נגישות
נגישות

אייסברג וולקנו - Iceberg Vulcano ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על אייסברג וולקנו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/01/08

הפיצה הכי מדהימה בארץ וגם הגלידה גאונית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/12/07

חייב לשתף אותכם בדיל הכי שווה בעיר... מזמן רצינו לנסות את הפיצה שלהם, הלכנו לבדוק אתמול ב 21.30 בערב. המארחת המליצה לנו לחזור בעשר כי מתחיל ערב של "שעתיים של אושר" או משהו כזה.... חזרנו...הרעיון היה כמו HAPPY HOUR אבל משלמים רק על שתייה ( אגב קוקטיילים הכי שווים והכי זולים בעיר) ואוכל מוגש כל הזמן לשולחנות. האמת? היינו בהלם, פינוק בלי חשבון, אלכוהול במחירים סבבה אחלה מוזיקה ואחלה קהל. ומסתבר שבשבועות הקרובים הם עושים את זה בכל יום רביעי מעשר. אני חוזר לשם בטוח וממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/12/07

the best piza in israel like in italy

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
4.7
05/12/07

מאז שגילינו את המקום אנחנו משתדלים -למען הדיאטה - לא להגיע יותר מפעם בשבוע, אבל זה קשה... הקינוחים והגלידות מעולים, אבל את זה כבר ידענו. הפיצות מעולות. המלצרים ממש נחמדים ולא נראים... מבואסים מהעבודה שלהם. חודש השוקולד שהיה בחודש שעבר היה מעולה, חבל שנגמר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמרי - תמונה
עמרי 6 ביקורות
2.4
16/11/07

מאוד מאכזב. הפיצות לא טובות, התוספות קמצניות (ספרתי 5 זיתים חצויים על "פיצה זיתים"), השוליים מפוחמים והרוטב עגבניות סתמי. הפיצות ללא רוטב עגבניות עושות רושם טוב יותר (לקחנו "פיצה קרם... ארטישוק") אבל הבצק הגרוע עדיין שם. לזכותם יאמר שהמוצרלה מצויינת. הדבר הטעים היחיד שהזמנו היה שייק על בסיס סורבה ומיץ תפוזים, אבל הוא, כמובן, מגיע מאייסברג ואין לו שום קשר לפיצה. השרות חובבני, מאוד איטי ומבולבל. והמחירים.... מוגזמים לחלוטין. קרוב ל-50 שקלים לפיצה אישית. בקיצור, תחסכו כמה עשרות שקלים ותלכו לבטא-פיצה הקרובה לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
12/11/07

לא להאמין להמלצות בעיתון, פיצה לא רעה אך לבטח לא הכי טובה בעיר - אולי הכי יקרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי ליבנת - תמונה
תמי ליבנת 3 ביקורות
4.7
08/11/07

אחד המקומות הגאוניים והמתוקים שנפתחו בת"א. שילוב אולטימטיבי של פיצה נהדרת והגלידה הכי טובה בארץ. הבונוס - תפריט אלכוהול וקוקטיילים מצוינים. פשוט כיף גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ckvitel - תמונה
ckvitel 4 ביקורות
4.7
17/10/07

קפצנו ביום חמישי לטעום מהפיצה ובעיקר מהגלידה שכבר מזמן אנחנו אוהבים.ישבנו בחוץ על שולחנות מאוד חמודים, רק שקצת פחות נקיים וזה טופל יחסית מהר. התפריט הרצה נראה ממש טוב, אנחנו לקחנו 2... פיצות אחת של גבינות שהגיעה עם רוקט ופיצה קרוק מאדם, היתה טעים ביותר ואם היה לנו מקום היינו מזמינים עוד.  המלצר שהיה סופר נחמד המליץ על קוקטיל (לא זול) אבל טעים במיוחד של אננס ואבסלוט וניל, היה שווה כל גרוש ואולי יותר אחד הקוקטילים היותר מושקעים שקיבלתי. הפיצות מגיעות על בצק דק ופריך מסביב, התוספות על הפיצה נדיבות והשילובים פשוט מעולים. לסיום לקחנו גלידה וטיילנו קצת בטיילת.היה לנו טעים ואנחנו נחזור לטעום עוד פיצות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
13/10/07

המקום נחמד, המבחר לוקה בחסר. הכי מעצבן זה התור לקינוח. ביקשנו גלידה וקיבלנו תור לעמוד בו 25 דקות. לא ייתכן. לא ככה נותנים שרות במסעדה שמכבדת את עצמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
07/10/07

הלכנו אתמול בערב 3 חברים, בעקבות המלצות בעיתון. אומנם הפיצה אכן טובה, אבל השירות והיחס מתחת לכל ביקורת. הינו לחוצים בזמן כי הייתה לנו הופעה להספיק, המלצר שלנו הבטיח כי תוך 20 דקות... הפיצות אצלנו ואין מה לדאוג, אחרי 30 דקות כשאלנו מה קורה, הוא הסביר לנו הפיצת נכנסות לפי סדר ההזמנה והם עכשיו בתנור, הוא לא טרח לפני כן להודיע לנו שיש עיכוב, הפיצות הגיעו רק אחרי 36 דקות. בעיה נוספת היתה שלמרות שהשעה רק21:00 הרבה מנות נגמרו או נגמרו חלקית, לדוגמה לפיצה עם הזיתים השחורים והסורים נגמרו הזיתים הסורים, ושביקשנו אם ניתן להסיף עוד גבינה או תוספת נעננו בשלילה, ולא היה נראה כאילו פיצו בהוספת זיתים שחורים במקום הסורים וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה