נגישות
נגישות
טלפון ראשי 09-8855550

עוד מסעדות בנתניה

אלבמה בנתניה
נתניה
מסעדת בשרים
בולנז'רי בנתניה
נתניה
בית קפה, כשר
שלושת הקצבים בנתניה
נתניה
מסעדת בשרים, כשר
הזמן שולחן
מקס ברנר   בנתניה
נתניה
בית קפה
ג'קו מאכלי ים בנתניה
נתניה
מסעדת דגים
סקוצמן בנתניה
נתניה
בית קפה

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על במבו וילג'

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
מאיר - תמונה
מאיר 14 ביקורות
שירות איטי וגרוע. ליד הים
3.0
06/12/21

הזמנו מקום והגענו לארוחת בוקר בשבת. המלצרית הבטיחה לבוא לקחת הזמנה תוך כמה דקות. זה לקח 30 דקות. לאחר שכמעט התייאשנו לקחה את ההזמנה. אחרי חצי שעה נוספת חזרה ואמרה שחלק ממה שהזמנו לא... מוגש היום. שוב שינינו את ההזמנה. שעה וחצי אחרי שהתישבנו היגיע סוף סוף האוכל. המלצרית התנצלה והסבירה שגם המטבח וגם הבר מאוד עמוסים. אולי, אבל יש גבול. מים לא קיבלנו עד הסוף למרות שביקשנו. ישיבה ממש על יד החוף והים זה נחמד מאוד (וזו הסיבה שהיגענו לכאן) . אמנם זה באוויר הפתוח אבל בכל מקום מעשנים. האוכל היה בסדר אבל בגלל השירות לא נחזור יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
על החוף אךללאמזגן
3.3
20/07/19

היינו בצהרי יום קיץ. למקום אין כלל אופציה לישיבה במזגן והיה חם. בגלל הישיבה בחוץהיו כאלה שעשנו והסריחו לכלל הלקוחות. התפריט נראה בסדר והמחירים סבירים. חלק מהמלצריות מסתובבות עצבניות... ומשדרות זאת לסביבה. דוקא המלצרית שלנו היתה בסדר בלי עליות ומורדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/07/2019
שלום רב, מדובר במסעדת חוף לכן אין מזגן אך המקום מוצל באמצעות ציליות ברוב שטח המסעדה
אסף - תמונה
אסף 2 ביקורות
מקום חלומי
4.0
09/02/14

שלום אתמול אני ומשפחתי יצאנו לטיול בשמורת האירוסים ולאחר מכן המשכנו לחוף פולג. ישבנו לאכול צהריים במסעדת הבמבו וילג' בחוף. מאוד נהנינו, אווירה מאוד נעימה, אוכל טעים, שירות אדיב. לא הכי... זול אבל שווה בשביל ארוחת דגים טריים. מאמין שנחזור לשם במהלך הקיץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
גזלנים בחוף
2.5
22/07/13

שלשום לכבוד אירוע משפחתי החלטנו לנסות את "במבו וילג" ולצערנו התחוור שהמקום מייצג את הנורמה הקלוקלת שמשעותה: מקום ליד הים=מחירים מופקעים וחוסר יושר,ואני ארחיב. נתחיל מכך שהזמנו מקום ואף... קיבלנו על כך אישור בSMS. למרות זאת מנהל המשמרת טעןשלא קיבל הזמנה כלל ולכן נאלצנו להמתין רבע שעה למקום. לאחר שישבנו וקיבלנו תפריטים נדהמנו לגלות שחלק מהמנות שהופיעו בתפריט האינטרנטי(ואשר בגללו בחרנו את המקום)אינן מופיעות בתפריט המסעדה. לא רק זאת אלא שהיו הפרשים במחירים של כמה שקלים בין התפריטים. ההפרשים כמובן נטו לרעת הסועדים. המלצר הנבוך טען שהתפריט לא מעודכן. תמימות או קומבינה על חשבון הסועדים? אתם תחליטו. בנוסף להלן דוגמאות למחירים המתחרים עם גזלנים: בירה מאלט שחורה-18 ש"ח,צ'יפס-36 ש"ח חומוס עם בשר-51 ש"ח והמבורגר 250 גרם-68 ש"ח.שוד לאור היום. האוכל סביר ובוודאי שאינו מצדיק מחירים של מסעדת גורמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana Janana - תמונה
Dana Janana 3 ביקורות
מקום מדהים
4.0
27/10/11

הייתי במקום כמה פעמים בשנה האחרונה. בכל מיני סוגי בילויים ( ים, ארוחת ערב, הופעה וגם באירוע אחד. תמיד נהנתי מאוד, זו כמו קפיצה לחו"ל !

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
0
אווירה של חגיגה
0
מודעות לבעלי אלרגיות
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 09-8855550

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה