נגישות
נגישות

אסיה מוניקה - ASIA MONICA ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על אסיה מוניקה

אסנת חב - תמונה
אסנת חב 108 ביקורות
לא זול, אבל מוצלח
3.3
23/05/16

מקום נעים. לא זול. טעים. חווינו אכפתיות - ביקשנו משהו מיוחד לשתות, ואחרי שקיבלנו, הברמן בא לברר שבאמת הצליח לו לקלוע לטעמנו. לתפיסתי, מקום טוב לארוחה עם בני נוער במקרה של ארוע חגיגי.... העובדה שזה בקניון שרונים, מאפשרת גישה נוחה וחניה, למרות שלעיתים ממש קשה עם החניה. לנו לא היתה בעיה בערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy - תמונה
Guy מבקר מתחיל
מדהים מדהים ועוד פעם מדהים!
4.8
09/02/16

הייתי אתמול פעם ראשונה. הגעתי בטעות להוד השרון ולא הצטערתי שטעיתי בדרך!! המקום הפתיע לטובה, שכל מנה מכל סוג (סושי, תאילנדי ובשר) היו טעימות כאילו זאת מסעדה מתמחה! אני לא יכול להפסיק... לרשום עם סימני קריאה!! ממש ממש טעים! ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/02/2016
כיף גדול לקרוא תגובות שכאלו, הצוות כולו עובד קשה מאוד על הענקת חוויה ייחודית ושלמה לכל אורח שנכנס אלינו ואנחנו שמחים מאוד שהצלחנו להעניק לך ערב כה מוצלח! מצפים לראותך בשנית, סתו קיפר, מנהלת המסעדה וכל יתר הצוות.
יפעת - תמונה
יפעת מבקר מתחיל
היה נהדר
4.0
03/01/16

היינו אתמול (שבת) 12 איש, היה מצוין. השירות מעולה, האוכל נהדר -כל המנות היו מוצלחות והזמנו מגוון רחב, גם מנות הילדים היו גדולות ומוצלחות. מקום שכיף לשבת בו עם המשפחה ולגוג... אירועים. נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
gadi - תמונה
gadi 5 ביקורות
היה נחמד
4.0
12/12/15

סה״כ השירות היה מעולה והמנות היו מאד טעימות וגדולות. היו שני דברים שפגעו בהנאה: הימצאותו של צ׳יפס בתוך סלט הירקות שהוגש לצד המנה וה״פאדג״ שהוגש לקינוח שמבחינתו היה לא יותר משני פסים של... עוגת שוקולד עם כדור גלידה וקצפת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
noachp2 - תמונה
noachp2 10 ביקורות
איזו אכזבה
1.0
01/08/15

ביקרנו אתמול שישי בערב במוניקה אסיה ומה לומר אכזבה זו מילה עדינה לעומת מה שחוינו. מנות טפלות, קטנות, גם המנות הצימחוניות היו חסרות טעם. לאחר שהחזרנו את הסלט פפיה כי הוגש כמו עיסה דביקה... וגם לאחר שהחזרנו עוד מנה אף אחד לא ניגש לשוחח איתנו או לשאול. חבל. לא נחזור לא ממליצים בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן מבקר מתחיל
פעם ראשונה שלי וכנראה אחרונה.
2.3
25/05/15

לקבל המבורגר מתפורר וצ'יפס חי, זה לא בסדר. וכמובן שזה בתשלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביה - תמונה
אביה מבקר מתחיל
אכזבה ושירות לקוי...חבל...
2.3
19/04/15

בדרכ מאד מרוצה צהאוכל באסיה מוניקה...היום נפילה גדולה...ושירות לקוי... סלט פאפיה-אמור להיות עם שרי, שעועית ונענע..לצערי לא היה זכר לנל... כנל במנת פאד תאי עוף...היה צריך מיקרוסקופ... בשביל למצוא את העוף...טלפון למנהלת משמרת לא הניב תגובה הולמת לצערי. חבל,,ככה מפסידים לקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marie - תמונה
Marie מבקר מתחיל
Never Again
1.5
02/04/15

שלום, הזמנתי טייק-אווי של ארוחת המבורגר- M.B.C, מסניף הוד השרון. ביקשתי שההמבורגר יהיה VERY WELL DONE כי אני בהריון ואסור לי לאכול בשר נא. בנוסף, ביקשתי תוספת של גבינת צ'דר והדגשתי את... זה בטלפון לאחראי משלוחים שיהיה בסניף ב 01/04/15. בפועל, קיבלתי המבורגר נא לחלוטין וללא הגבינה. ונאלצתי לזרוק את המנה כי לא יכלתי לאכול אותה. התקשרתי למסעדה בתלונה על המנה, האדם שענה לי התווכח איתי שהמנה שקיבלתי הייתה בהתאם למה שהזמנתי דרכו בטלפון ולא היה מוכן להעביר אותי למנהל אלא אמר לי להשאיר פרטים כדי שיחזרו אליי, אך טרם חזרו אליי. עד אתמול המלצתי על המסעדה לכל מכיריי והזמנתי לא מעט פעמים מהמסעדה אך לאחר היחס המכפיש שקיבלתי, לא אחזור ולא אלמיץ לאיש להתקרב למסעחדה שלכם. בברכה, מארי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
סושי מצויין
3.3
03/03/15

שווה לבוא בשביל האוכל. אחה"צ באמצע השבוע נהנינו מעסקית - סלט מלפפונים ואצות, סושי צמחוני ועם דגים וספרינג רול. האוכל מצויין, הסושי טרי ועשוי בקפידה. האוירה והשיורת בסדר, לא משהו מיוחד,... והמחיר לא זול, אבל הטעם שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביה - תמונה
צביה 8 ביקורות
אכזבה
3.5
10/01/15

הזמנתי מקום דרך REST כבר 4 ימים לפני האירוע. אחרי 3 ימים עדיין אף אחד לא חזר אליי לאשר את ההזמנה ולכן אני התקשרתי למסעדה. מסתבר שהם מתקשרים חזרה רק בצהרי היום שאליו הוזמן השולחן. התברר... גם שאין להם שולחן לשעה שרצינו (19:30). מכיוון שהיה מדובר בהפתעה ליום הולדתה של בתי וסיפרו לה מעשיות כדי להוציא אותה מהבית למסעדה בשעה מסוימת, לא יכולנו לשנות את השעה. בסוף הצליחו לסדר לנו שולחן לשעה זו. ביקשתי גם אם אפשר לשים בלון ולכתוב שלט מזל טוב (מה שעשו עבורנו במסעדה זו בשמחה לפני שנתיים). נאמר לי שאי אפשר. אם לא היה מדובר במסיבת הפתעה ויום לפני האירוע, לא הייתי מגיעה למסעדה!!! הארוחה עצמה: הצוות היה נחמד ושירותי. האוכל היה טעים. המנה שלי הייתה קרה. לא ביקשתי שיחממו מכיוון שלא רציתי לומר זאת בקול ולפגוע בשמחת יום ההולדת של בתי. בקיצור, חוויית הזמנת המקום הייתה גרועה ביותר, אוכל טעים אך קר. מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה