נגישות
נגישות

גוז' ודניאל - Gouje & Danielle ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

141 ביקורות וחוות דעת על גוז' ודניאל

mauri - תמונה
mauri מבקר מתחיל
שירות גרוע יחס מעליב ללקוחות
2.3
18/12/19

השולחן הוזמן ל4 לפני שבועיים עם בקשה לשבת במרפסת. כשהגענו הושיבו אותנו במעבר . ביקשנו לעבור וחכינו לתשובה של המארחת משך רבע שעה עד שפנינו לאחראי משמרת. למרות שהיו 3 שולחנות ריקים במרפסת... הציעו לנו לעבור רק אחרי המנה העיקרית. נשארנו כבר כמובן במקום. מעל לראשינו הפעילו מזגן קר,לאחר בקשה ופניה שניה למלצרית כיבו את המזגן לכמה דקות והפעילו שוב כשביקשתי לקבל הסבר מדוע הופעל שוב ענה מנהל המשמרת שהוא לא חייב לנו הסבר . בקיצור התייחסות מעליבה ללקוחות שהרסה ערב שהייה אמור להיות מהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה מבקר מתחיל
אכזבה
2.5
11/10/19

היינו היום בארוחת בוקר בופה. הדבר הטוב היחיד הוא המקום המיוחד והגדול . מבחינת האוכל,התאכזבנו מאוד. אין פרופורציה בין המחיר ,88 ש"ח לארוחה להיצע הדל,גבינות רגילות ,ירקות חתוכים,2... סלטים,לחם רגיל,שום מאפים,פשטידות,מאכלים מיוחדים שנעשים במקום, אין קינוחים מלבד חלווה ועוגה בחושה פשוטה. אם אתה רוצה קינוח,תזמין בתוספת מחיר. הבנו את הרעיון,לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ZOHAR - תמונה
ZOHAR 9 ביקורות
ארוחת בוקר
2.0
15/09/19

מרגישים מאוכזבים, היינו במסעדה פעמים רבות ומאוד נהננו, הפעם הגענו לארוחת בוקר והתאכזבנו מאוד. ארוחת בוקר - בופה. 80-88 ש"ח לאדם . אנחנו מכירים את המסעדה ומאוד מרוצים ממנה בד"כ ואוהבים... לחזור אליה כי יש במנות דיוק וייחודיות. אך הפעם ממש התאכזבנו, הרגשנו שהמנות היו פשוטות ופחות מדוייקות ומחיר הבופה לא תאם את איכות ארוחת הבוקר. (חומוס שלא היה מבושל, ממש קשה לאכילה, סלט טונה, סלט תפוא, לקינוח עוגה וחלבה, בתחושה שלי זה לא תואם לרמה הגבוהה של גוז ודניאל שאנחנו כה מכירים ואוהבים) לצערנו לא נחזור לארוחת הבוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של ilanitz8
ilanitz8
20/12/2022
מסעדה מצויינת, ארוחת צהריים, כל המנות היו ממש טעימות, השירות היה אדיב ומצויין. ממליצה בחום
חוה - תמונה
חוה 14 ביקורות
מסעדה מעולה מומלץ !
4.5
23/08/19

מסעדה מעולה הזמנו 3 מנות עיקריות . דג דניס היה מצוין פסטה פרפדלה טעימה מאוד וטורטליני בטטה היה טעים קצת מתוק סהכ מנה טובה . השירות היה מעולה פינקו אותנו בעוד קינוח. אווירה מעולה אחזור... שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור 7 ביקורות
מחיר יקר ולא מוצדק
3.5
14/08/19

מקום יפה. שירות טוב ונעים. מחירים מופרזים ולא מצדיקים את המנות: המבורגר 112 שקל??? (BBB יותר טעים). לא היה טעים, חבל. לא אחזור לכאן לארוחת ערב, לבופה כן...

עוד פרטים
הוספת תגובה
orna.gelbard - תמונה
orna.gelbard מבקר מתחיל
לא לטבעונים
3.3
05/07/19

אין התייחסות לטבעונים. אין שום מנה ראשונה טבעונית. מנה עיקרית יש רק אחת. היא חריפה ולכן מי שלא אוהב חריף, נותר ללא שום בחירה אחרת. לקינוח יש רק סלט פירות טבעוני. משפחה שיש לה בן משפחה... טבעוני צריכה לשקול אם להגיע. לטבעונים ודאי שמומלץ לא להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
  Arnon - תמונה
Arnon 16 ביקורות
נעים וטעים.
4.3
01/05/19

מגיע למקום פעמיים שלוש בשנה. נהנה משרות טוב. נוף, עיצוב ומנות טעימות ונדיבות. לאחרונה בחודשיים האחרונים מנת העוף שניצל ולאחר מכן חזה העוף היו לא מתאימות לרמת המקום... מעבר לכך שאר המנות... היו טעימות כתמיד. לא כולם אוכלים בשר ודגים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arbel - תמונה
Arbel מבקר מתחיל
חוויה נהדרת ואדיבה בהחלט נשמח לחזור
5.0
02/02/19

מנות האוכל מפנקות, טעימות ומעניינות. מחיר מנה ממוצעת , לא זןלה. השירות הטוב ביותר שנתקלתי בו! שירות זריז, מחמם את הלב, אדיב ומקצועי! אשמח להמליץ ולחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hava - תמונה
Hava 19 ביקורות
לסיכום, אפשר גם אחרת ובגדול!
4.0
02/11/18

מנות מעוצבות טעימות ומנחמות. שירות יעיל, אוירה מקסימה, בריחה אנינה מהכרך הסואן לטובת קולינריה איכותית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 11 ביקורות
שומרים על רמה מעולה כבר לא מעט שנים
5.0
11/08/18

מזה מספר שנים אני מגיע למקום, כפעמיים שלוש בשנה. כבר כתבתי בעבר ביקורת על המקום, והנה אני כותב שוב. פשוט כייף. היינו שם אתמול לארוחת ערב מוקדמת (יום שישי, שש בערב). שולחן לארבעה,... במרפסת. המקום פשוט יפה. הצמחייה מקסימה (כבר שלחתי את הגנן שלי כמה פעמים לראות). האווירה נעימה, המנות לא גדולות מדי ולא קטנות מדי, וטעימות מאד. כמו שאמרתי, כבר כמה שנים, ומעולם לא "נפלתי" עם מנה. אתמול היה לנו מלצר בשם רן, שריחף כל הזמן בסביבה. לא העיק, לא הפריע, לא התחנחן, אך קלט בכל פעם כשצריך למלא את הכוסות, מילא עד לגובה הנכון, הגיש בזמן, ופינה בזמן רק את מה שצריך לפנות. כמו המלצרים המקצוענים של אירופה. היה, ולא היה. אני קורא פה חוויות פחות נעימות של אחרים, וחייב לומר שאני ממש, אבל ממש לא מסכים. לדעתי מדובר באחד המקומות הנעימים והטובים בארץ. גם מיקום, גם מראה, גם שירות, ובעיקר - לטעמי מדובר במנות מעולות אחת אחת. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה