נגישות
נגישות

לה שוק ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על לה שוק

מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
מסעדה נחמדה
4.5
05/12/15

יצאנו למסעדה במסגרת מפגש של אחרי העבודה עם "חברה" מהעבודה. המיקום טיפה בעייתי, א חנייה באיזור וצריך לחנות בדיזינגוף סנטר וללכת ברגל, לא נורא רחוק. השירות המסעדה מעולה, מקצועני מאוד... ומהיר. המנות לא כדולות אבל עשויות ממש טוב. כל מנה, ולו הפשוטה ביותר, עשויה מחומרי גלם מאוד טריים (לפחות כך זה מרגיש) ויש מן אלמנט של הפתעה בשילוב הרכיבים. למרות שהיינו הרבה אנשים עם טעמים שונים, כל אחת מצאה מה לאכול ולא נראה לי שהיו תלונות בסוף הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Danielle - תמונה
Danielle 3 ביקורות
שירות מעולה
4.5
06/09/15

מנות טובות מאוד, אווירה נעימה. הזמנו טרטר בקר לראשונה שהיה מוצלח מאוד, סלט עגבניות וארטישוק שלא היה בחירה טובה, ונתח קצבים. אבל אם הייתי צריכה לבחור סיבה לחזור שוב- הייתי חוזרת בלי ספק... בשביל השירות. המלצרית הייתה מקסימה, סבלנית וחייכנית. אפילו קיבלנו עוד קינוח על חשבון הבית. בקיצור- מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
מומלץ
4.8
19/07/15

חגגתי יומולדת עם חברות בשישי בערב ונהננו מאוד. האווירה טובה, האוכל טרי וטעים. ממליצה במיוחד על השרימפס ארטישוק. למרות שלא התלוננו, קיבלנו מנה ראשונה על חשבון הבית כי הם חשבו שהמנות יצאו... באיחור. בקיצור, נהננו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
בוקר שישי כיפי
4.8
11/02/15

בכלל לא ידעתי שמגישים ארוחות בוקר, הפתעה נעימה. ביום שמשי ונעים בתל אביב ישבנו במתחם החיצוני של המסעדה, השירות היה מקסים והמסעדה הייתה לא מלאה מידי ואוירה מושלמת לקחנו מתפריט ארוחת... הבוקר מנה של בנדיקט תרד על חלה עם בצל מומחץ - מיוחד ושונה, כיף לפתוח ככה את הבוקר בנוסף לקחנו את הכרובית על לאפה (גרסה מושצלחת לסביח עם כרובית במקום חציל) וסלט עגבניות עם ארטישוק ופטה שעשוי בצורה מדויקת. ארוחה קלילה וטעימה- כל מנה באיזור ה50 שקלים, יצאנו מרוצות ושבעות(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אוכל טעים ואוירה טובה
4.3
29/01/15

התיישבנו בקומה השניה שמשקיפה על המסעדה בערב והיה מהמם הקוקטייל מוחיטו ליצ'י היה מגניב ומתוק (יותר כיפי מיין) אכלנו קרפצ'יו, סלט עגבניות וארטישוק שהיה מעולה ופטה כבד מאוד טעים שהגיע עם... מן ריבה ביתית האוירה היתה מאוד נעימה ולא לוחצת והמסעדה הייתה די מלאה היה כיף המחירים ממש סבירים (על שתיה ומנה ראשונה שילמתי 100 שקל כולל שירות)

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagit - תמונה
hagit מבקר מתחיל
ציון 10!
5.0
17/01/15

חוזרים שוב ושוב ונהנים כל פעם מחדש! חוץ מאוכל נפלא, טעים ,טרי ויפה לעין שירות נפלא, אוירה כיפית .מקום מנצח בטופ 5 שלי !

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן בן עזרא - תמונה
ערן בן עזרא מבקר מתחיל
כל מנה מנצחת
4.3
23/08/14

אני בדרך כלל לא כותב כאן, עצלנות משהו, אבל הארוחה בלה שוק היתה כל כך טובה, שחשבתי שמגיע להם שיכתוב עליהם. זוהי הפעם השניה שאנחנו מבקרים שם, ואנחנו נחזור לשם שוב ושוב. כל מנה שהוציאו החל... מהבצל המטוגן שהיה מצוין, המשך במנת העוף שלהם שהיתה נפלאה, וכלה בקינוח קדאיף שהיה מדויק ועשוי בטעם טוב, היו יותר ממוצלחות. וזה אחרי ביקור בהרבה מסעדות בינוניות. בכל ביקור שלנו הם הוציאו משהו על חשבון הבית. (במקרה שלנו הוציאו סביצה דג עם חצילים שאני לא אוכל אבל מי שכן טעם ואמר שהיה מצוין). המחיר היה 200 שקל לשתי ראשונות לחם עיקרית וקינוח, וזה הספיק להשביע אותנו בצורה טובה. בקיצור לכו. הדבר היחיד שצריך לקחת בחשבון שהמקום פתוח והמזגן לא תמיד אפקטיבי אז בואו עם בגדים קצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
פשוט טעים וכיף
5.0
22/03/14

אחלה אוכל! כל הזמן מגוונים עם עוד מנות מעולות. שתייה מצוינת, אווירה כיפית ושמחה. בקיצור, פשוט טעים וכיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
litalzc - תמונה
litalzc 22 ביקורות
תמיד נעים לחזור
3.8
08/01/14

הגענו 3 חברות, נהננו מהאווירה והאוכל היה מצויין. המלצרית קצת איכזה אבל זה לא קילקל את הארוחה. בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצן - תמונה
ניצן 3 ביקורות
היחס בין העלות לתמורה שווה בהחלט!
4.8
28/11/13

ישבתי במסעדה פעמים רבות, בכל פעם שאני מארחת קולגות מחו״ל, פעם אחרונה הייתה השבוע. האוכל טרי וטעים! מנות מיוחדות עם שילובים מעניינים. המחירים לרוב סבירים להפליא. והשירות היה פשוט... מקסים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה