נגישות
נגישות

הספריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

43 ביקורות וחוות דעת על הספריה

Gili - תמונה
Gili 3 ביקורות
המסעדה הכי כיפית בב"ש
4.3
28/11/13

האווירה כיפית מאוד- בצהריים רוגעה יחסית ונעימה למשפחות ובערב חגיגה! המלצריות אדיבות והשירות מעולה. האוכל טעים מאוד- לא ברמה של מסעדת שף יוקרתית אבל שווה מאוד את המחיר. הבעיה היחידה זה... העומס, חייבים להזמין מקום מראש בכל יום בשבוע ובכל שעה, תמיד מלא שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון סטייל - תמונה
שמעון סטייל מבקר מתחיל
שירות טוב במסעדת הסיפריה בבאר שבע
5.0
06/07/13

אני רוצה להודות למסעדת הסיפריה על שירות טוב, אדיב ומהיר. נהניתי מאוד, המקום יפה ומעוצב טוב האוכל טעים והוגש במהירות, האווירה נעימה ונינוחה המלצר ששירת אותנו צחי היה נחמד ואדיב ממליץ... בחום, תודה רבה:-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mike - תמונה
Mike מבקר מתחיל
אחלה מסעדה
3.8
21/01/13

בגדול, האווירה במקום היא ממש סבבה, האוכל טוב וטווח המחירים הוא ממש טוב. הבעיה היחידה היא שכתוצאה מכך ישנם ימים בשבוע שהמקום מפוצץ ונאלצים לעמוד בהמתנה יותר מדי זמן (לפעמים יותר משעה!!).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dor Segal Bartal - תמונה
Dor Segal Bartal מבקר מתחיל
הרבה מעבר לאוכל טעים
4.8
26/10/12

המיקום של מסעדת הסיפריה בבאר שבע-אבוי-פריפריה, במרכז מסחרי ממשפחת הביגים בין סניף קפה קפה לכמה רשתות ג'אנק מאוסות. והוא לא יכול היה להיות מטעה יותר או להעיד פחות על הפנינה המקורית... שמסתתרת בפנים. מה שללא ספק ייגרום לי לחזור לביקור נוסף ומביא אותי להחזיק אצבעות לפתיחת סניפים במרכז זו חבילה מושלמת כמעט של כל המרכיבים שמסעדה טובה בעולם מתוקן צריכה להציע. החוויה במסעדה הייתה כלכך כוללת שטיב האוכל נהיה ממש שולי, ושיהיה ברור כן? האוכל סבבה לאללה. קיצר המקום הזה מציע שילוב מנצח בין עיצוב מזמין וביתי שירות מהיר חם ולבבי לבין מנות שופעות ומשביעות במחירים שהם לא רק הוגנים. בהשוואה לגודל המנות הם ממש זולים. והדובדבנים שבקצפת מבחינתי האישית הם באגף הספרים והמאגניבות. הספרים - מצאתי בסיפריה שמקום כרך עתיק שאוגד בתוכו 5 סיפורים קצרים של לב טולסטוי כאשר התבשרתי שלא ניתן להוציא את הספר מהמקום או לקנות אותו מיהרתי להריץ חיפוש בגוגל, ואפילו הגוגל לא מצא עותק נוסף של הספר הזה בישראל. והמאגניבות - על הקיר בשירותים ישנו גימיק שגרם לי לשתוף ידיים במשך 10 דקות רצופות (: אז אם אתם נמצאים עם המשפחה בבאר שבע ותוקף אתכם רעב. ואם אתם מעוניינים בבילוי משפחתי באווירה טובה ומחירים סולידיים זה המקום בשבילכם. וקשה לי להאמין שתמצאו בעיר מקום טוב יותר להנעים בו את זמנכם בשעת הארוחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 46 ביקורות
פאסט פוד יוקרתי
4.5
31/08/12

התפריט ערוך ע"פ עלות ולא ע"פ מנות ראשונות/עיקריות וכד' דבר המאפשר לקחת מספר מנות במקום מנה אחת עם תוספת, המנות מתומחרות מ-10 ש"ח ומעלה כך שניתן במחיר ממש נמוך להרכיב שולחן מגוון יותר... ככל שישנם יותר סועדים לחלוק בהן, מאחר והגענו לא מאוד רעבים, 2 מבוגרים ו2 ילדים, הזמנו רק נאצ'וס עם סלסה -10 ש"ח ומנת פיש אנד צ'יפס(דג לבן עטוף בטמפורה) לילדים-35 ש"ח, לשתות בחרנו ב2 שייק פרות, 25 ש"ח ולקינוח חלקנו בבננה מטוגנת עם גלידה קצפת ואגוזים, 25 ש"ח. טעים זול ומשביע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Osnat Palomo - תמונה
Osnat Palomo מבקר מתחיל
מסעדה שעונה על כל המתבקש
4.8
20/05/12

העיצוב מתמזג ממש כמו מסעדה בספרייה ,תלבושת המלצריות מותאם לספרניות ממש, שרות טוב , אדיבות המלצריות מורגש, ההגשה והפינוי אסטטי ביותר , האוכל מגוון וטעים גם המחירים מאוד מאוד נוחים , בטוח... שבהזדמנות הראשונה אני אחזור לבקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל כהן - תמונה
מיטל כהן מבקר מתחיל
ספונטניות בספריה
5.0
24/02/12

לא מכירה כלום בב"ש מצה מרעב אבל עם חברות אז גם חשובה האוירה נכנסנו לאכול בספריה אחלה אוכל טעים ומתפתח מחומוס ועד שרימפס ברוטב,אחלה שירות מהיר ונדיב קינוחים ליגה בקיצור אחלה מקום חוזר... בטוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Havva - תמונה
Havva מבקר מתחיל
4.3
09/10/11

חגגנו בספריה יום הולדת לאחי ובת דודה ביום חמישי בלילה..רצינו כעיקרון לאכול בנאפיס אבל היה מקום היינו אמורים לחכות חצי שעה ואז המליצו לנו אחד החברים על הספריה ובאמת בכיף קיבלנו אותנו שם... בחיוך רב והיה כל כך יפה ורומנטי שם.וכל המנות שם ממש ממש טעימות. בא לי פשוט לבקר שם שוב ולטעום כל המנות שלא הספקתי לאכול שם. באמת מומלץ מאוד לחגוג שם אירועים קטנים או סתם מפגש חברים או סתם דייט ראשון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meytar - תמונה
Meytar 2 ביקורות
3.0
25/09/11

ערב שני, יצאנו, אני וההורים לאכול במסעדה. אבא שלי הזמין את פיש אנד צ'יפס, אמא שלי חומוס עם בשר ואני חזה עוף עם סלט. הדג היה מעולה, פרורי הפנקו מאוד טעימים והמרקם שלהם מעולה. הצ'יפס היה... דיי חסר טעם לטעמי אך לאבא שלי יש חיבה לג'אנק פוד בעיה שלו. אמא שלי אמרה שהחומוס היה מעולה. ועכשיו נגיע אלי! החזה עוף היה מעדן! והרוטב ששמו בסלט... לא יכולתי להפסיק לאכול. לא השארתי עלה בצלחת! לאחר שסיימנו את הארוחה הזמנו את הוופל בלגי, טוב, פה אין בכלל על מה לדבר, אין אפשרות לדבר, אין מילים מספיק מתאימות בשפה העברית על מנת לתאר את רמת השלמות שהייתה בוופל הזה... כל ביס פשוט תענוג! המרקם הרך של הוופל, האווריריות שלו... המייפל הנכנס לתוך הוופל ועושה אותו רך מהרגיל, הקצפת מעל הכל כך אוורירית ומפנקת, וכמובן, שבבי הפקאן מלמעלה, מי שלא טעם את הוופל בלגי של הספרייה, לא טעם וופל בלגי מימיו. והכול במחיר הוגן לחלוטין ולא יקר בכלל. רק בזכות הוופל בלגי המסעדה קיבלה את הדירוג הגבוה מבחינתי כשכתבתי את המשוב. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
tfhima - תמונה
tfhima 9 ביקורות
2.7
16/08/11

האווירה טובה, האוכל נחמד וזול, מקום נקי ומסודר אבל השירות מאכזב, המלצרית התבלבלה בהזמנה 3 פעמים, ונורא קשה לגרום לה להגיע אלינו.. מומלץ לשבת על הבר ולחסוך אנרגיות (:

עוד פרטים
הוספת תגובה