נגישות
נגישות

הספריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

43 ביקורות וחוות דעת על הספריה

ספיר - תמונה
ספיר 11 ביקורות
ארוחת שישי באווירה טובה ומחיר לכל כיס!
4.5
08/07/16

כסטודנטית להנדסה אין לי הרבה הכנסות אלא בעיקר הוצאות, אז אני ובן זוגי הלכנו לאכול ארוחת שישי במסעדת הספרייה בגלל המחירים האטרקטיביים שהם מציעים! כיוון שלא הזמנו מקום מראש נאלצנו לשבת על... הבר כיוון שהמקום מאוד פופולרי, במיוחד בסופש (יש להזמין מקום ליום שישי לפחות 3-4 ימים מראש - מנסיון). הזמנו 3 מנות עיקריות ( פלטת בשרים מושקעת-סביבות 80 שח, פסטה בשמנת-33 שח, פיש אנד ציפס- 45 שח) ומנת פתיחה אחת (כרובית מטוגנת -25 שח) - היינו רעבים, ויצאנו שבעים ועם שאריות לארוחת צהריים לשבת :) מה גם שפינקו אותנו בקינוח על חשבון הבית! מקום כיפי, אווירה טובה, שירות מצויין, ברמנים חייכנים ואוכל טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
doritna - תמונה
doritna 5 ביקורות
טעים ונעים.
4.8
02/07/16

צלצלתי למסעדה בשעת הצהריים להזמין מקום. היה מלא. לקחנו סיכון והגענו. תוך רבע שעה הושיבו אותנו. המלצרית ויטל החייכנית והנעימה הציגה עצמה וקבלה את ההזמנות. מנת הילדים פסטה ברוטב עגבניות... מספיקה ל 2 זעטוטים. הכל היה טעים. ויטל נענתה לכל בקשותינו בחיוך ואדיבות. זו הפעם הראשונה שלנו במסעדה וכשנהיה באיזור , נחזור וכבר המלצתי לחברות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
shiri - תמונה
shiri מבקר מתחיל
ללא ספק השירות הכי טוב שחוויתי עד היום
5.0
15/06/16

הגענו למקום היום (חזרתי ממש עכשיו הביתה) ואני המומה לטובה מטיב השירות שניתן במסעדה. החל מהכניסה ועד היציאה, החל מהמלצרית ועד למנהל, השירות היה בסטנדרטים שפשוט לא האמנתי שעוד קיימים.... אנחנו גרים באזור השרון צפונה והגענו במיוחד לבאר שבע למקום הזה ופשוט מוכרחה לציין שהאוכל היה נפלא, האווירה נפלאה, השירות מדהים! תודה לכל הצוות, להדס המלצרית המקסימה שכשראתה שאני לא מסיימת את ההמבורגר דאגה לוודא שזה לא כי לא טעים לי אלא כי באמת שבעתי, ולרועי המנהל המדהים שהראה ללא ספק כמה שאיכפת לו מכל בן אדם שמגיע אליו. נחזור שוב ובהקדם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
נחמד
4.0
07/01/16

מסעדה די מוצלחת, תמיד עמוסה, מנות טובות, מחירים סבירים. נחמד לשבת עם חברים או עם בן\ת הזוג. אווירה טובה וכייף לשבת על הבר. חייבת לציין שאני ובן זוגי רצינו לחגוג במקום את יום הולדתנו... ולהזמין כ-20 איש ביום חמישי בשעה ספציפית. אחרי שיחות ארוכות עם כמה מן העובדים ועם מנהל המשמרת נתקלנו בסירוב בטענה שבשעה שאנחנו מבקשים המקום עמוס, ועלינו להחליט על יום אחר ועל שעה מוקדמת יותר. בסופו של דבר חגננו במקום אחר, חבל כי יכלו להרוויח הרבה כסף על הישיבה שלנו, הפסד שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Osnat - תמונה
Osnat 3 ביקורות
זול, טעים, שירות אדיב ואווירה נעימה, מה צריך יותר מזה? :)
4.5
25/07/15

אני מבקרת במסעדה הזאת לעיתים קרובות, אחלה מסעדה!, שירות מדהים, אדיב ומהיר, אווירה כיפית ונעימה. האוכל מצוין ומגוון במחירים זולים. ממליצה בחום על הפטריות טריאקי, וההמבוגרים... שלהם! בתאבון... :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 36 ביקורות
אוכל מצויין, אווירה מצויינת.
4.5
22/03/15

גיליתי את המסעדה במקרה, ומאז היא אחת המסעדות שאני מגיע אליה הכי הרבה. אוכל מצויין, תפריט ממש נוח (מסודר לפי קבוצות מחיר ולא לפי מנה ראשונה... שניה וכ"ד) שירות מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרומית - תמונה
דרומית 32 ביקורות
נחמד
3.8
20/10/14

היינו שוב,זוג+ 2 ילדים. גוס בורגר התברר שוב כטוב מאוד, ילד אחד הזמין המבורגר עם טבעות בצל שהיו מעולות, אני הזמנתי סלט ערבי קטן וחומוס עם בשר. החומוס היה יבשושי וכבד מאוד, הבשר עליו היה... מצויין. למנה אחרונה הזמנו צ'ורוס שהיו טעימים אם כי הכמות מעטה ( 6 יחידות)בתמורה למחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרומית - תמונה
דרומית 32 ביקורות
בסדר גמור
4.0
06/09/14

היינו זוג ושני ילדים. הזמנו לפתיחה פלאפל ועלי גפן, הפלאפל היה נחמד ( 4 קציצות) והעלי גפן הרגישו מעט בטעם תעשייתי. לעיקריות הזמנו המבורגר חזה אווז שהיה מצויין ( שימו לב הצ'יפס מתומחר... בנפרד בעוד 10ש"ח), אני הזמנתי אורז גואה עם חזה עוף וחלב קוקוס שהיה סביר, ילד אחד הזמין ניוקי פטריות שהיה מעולה, וילד אחר שניצל וצ'יפס. המנות גדולות, למנה אחרונה הזמנו ופל בלגי מצויין.המלצר נוי היה נחמד ואדיב ואפילו שר לנו יום הולדת שמח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
מקום נחמד
4.0
21/06/14

ישבתי במקום עם מספר חברים לאחר המתנה של כחצי שעה בערך. המחירים ממש הוגנים, והאוכל מאוד טעים. הדבר היחיד שטיפה איכזב הוא שיש להם דיל של המבורגר, צ'יפס ובירה במחיר מצויין, רק הבעיה שאת... הבירה לא ניתן להחליף לכל שתייה קלה אחרת, מה שמאוד בעייתי כאשר נוהגים. לא הבנתי מה פשר ההתעקשות שלהם על הדבר. השירות מאוד איטי כי המקום תמיד עמוס. מה שכן יש המון מבחר וכל אחד יימצא שם משהו לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
הספריה
3.5
24/12/13

מקום נחמד ולא יותר. השירות היה די צולע.. - חבר שהזמין שתיה, ביקש אותה 3 פעמים עד שהביאו לו מחירים סבירים יחסית. האוכל היה טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה