נגישות
נגישות

במבו וילג' ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על במבו וילג'

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/07/11

כשאשתי ואני ישבנו לאכול בבמבו וילג' ממש נהננו מהאוכל הטעים, מהאווירה הנעימה ומהשירות הנפלא. ראיתי פה הרבה תגובות שליליות על במבו וילג' - כנראה שהמסעדה עברה שינוי מסויים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
23/05/09

האוכל מזעזע, השירות מתחת לכל ביקורת. האוירה לא נעימה. כאילו רק רוצים לקחת ממך כסף בלי לתת כלום בתמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
23/04/09

המיקום טוב - קרוב לים, כל השאר (אוכל, שירות, מחיר) לא. יותר מתאים לשתות בירה ולהסתכל על הגלים, אבל לא כדאי לבנות על המקום בתור מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.3
21/02/09

יצא לי לאכול במקום בתקופות שונות מאז שהוא נפתח.והם הולכים ומדרדרים. אתמול היה השיא שאחריו כבר לא אגיע לשם. חומוס מזעזע.קבב בטעם פלסטיק. וקינוחים ברמה של שיעור בכלכלת בית בביה'ס... היסודי.כנראה שהתחלפו שם הבעלים.כי לפני ממש נהנתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
06/02/09

הייתי ב"מסעדה" - חוץ מנוף אין שום דבר. האוכל היה ממש מאכזב לא מומלץ השירות בסדר, אבל פשוט לא נעים לשבת. יש לי הרגשה שאני לא היחידה - ואני רק מצטערת שלא קראתי ביקורות באתר לפני .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
16/01/09

האוכל לא מגרה לפחות שיראה טוב...אין לכם יכולת אלמנטרית להוציא מנות כמו שצריך.ומנה עיקרית אחת הגיעה יחד עם המנות הראשונות.. המלצרים לא יודעים לספק מידע על המנות, פשוט לא מתמצאים בתחום ..... חוסר ניסיון וידע מורגש במקום. כל כך חבל כי המקום נראה טוב ומזמין אבל התוכן לא מוצלח בלשון המעטה והטיפול בתקלות מתחת לכל ביקורת!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
06/01/09

מקום מעניין נטול שיוך למגזר קולינרי זה או אחר , אוירה נעימה שירות חובבני מלצריות חינניות אך לא ממש מקצועיות , האוכל פשוט לא פלצני וטוב חלק מהמנות מענינות חלקן ( כנראה קשורות למסעדות... של פועלים ) פחות , תחזקו את עצמכם ואת השירות ותשפרו את המנות אנחנו בשנת 2009 והאוכל מוגש כמו בשנות ה 70 ממש חבל המקום יכול להיות אחד הטובים בארץ ולהצלחה שלכם צריך 3 דברים( אוכל מתוחכם)( ושירות מקצועי)( והרבה פרסום)...עשו את הדברים האלו ..ואני בטוחה שתצליחו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.4
30/12/08

יש לכם מקום ועיצוב הכי יפה בארץ פשוט להרגיש בחו"ל ישבנו אני ואישתי לחגוג את יום הנישואים שלנו והזמנו פילה דיניס ו סטייק אנטריקוט M וחיכינו בערך ארבעים דקות וקיבלנו את המנות באיטיות... רבה,את המנות היו מאכזבות וקרות ולא היה שום רוטב ליד הסטייק שבד"כ מגישים שם רוטב יין אדום טעים.. הסטייק היה במצב וויל דן כמו סולייה..לא היה פירה כמיהין מאוד חבל פעם האוכל היה מוגש יפה מושקע וטעים.. מאכזב שאין לכם מקציעיות באוכל ...וצוות מלצריות אדישות ולא מקצועיות והגדול מכולם האחמ"ש שיצא החוצה לעשות סיור ואף לא שאל אם הכל בסדר... מנהל/שף יקר אם היית קורא את התגובות על המקום היית מבין שיש לך בעיית שרות ואוכל .. בסה"כ חבל לנו לא להגיע יותר לשם. קחו זאת לתשומת לבכם. לקוח מאוכזב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 11 ביקורות
3.7
07/11/08

למקום יש שניים משלושת התנאים למסעדה מוצלחת - המיקום מדהים, האוכל טעים - אבל השירות על הפנים!!! הגענו משפחה של 10 ביום שישי בצהרים. בכניסה נאמר לנו שעדיין מגישים ארוחות בוקר - אבל המלצר... שלנו התעקש שכבר לא... לאנשים שהגיעו אחרינו הוגשה ארוחת בוקר - המלצר שלנו אמר " כנראה הם דיברו עם מישהו בהנהלה..."כשביקשתי מהמלצר שיבדוק במטבח האם ניתן לקבל משהו - הוא טען שאינו יכול לבדוק מכיון שהטבח עצבני...את האוכל קיבלנו לאחר כשעה... זאת אומרת את רוב האוכל... חלק מהתוספות הגיעו לאחר שסיימנו לאכול את המנה. ושני בקבוקי השתיה היו לא טעימים... אפילו התנצלות לא קיבלנו..אנחנו כנראה לא נחזור.... ולא נראה לנו שלמישהו מההנהלה איכפת... ניסינו .....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
06/10/08

נעים לשבת יפה לעין טעים בפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה