נגישות
נגישות

לה שוק ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על לה שוק

sela.mei - תמונה
sela.mei 9 ביקורות
מושלם
5.0
04/08/18

אוכל מדהים, שירות כייפי ומקצועי והמוזיקה פשוט תענוג. אכלנו טרטר בקר שהיה מטורף, סביצה דג עם תמרים ויוגורט ומעורב פירות ים. פירות ים טריים ברמה שהרבה זמן לא חוויתי, מטופלים בדיוק כמו... שצריך, טעמים עזים בלי התנצלות שמשתלבים היטב יחד -מומלץ לחלוק את המנה לדעתי. הטרטר היה חוויה נהדרת, היה קשה להפסיק לאכול. בסוף גם פינקו אותנו במלבי שהיה מעולה. מוזיקה נהדרת של פעם ומגוונת. באמת תענוג, אין ספק שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
4.8
22/01/18

נעים ומקצועי אוכל טעים ואווירה כייפית

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
אוכל מעולה ומלצרית ממש חמודה. אווירה מעולה
4.8
22/01/18

מבחינת השירות של זאפ. שלחתי דרכם ואף אחד לא חזר אלי. לדעתי יש להם איזה שהיא תקלה. בסוף התקשרתי בעצמי למסעדה והסימני מקום. היה מעולה מכל הבחינות. ממליצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
כיף כיף כיף
4.8
22/01/18

היה מקסים ומושלם! התפריט מושלם ומגוון והאווירה כייפית

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מעולה
5.0
22/01/18

היה מדהים ומעולה אשמח לבוא יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shuli - תמונה
Shuli 12 ביקורות
מומלץ בחום
5.0
18/08/17

הגענו ל"לה שוק" ביום בשישי סביב השעה שבע עם בתנו בת החמש. נהננו מאד מאד. האוכל היה נפלא (ממליצים על הבצל הממולא, נתח הקצבים ופילה הלברק על קרם הכרובת), המלצרית היתה אדיבה ומאירת פנים,... היתה במקום אווירה מגניבה ולא פורמאלית וישבנו על הכורסאות בקומת הביניים והשקפנו על המסעדה. המחירים היו לגמרי סבירים ביחס לתל אביב, המנות היו משביעות וחזרנו עם טעם של עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
חוויה מפתיעה
4.5
05/08/17

הגענו לארוחת שישי 5 אנשים לחגוג יום הולדת. האוכל טוב מאוד השירות מעולה ומקופד , האוירה טובה והמוזיקה מצוינת בקול מספיק טוב לשמוע ולדבר חופשי עם האנשים סביב השולחן. ראוי לציון מיוחד שאחד... הסועדים השאיר מנה לא גמורה מיד הגיעה האחראית ושאלה אם יש בעיה. הקינוחים היו מעולים. נשוב במהרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 43 ביקורות
אוירה טובה ואוכל מתחת לממוצע
3.5
11/06/17

המסעדה עצמה מעוצבת באופן נעים, מוזיקה טובה, ואוירה כללית טובה. השירות מאד משתדל, סבלני ואיכפתי, שלא רואים הרבה בארץ. חבל רק שהיין הגיע לאחר סיום המנה הראשונה. האוכל עצמו ברמה לא טובה.... הרושם שמשתמשים במצרכים טובים, אבל לא ממש יודעים איך לחבר בינהם. כאילו במטבח קראו על מנות באינטרנט ולא ממש הבינו את משמעותן. סלט עגבניות וארטישוק היה מלוח מאד, העגבניות לא התחברו לארטישוק, והמנה כולה היתה מגובבת. בקרפצ'יו היתה בעיה גדולה יותר. על שיכבת בשר ברמה בינונית, נערמה ערימה ענקית של רוקט, המון פרמזן מגוררת עד דק, מעט בצל וצנוניות. וגם כאן- מלא מלח גרוס. קרפצ'יו עוסק בבשר, לא בתוספות. קרפצ'יו איכותי עשוי מסינטה מעולה, עם מעט חומץ בלסמי מעולה, שמן זית ומעט מאד מלח. לעיתים כדי להדגיש ניתן להוסיף מעט מאד רוקט ו/או פרמזן. כאן הרוקט והפרמזן היו העיקר, לא היה בלסמי, ובעיקר היה ממש מלוח. בעיקריות הזמנו נתח קצבים. התלבטנו כי המלצר אמר שזה מגיע מדיום-רייר רו מדיום לכל היותר, וסרב לבקשתנו לדרגת עשיה גבוהה יותר. נכנענו לו, וביקשנו מדיום. הגיע וול-דאן, מאד וול דאן. המנה עצמה בינונית מאד. גם הספיישל של היום, בורי עם פטרוזיליה, שהמלצר הזהיר שאנחנו חייבים לאהוב פטרוזיליה, הסתבר כדג שאמנם עשוי במידה מדוייקת אבל לצידו היתה ערימת פטרוזיליה שממש לא היתה דומיננטית. ויתרנו על קינוח. עם בקבוק יין שילמנו בערך 450 ש"ח. יקר לאוכל ברמה חובבנית כזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
diez - תמונה
diez 2 ביקורות
מקום נחמד מאד,אוכל טוב ושירות מעולה.
4.8
23/04/17

ביקרנו בשישי האחרון,חגגנו יומולדת.. מנות טובות,שירות מעולה ויופי של אוירה. נהנינו במיוחד מהמנות הראשנות,העיקרית של השרימפס ארטישוק והנתח קצבים שהיה מעולה. מקום נחמד מאד,אוכל טוב ושירות... מעולה. גודל מנות מספק בהחלט,מחירי המנות סבירים,יצא בממוצע 170 שח לאדם-ראשונה+עיקרית+בירה+ שירות. המנות היו טעימות מה שהשלים את החוויה היה השירות. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rina Bar - תמונה
Rina Bar 2 ביקורות
אוכל מצויין, שרות נהדר, אווירה תוססת ודינמית
5.0
21/05/16

חיפשנו מסעדה טרנדית, לא פורמלית שמגישה מנות מגוונות, יצירתיות ומעניינות לשישי בערב. אז הגענו למקום הנכון. אוכל מצוין, שילובים מעניינים גם במנות וגם בקוקטיילים. חומרי הגלם האיכותיים... נותנים את חלקם לחוויה. גודל המנות מדויק ליכולות ההתמודדות שלנו. לא גדולות ולא קטנות מדי. השרות היה נעים, מהיר ואיכפתי והאווירה הכללית תוססת ודינמית. המחיר לא זול אך ביחס למסעדות אחרות בתל-אביב, סביר בהחלט. מומלץ. אנחנו נחזור ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה