נגישות
נגישות

אייסברג וולקנו - Iceberg Vulcano ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על אייסברג וולקנו

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
14/07/08

חבל שלא קיימת האופציה להזמנות מראש במקום הזה,להגיע לשם בסופי שבוע ולהמתין מעל לרבע שעה מאכזב,אך שווה את הפיצות המדהימות... השילובים לא קונבנציונלים ומיוחדים..ובעיקר טעימים,מאוד...אנא... מכם תוסיפו את האופציה להמזנות...אני לא מאמין שאנשים צריכים להמתין כלכך הרבה זמן ושלא תבינו אותי לא נכון,האוכל מעולה...הניהול מעצבן!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
06/06/08

היינו בשעה 6 בערב כשעוד לא היה מפוצץ, אכלנו את הפיצה הכי טובה בארץ, ללא ספק עם הגלידה הכי מעולה בעולם.אני לא מגזים.נראה שהכל עשוי בכנות ובאהבה.כל הכבוד לכם.נסו את פיצה מחוננת עם תאנים... וגלידת בננת דבש.אלוהי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/04/08

פיצות הכי טעימות, גלידות הכי מיוחדות. שירת אותנו מלצר שהפך את כל הארוחה לחוויה, הילדים נהנו, אנחנו שתינו שמפניה צוננת שהלכה מצוין עם הפיצה. כנראה שאם  אין מקום זה אומר משהו...פעם הבאה... נזמין מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/04/08

פשוט פגז. אוכל טעים. ממש איטליה בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
15/04/08

מקום כל כך גרוע !!!אין מלים !! חיכיתי בתור עם חברה שלי!!פשוט ביזיון לקבל שירות עלוב שכזה...לא ממליץ לאף אחד לעבור חוויה משפילה כ"כ ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אושר - תמונה
אושר 3 ביקורות
1.0
14/04/08

יום שבת האחרון בערב, 4 חברים שרצו לסיים את הסופש בכיף ולנשנש קצת פיצה, לא ארוחה של ממש, הגענו, המארחת אמרה שאין מקום, למרות שבחוץ היו המון שולחנות ריקים, אז אמרנו שנעשה TAKE AWAY, נכנסו... פנימה משתדלים לא למעוך איזה מתרוצץ קטן שם, הגענו לדלפק, ביקשנו להזמין, ולשבת בשולחנות הריקים בחוץ, לנשנש 5 דקות לזוז. אז המלצרית נתנה לנו תפריטים וביקשה מאיתנו לזוז קצת שמאלה כי נעמדנו בדיוק איפה שמוציאים את האוכל מהמטבח, בזמן שהתבוננו ורצינו להזמין מלצרית אחרת התחילה לתחקר מה בדיוק אנחנו רוצים לעשות שם והסבירה שאם אנחנו עושים TAKEAWAY אנחנו חייבים להתרחק כמה קילומטרים מהמקום, כלומר אי אפשר לשבת סתם אלא עם מלצרית, ניסינו להסביר שכל מה שרצינו הוא רק לנשנש ולא להמתין למלצרית, לא היה איכפת לה משום דבר רק מהעובדה שאנחנו מפריעים לה במקום שאנחנו עומדים בו, הלכנו משם בתחושה ממש מגעילה, גם היא היתה קצת בשוק אחרי שהבינה שבעצם גירשה אותנו, האמת שהיה מסריח שם מגבינה, רועש בצורה מחרידה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
13/04/08

הגענו במוצאי שבת חמישה חברים מורעבים שהחליטו לתת צ'אנס לפיצה אחת ממה שהם אוהבים ומכירים. את הגלידה של אייסברג אנחנו כבר מכירים היטב ואוהבים, מה שמקשה לכתוב את השורות הבאותהתכנון שלנו... היה לקחת פיצה איתנו במגשים ולאכול וכאן החל יחס משפיל, לחוץ וסנובי שעורר בי גועל.הגענו לדלפק הפיצה כדי לעיין בתפריטים. משם התבקשנו לזוז הצידה כי זה חוסם את הוצאת המנות. בסדר זזנו. זזנו הצידה ושוב באו אלינו בטענות הפעם כי זה חוסם את הבר. מישהי שכנראה מנהלת שם, קלטה את הנשמות הרעבות ובמקום לנסות לעזור בטון מאד לא מזמין העירה שוב שאנחנו עומדים באמצע... רק שאין מקום אחר להזמין ממנו .אנחנו לא ילדים, יש לנו כח קנייה ואנחנו אוכלים בחוץ לפחות שלוש פעמים בשבוע. את הפיצריה שלנו אנו מפרנסים בכבוד רב. נתתם לנו להרגיש לא רצויים, כאילו חדרנו למסיבה שלא הוזמנו אליה ואת הטון שלכם אנחנו ספגנו יפה, מספיק יפה כדי לא לשכוח לכם את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דבורה - תמונה
דבורה מבקר מתחיל
1.3
28/03/08

ב-27.3.08, שעה 23:00, ביקשתי לקנות 1 ק"ג גלידה. המוכר האדיב מילא את המיכל באדיבות, כיסה, סגר בטבעת קרטון יפה, אחר כך שקל והצהיר: מעל קילו, 88 ש"ח. חזרתי על בקשתי המפורשת : 1 ק"ג, ועל... השקילה לאחר האריזה. הוא לא הגיב ונשאר בשלו, כאילו כלום. עייפה ומאוכזבת, שילמתי והלכתי, בתחושה שלא אשוב עוד לסגנון מכירה שכזה. חבל. דבורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael מבקר מתחיל
1.7
24/03/08

בלאגן חוגג, לא ברור בכלל לאן ללכת, היכן אפשר לשבת כדי לקבל שרות ולהזמין מהתפריט. ששאלנו את אחד המלצרים נשאלנו בחזרה "האם אתם רוצים פיצה?" "האם אתם רוצים קינוחים או גלידה?" מה ההבדל? ואם... אחד רוצה פיצה ואחד קינוח? מנהלת המשמרת בכלל הגישה גלידה ולא יכלה לעזור לנו. בקיצור יחס נוראי, לא מקצועי, נטול כל שרותיות. חבל מאוד כי הגלידה טובה והמיקום מעולה. אבל זה כנראה ממש לא מספיק. עסק צריך לנהל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
17/01/08

בתור זוג שמאד אוהב את אייסברג בבן יהודה ציפינו ליותר גם פה. שמענו על הפיצות המוצלחות שלהם באייסברג בנמל (וולקנו) ורצינו לבדוק את המקום, שמענו על הדיל ברביעי בערב והחלטנו לגשת עם זוג... חברים לבדוק את המקום. אין טענות על רמת האוכל, הקוקטיילים שהזמנו היו מוצלחים במיוחד והפיצות (כשהגיעו לשולחן) היו טעימות מאד. הגענו למקום ב22:30 וגילינו שהאוכל זורם (להגדרת המקום) עד 12 בליילה. בתחילה באמת זרמו פיצות אבל בתור 4 אנשים הפיצות חוסלו די מהר וכל פעם ביקשנו עוד אחת (מדובר בפיצות אישיות ודקות מאד) בחצי שעה הראשונה האוכל באמת זרם, כלומר קיבלנו 3 פיצות ולא חיכינו הרבה זמן לפיצה מהרגע שביקשנו עד שהגיעה אלינו. ב23:00 כשסיימנו את הפיצה השלישית הגיעה מלצרית לפנות את הצלחת ושאלה אם נהייה מעוניינים בעוד פיצה, כמובן שהשבנו שכן משום היותנו עדיין רעבים בציפייה שהפיצה תגיע בדקות הקרובות, מאותו רגע ראינו פיצות מתקבלות בשולחנות ליידנו בתקווה שהבאה מגיעה אלינו אך לשוא, כל חמש דקות הגיעו אלינו מלצר/ית ושאלו אם אנו מעוניינים בפיצה נוספת ולמרות שהשבנו שכן לא הגיעה אלינו יותר אף פיצה. אחרי 50 דקות של ציפייה ביקש בעלי לדבר עם המנהל שכן היינו מאד עצבניים. לאחר עוד 8 דקות הגיעה המנהלת וביידה פיצה ושאלה מה הבעיה, כששטחנו בפניה את טענתנו שאנו מחכים כבר שעה לפיצה היא אמרה שהפיצות יוצאות לפי הזמנה ולפי התור ועכשיו הגיע תורנו ושאנו גם ככה לא משלמים על הפיצה ומקבלים פינוק ולכן אין סיבה להתלונן... כמובן שהתשובה לא סיפקה אותנו, סיימנו את הפיצה מהר, הזמנו חשבון ושילמנו אותו ומהר יצאנו מהמקום למרות שמראש תיכננו על קינוח באייסברג שבישבילנו הוא הפינוק האמיתי. על קינוח באייסברג לא הסכגמנו לוותר ולכן משם מייד נסענו לאייסבר הישן והטוב בבן יהודה. לאייסברג וולקנו לא נחזור יותר אף פעם, מעכשיו אייברג חוזר להיות רק מקום של גלידה מבחינתנו כמו שהיה עד עכשיו ורק בבן יהודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה