נגישות
נגישות

הספריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

43 ביקורות וחוות דעת על הספריה

אוריה - תמונה
אוריה 4 ביקורות
1.3
18/06/11

זה מתחיל בזה שאני והחברים שלי מחליטים ללכת ולבדוק את המקום וכך נעשה. מזמינים מראש שולחן ל-4 ויוצאים לדרכנו לאחר זמן מה.מגיעים למקום ומבקשים את השולחן שהזמנו וממתינים כמה דקות לקבלתו עד... כאן הכל בסדר אבל מכאן הכל הולך ומדרדר. מגיעים לשולחן ובו יש רק 3 כיסאות למרות שהוזמן ל-4 ומוצאים את עצמנו מחכים שהמלצרית תביא עוד כיסא. מעיינים בתפריטים ומחליטים על מבקשנו אך המלצרית לא מתפנית למרות קראנו לה מספר פעמים היא פשוט לא מגיעה מה שגורם לי להבחין שהיא מלצרית אחת על כ-4 או 5 שולחנות. אז אנו ממתינים המתנה ארוכה של לפחות 30 דקות ולבסוך היא מגיעה לקחת הזמנות, ראוי לציין שכל הזמן הזה המקום קפוא והמזגן פשוט עובד בחוזקה ועל טמפ' נמוכה ללא הכרה דרשתי להנמיכו וכך נעשה אך לאחר 5 דקות שוב השתנה המצב וחזרנו לעידן הקרח, לאחר המתנה אורכה מגיע האוכל שהוזמן אך הוא קר ולא נעים למאכל בכלל די ברור למה משום שהמקום עצמו קפוא. הסכו"ם זרוק בצד ואני נאלץ לערוך לעצמי את השולחן וזה לא נעים כלל. פשוט אכלתי אוכל קר ועפתי משם מ-1 עד 10 הניקוד שלי הוא 0. זה לא צורה למסעדה לא משנה מה הסטייל שלה, מזל שהיו ספרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
02/04/11

מקום מעולה לבלות את הלילה בכיף מחירים נוחים לכל כיס, מנות מספקות וזולות, אווירה נעימה עם מוזיקה טובה מברוב המקומות. יש מבחר קטן של בירות שזה טיפה חבל והכוסות מילקשייק שבהם מגישים את... הבירה קצת לא לעיניין לטעמי, אבל זה כנירא הקטע של המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
29/03/11

המנות קצת קטנות ואת החציל היו צריכים לעשות עוד קצת על הגריל

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 5 ביקורות
4.0
26/02/11

אחלה מקום. הייתי פעמיים - פעם ראשונה בצהריים משפחתי, היינו 10 אנשים והיה מאוחד נוח, אחלה אוכל - מפתיע לטובה. כל המנות מסודרות לפי מחירים ובאמת יצא זול, כ-60 שקל לאדם כולל ראשונות,... עיקריות ויין. פעם שנייה הייתי בלילה, אחלה מקום גם כבר. יש מגוון גדול של שתייה, מקרינים בטלוויזיות הופעות חיות וממש נעים לשבת, אין סיגריות ולא חוזרים הביתה מסריחים מטיגון ומעשן סיגריות. אני מאוד אהבתי את המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
grossmann - תמונה
grossmann מבקר מתחיל
4.3
25/02/11

ביקורינו הראשון לפני כחודש היה נעים וטעים היינו 7 נפשות שכללו ילד בגיל 4.5 וילדה בגיל שנה וחצי,השרות היה נהדר מתחשב בילדים קטנים והמנות טעימות מאד. מאז היינו עוד פעמיים בפגישות פרטיות... עם אנשים מחוץ לבאר שבע שנהנו מאד. ליום האהבה הזמנתי מקום יום לפני קבלתי ומאד נהננו מהמאכלים ומהשרות הלבבי. ממליץ לבקר בספריה לבודדים,זוגות ומשפחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hila - תמונה
hila מבקר מתחיל
4.0
16/02/11

היינו שם אתמול בלילה (שני זוגות), הזמנו מקום מראש, הגענו- ונכנסנו מיד. מקום מקסים ומיוחד, שרות טוב, אויר נעימה מאוד, אוכל טעים, מנות יפות. נהננו מאוד ! נבוא שוב ! תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
10/02/11

כאשר נמצאים שם כזוג ואוכלים הכל 85% טוב מניסיון של כמה פעמים. אבל כאשר נמצאים שם 6 איש באותו שולחן שצריך לשרת אותם אז זה כבר סיפור אחר, השירות ככה ככה ולא מסביר פנים. האוכל מגיע באיחור... של... וכשיוצאים שניה לעשן ומבקשים "לא להוציא את האוכל כי אנחנו כבר חוזרים" ואז שבאים לשבת רואים שאין אוכל והכל מפונה !!! אז בא המנהל ואומר לנו שזה אשמתינו !! למה יצאנו 6 ולא חלק ?!? ואז המלצרית אומרת אופס טעות" וכו'

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
07/02/11

אכלתי לפני חודש בספריה. הזמנו אני הזמנתי המבורגר 250 גרם . לצערי ההמבורגר לא היה כזה באיכות והמנה של הצ'יפס ממש ממש קטנה. יחסית למחיר שהם דורשים זה ממש לא מוצדק וחבל שזה ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
22/01/11

היינו שם במוצ"ש- והאוכל- כמו המחירים, ירוד. סטייק אנטריקוט היה פשוט לא אכיל, לאחר שביקשנו אותו מדיום-רייר קיבלנו אותו וול דאן ונאמר לנו שאי אפשר אחרת כי הוא יגיע קפוא (?!) פירה היה תפל... ובטעם של מרגרינה, המנות הראשונות הגיעו יחד עם העיקריות ולא קיבלנו פיצוי. העיצוב מתאמץ מדי- לא אותנטי בעליל, המלצרים מסתובבים עם משקפיים ונראים פשוט מטופש... בקיצור אם נחזור זה יהיה בשביל נשנוש..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/01/11

מקום ממש חמוד ונעים לעין אהבתי את העיצוב שווה מנות אצלם כללי גדולות וטעימות ומחירים סבבה לגמרה, מי קטן להכי גדול שזה בארך 80 ש"ח (השירותים עם משפטים חוכמה מגניבים שמתחליפים ממש אהבתי)

עוד פרטים
הוספת תגובה