נגישות
נגישות

לה שוק ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על לה שוק

Uria Sagiv - תמונה
Uria Sagiv מבקר מתחיל
מדוייקת
4.8
25/02/12

העיצוב . כמו בבית הישן של אמא. הטעמים מדוייקים הזמנו:קרפצ'ו , כרובית מטוגנת ,פטה כבד הטעמים היו מושלמים ראשונות לא כבדות מידי פותחות את התאבון אבל משאירות מקום לעוד , לצד כוס מוחיטו... הבית שהוגשה לנו בצורה קומפלימנטרית. לעיקריות הזמנו:פילה בקר עם בצלים צרובים אני הזמנתי את הדג על חציל המנה הייתה.נהדרת. ממליץ בחום.צוות חייכני עיצוב בייתי ממש לא עוד מקום פלצני שמשתדל

עוד פרטים
הוספת תגובה
carmel19 - תמונה
carmel19 3 ביקורות
גאונים
4.3
19/02/12

האוכל משובח,השירות מעל למצפוה,המוזיקה מהממת,והאווירה סוף איזה כיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 3 ביקורות
אוכל טעים ואווירה כייפית
4.0
06/02/12

מאז שנפתחה המסעדה אני וחבריי פוקדים את המקום די בקביעות, השירות ממש מפנק והאוכל מצויין, והכי כיף זה האווירה השמחה. אבל, לצערי היתה בתפריט מנה ממש מצויינת בשם טאבולה שרימפס שלאחרונה... עברה שינויים ועכשיו היא הרבה פחות מוצלחת, לצערינו בפעם האחרונה נאלצנו להחזיר אותה ומאז אנחנו פשוט לא מזמינים אותם יותר. חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שר - תמונה
שר מבקר מתחיל
ערב פשוט מהנה
4.8
14/11/11

הגענו לארוחת ערב ארבעה חברים והכל פשוט היה טעים, נעים ומזמין. המלצרית הייתה ממש ממש מקסימה ושירותית, וגם שכבר מנה אחת לא מצאה חן בעינינו (טבולה שרימפס) וביקשנו להחליף - החליפו לנו עם... חיוך ובנעימות, ואפילו שאחרי הפעם השנייה הגענו למסקנה שהמנה פשוט לא לטעמנו עדין המלצרית המשיכה להיות שירותית ונעימה לא זעפה ולא עשתה פרצופים (שאמנם ככה צריך להיות - אבל אנחנו עדין בישראל). הסלט מוצרלה והסלט ארטישוק פשוט טעימים, הקרפציו מצוין, הפילה מעולה והפירה והכנאפה פשוט אדירים. ועוד מילה אחת - שילמנו על הארוחה באמצעות שובר פיצוי שכלל מנה ראשונה, עיקרית ושתייה קלה. אבל למרות שהזמנו הרבה הרבה הרבה מעבר למה שהשובר כלל לא חייבו אותנו אפילו לא בשקל אחד. בשורה התחתונה - חוויה חיובית מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni Shimron - תמונה
Roni Shimron 3 ביקורות
מעולה
4.3
05/11/11

ראיתי את המסעדה כמה פעמים והיא נראתה מושכת עם כל הצבעים, האווירה והעיצוב, שפשוט החלטנו לשבת שם, בלי לבדוק אותה בכלל. מסתבר שזאת מסעדה-מסעדה - כולל המחירים הגבוהים למדי - אבל מעולה... מעולה. דברים טריים, תפריט כנראה משתנה כל יום לפי מה שיש בשוק (מודפס על דף A4 פשוט) ובריאה יחסית מאוד: כמעט בלי פחמימות בתפריט, רק בשר, דגים וירקות, ובסוף כנפה מדהימה, עם איזון מוצלח בין מלוח למתוק. אכלנו סרדינים מטוגנים שבאו עם שמנת חמוצה ועגבניות בשמן זית, ולאחר מכן בורי על חציל קלוי, שגם הוא הגיע עם שתי התוספות האלה (מה שהיה קצת מצחיק כי המנות היו מאוד דומות בטעם ובמרכיבים), אבל עדיין שמר על יחודיות והיה עסיסי. סלט הארטישוק, עם עגבניות השרי השונות, כוסברה, גבינת פטה ועלים - פשוט שילוב טעמים מעולה, ופרגית על מחית עדשים - עשויה טוב. אפילו האספרסו היה ארומטי וטעים. השירות אחלה. בקיצור, חוץ מהמחירים הטיפה גבוהים, מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irit - תמונה
Irit 4 ביקורות
4.6
23/10/11

בהמשך לביקורת הקודמת....הלא ממש ....אני חייבת לציין שקיבלנו פיצוי והוזמנו לארוחה, הגענו אתמול עם זוג חברים, והשירות היה מעולה, נעים ומפנק, האוכל היה מדהים, הדורש תיקון...תוקן, ומומלץ... בחום לבקר ולהינות במסעדה. תודה רבה אירית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
18/10/11

אנחנו גרים באזור כיכר דיזינגוף וכמה שהמקום מרכזי קשה מאוד למצוא מסעדה טובה במחיר שפוי לארוחת צהרים, לכן כל כך שמחנו שלה-שוק נפתחה, אכלנו שם מספר פעמים ונהננו מאוד, שמחנו כאשר שידרגו... לעסקיות וקיבלנו גם לחם וסלטים טובים עם המנה. אבל, אבל חבל... לפני כחודשיים אכלנו שם והאוכל היה על הפנים. לכל הסלטים היה טעם דומה וחריף (הגענו עם ילד קטן וכמעט לא היה שום דבר שיכול היה לאכול, למרות שהוא מאוד אוהב סלטים שונים ואף אחד לא חשב להזהיר אותנו שהכל חריף) גם למי שאוהב חריף זה היה פשוט לא טעים, אפילו בירקות המוקפצים המלווים את המנות שמו את אותו צ'ילי. השניצל היה יבש. ולסיום להפתעתנו שילמנו מחיר מופקע של 14ש"ח על בירה שחורה. אמרתי שלשם אני לא חוזרת, אבל היום חזרתי, נתתי עוד צ'אנס וחבל שכך. התפריט שונה, אין עסקית צהרים, סלט השוק שהיה תמיד מדהים וקשה לפספוס ירד מהתפריט ועוד... השניצל אותו השניצל אך התוספות קטנות וקרות. מנת הפרגית הייתה אכילה ברמה סבירה ומטה. מנת הקבב הייתה פשוט מזעזעת, טעם של קבב מלוח, יבש שהצנוברים ששובצו בו רק הצליחו להבליט עד כמה זה לא זה. כאילו לקחו קבב קפוא הכי זול תקעו בו צנוברים ויבשו עד כמעט שרפו בגריל. את 'תוספת תפוחי האדמה' היינו צריכים ממש לחפש בצלחת, ארבעה חצאים פזורים של תפוחי אדמה מהסוג של הקטנטנים שאמורים להגיע בערימה כדי להוות מנה... הסתכלתי ולא האמנתי. כיוון שכבר חיכינו למנות זמן שערורייתי של 20 דקות והן הגיעו לא ביחד, וכיוון שמיהרנו כבר לא החלפתי את המנה, בלעתי והתבאסתי. בקיצור, לא נראה לי שצריך להזהיר אתכם לא ללכת לשם, המקום פשוט יסגר בקרוב כי קשה להאמין שמשהו נהנה שם מהאוכל. נקווה שסוף סוף יפתח באיזור מקום ראוי, כי ממש חסר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irit - תמונה
Irit 4 ביקורות
2.0
30/08/11

באנו לחגוג את יום הולדתי, 10 בני משפחה אחרי שהזמנו אתמול את המקומות כבר בטלפון רצו שנתחייב להזמין מנות של טעימות בעלות של 110 ש״ח לאדם, מזל שלא הסכמתי. השירות היה גרוע שבגרועים, הבת שלי... כלל לא קיבלה את המנה העיקרית,בעלה קיבל את המנה הראשונה כשסיים את המנה העיקרית. חשבנו שכשבאו לשאול על הקינוחים אולי נקבל פיצוי על עגמת הנפש, אז גם לקינוחים המתנו והם הגיעו בשלבים ואת העוגה כלל לא הביאו ואחרי זמן רב נזכרו לאמר שהעוגה נגמרה. כשקיבלנו את החשבון נדהמנו לראות שכלל לא פיצו אלא עוד הוסיפו עבור הקינוחים הממש לא מצדיקים את מחירם. בקיצור מסעדה עם שירות הכי גרוע שמקצתם בימי חיי. כדאי מאוד שייכו לקורס מסעדנות דחוף מאוד אחרת יהיו בפשיטת רגל מהר מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
22 ביקורות
4.7
26/08/11

פשוט מעולה! פעם ראשונה שלי, ישבנו על הבר, הזמנו כמה מנות במטרה לחלוק. המנות גדולות מתומחרות בצורה הוגנת והדגש על הטריות ניכר. הסלט שוק היה מצויין! סלט ענקי מלא בירקות טריים, פשוט תענוג!... כך גם הסנייה והטבולה שרימפס. פשוט נפלא! בהחלט אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/08/11

מקום מיוחד וכיפי, מנות טעימות, מגוונות מחומרי גלם משובחים - ממש בטוב טעם. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה