נגישות
נגישות

אסיה מוניקה - ASIA MONICA ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על אסיה מוניקה

אודי - תמונה
אודי 3 ביקורות
ארוחת שישי בערב
4.0
05/04/14

האוכל טעים ומגוון. התפריט מכיל מגוון רחב של אפשרויות. קצת התבלבלו בהתחלה והגישו מנות ראשונות של שולחן אחר אבל מיהרו לתקן וגם להתנצל. אחת העיקריות הייתה קארי דג אדום. מנה טעימה משביעה... וגדולה מאוד כך שהמחיר ביחס לגודל ממש סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביה - תמונה
צביה 8 ביקורות
ארוחה מהנה
4.8
05/01/14

הזמנתי מראש מקומות כדי לחגוג יום הולדת. ביקשתי שיכינו שלט לכלת יום ההולדת וכשהגענו השלט חיכה על השולחן וגם הוסיפו בלונים ובהמשך זיקוקים לקינוח. האוכל היה טעים (סטייק אנטרקוט, סטייק... טיבון והמבורגר עם שרימפס) והשירות מהיר. רק בסוף לקח לנו כמה דקות טובות לתפוס את תשומת לבו של אחד המלצרים כדי לבקש את החשבון. סה"כ נהנינו ובהחלט נבוא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gelleril - תמונה
gelleril מבקר מתחיל
חגיגה משפחתית
4.8
21/12/13

הזמנתי מקום לחגיגה משולשת של ימי הולדת משפחתיים, בגלל הסופה גם הייתי חייבת לדחות אותה ברגע האחרון בשבוע נוסף. אנשים הגיעו לשם גם מצפון וגם מדרום ולכל אחד טעם שונה (רוצה בשר מול לא אוכל... דגים מול אוכל רק דגים וירקות וכן הלאה) וגם ילדים היו שם. הכל מוצלחֱֱ האוכל טעים ומגוון, המחיר באמת יצא טוב (בייחוד שהזמנו בפועל 17 ארוחות + קצת קינוחים ושתיה חמה) אוירה נעימה - עם פארק משחקים קטן צמוד למקום. המגרעה היחידה שמצאנו הייתה שאין נס קפה אלא הפוך (באמת שהיה טעים ומוצלח).

עוד פרטים
הוספת תגובה
sari - תמונה
sari מבקר מתחיל
חבל!!
2.3
04/11/13

ביום 2.11.2013 הזמנו שולחן ל-4 הסכמנו לעזוב את המקום עד ל-14.30 כמקובל.הגענו בזמן,חיכינו 20 דקות למלצרית שתקבל הזמנה,המסעדה לא הייתה מלאה בכלל.כל רגע עבר משהו על ידינו:תיכף תבוא... מלצרית.קיבלנו את האוכל באיחור רב, האוכל מצויין, המלצריות חינניות ומנסות לעזור. רק מנהל משמרת, דרש שנעזוב את השולחןואפילו לא התנצל, אמרנו שאנו מחכים שיציעו לנו קפה ומשהו מתוק,תשובתו: תשתו בחוץ!!חבל קלקל לכולנו ארוחה מצויינת שולחן 33 בשעה 14.38 חשבון 6065

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
אחת המסעדות הטובות
4.8
30/08/13

פשוט אוכל איכותי המסעדה מעוצבת מהמם השירות מעל ומעבר (משהו שלא נתקלים הרבה) הזמנו כרגיל סטייק & אגס הביאו לנו סלט קליפורניה ע״ח הבית (לא באמת היה צורך) פשוט מקום שווה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ta_kat - תמונה
ta_kat 7 ביקורות
בסדר ולא יותר
3.0
11/07/13

בחרנו לצאת ערב אחד סתם בלי סיבה. הזמנו בייביסיטר וחיפשנו מקום קרוב. נזכרנו במסעדה זו. ניסינו לשלב מהתפריט של שני העולמות בלי סושי הפעם. שום מנה לא היתה מיוחדת, הכל היה בסדר וזהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד מבקר מתחיל
חבל
2.5
16/06/13

אחרי זמן רב שלא ביקרנו במסעדה החלטנו לחזור עם הילדים. הזמנו שולחן באינטרנט והתייצבנו על הדקה. משום מה לא היה שום קשר בין אישור השולחן שהגיע מיד גם במייל וגם בסמס - למסעדה עצמה... נאלצנו... לחכות כמה דקות שיימצא שולחן, אך לזכותם יאמר שתקתקו באופן מהיר וזריז את הפדיחה. היה נחמד לדפדף בין המנות באייפד וגם האוכל הגיע די מהר, אבל שוב הצטערנו לגלות שלמסעדות בישראל אין יכולת להחזיק רמה לאורך זמן. איך אפשר לקלקל מנת ילדים? בסה"כ נודלס וחזה עוף? המנה הגיעה תפלה ודביקה. כולם טעמו והסכמו פה אחד שלאף ילד לא מגיע העונש הזה. המבורגר הדגל של המסעדה הוזמן מדיום, הגיע, נראה נפלא, עד שנגיעת מזלג פיצחה את הציפוי החיצוני הפריך, ההמבורגר נשבר (ממש נחצה לשניים!) וגילה גוש בשר בצבע סגול כהה (כן!) רוטט ונוזלי. אי אפשר להחזיר המבורגר כזה לסיבוב נוסף על הגריל כשאתה מוטרד איך לעזאזל בשר יכול לקבל צבע כזה?! אורז שהגיע בצד היה עצוב יבש ותפל. סלט הפאפיה האהוב והזכור לטוב הגיע כמו שליכטה של סלט צה"לי רטוב ובוצי. איזה בעסה!! לפעמים קורה שיש אכזבה אבל אוסף כזה כבר לא יחזיר אותנו לסיבוב ניסיון נוסף. ביי ביי אסיה מוניקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dafna - תמונה
Dafna 8 ביקורות
טעים !
4.0
22/05/13

הגענו בשעה לא סבירה 22 בלילה , המסעדה כמעט ריקה (פרט ל3 שולחנות), בחוץ רעש נוראי של בניה (הקניון החליט להחליף ריצוף מחוץ למסעדה), אבל ... היה שווה. קודם כל האחראי עבר שולחן שולחן... והתנצל על הרעש (למרות שלא באשמתו), 2 המלצרים (בחור ובחורה) למרות השעה המאוחרת שירתו אותנו עם חיוך , במהירות ועם כל הלב. המנות שהמליצו היו טובות, מנות יפות לגודל ארוחה עיסקית של הערב (כולה 88 ש"ח מנה ראשונה עיקרית וקינוח). היה טעים שווה את הכסף ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
אוכל אסיאתי מרענן
4.3
22/01/13

אני אישית פחות אוהבת אוכל אסיאתי, הלכתי עם חברים ועדיין הצלחתי להתחבר לאוכל של אסיה מוניקה. יש במנות שהם עושים משהו מאוד מרענן. יחד עם זאת, המתחם שבו הם יושבים- שרונים מאוד מצועצע, יכלו... לבחור מקום אחר שיותר הולם את הרמה שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
מסעדה מקסימה!
4.5
05/12/12

איך לא היינו בה עד עכשיו לא ברור לי.. השם קצת מטעה.. כי חושבים שיש שם רק סושי.. לקחנו אנטריקוט עם פירה שהיה מצויין והמבורגר עם ציפס, הציפס היה גרוע ברמות על, אבל לפחות ההמבורגר היה... איכותי וטוב שלא נופל מהרשתות הגדולות השירות טוב המלצריות אדיבות ובעלות ידע אודות המנות.. המחירים סבירים עד בינונים.. בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה