יקר ולא משביע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asi - תמונה
Asi מבקר מתחיל
יקר ללא הצדקה
3.3
08/07/17

מקום חמוד, אווירה כיפית, צוות נחמד אבל יקר מאוד ללא שום הצדקה. מנות קטנות ולא משביעות. התאכזבתי מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאתש - תמונה
ליאתש מבקר מתחיל
מצויין
5.0
22/03/17

מסעדה עם מודעות שירות מאוד גבוהה. אוכל מעולה והמנות נדיבות ומיוחדות. אוירה כיפית גם בישיבה בשולחן וגם על הבר

עוד פרטים
הוספת תגובה