נגישות
נגישות

מסעדת קלמטה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על מסעדת קלמטה

didio - תמונה
didio מבקר מתחיל
המיקום מעולה, אך לא מחפה על תחושת ההחמצה מהאוכל ורמת השירות.
1.8
01/10/16

הזמנו אוכל ל 7 כש 3 מתוכם הם ילדים. לא היו בתפריט מנות ילדים, וכייון שלא צויינו על ידי מלצרית לאחר פרוט ארוך על מנות מומלצות עבורינו, הזמנו עבור ילדים כמה מנות ראשונות. לא צויין בתפריט... ולא על ידי המלצרית שמדובר במנות פיקנטיות(בלשון המעטה). המנות הראשונות הגיעו יחד ומהר יחסית, כמו גם גם העיקריות לאחר מכן. המנות הראשונות היו חריפות עד דמעות עבור ילדים וזה חזר על עצמו בעיקריות. מבוגרים פשוט לא נהנו. למעט סביצ'ה, בכל מנה היו כמויות צ'ילי לא סבירות ועל הכל. במנת דג על הגריל למשל, גם על דג עצמו וגם על תוספת של תפוחי אדמה ובטטה פוזר צ'ילי ביד מאוד חופשיה, לאחר קבלת עיקריות, דווח למלצרית על חריפות המנות ואף הודגמה פרוסת תפוח אדמה מתוספת של העיקרית מלאת צ'ילי. לא הוצא לתקן/להחלף את המנות. כעבור זמן מה, חזרה המלצרית ושאלה האם ברצוניינו להוסיף מנות ילדים(הסתבר שיש כאלו:). הזמנו בסוף הארוחה עבור ילדים. המנה הטעימה ביותר הייתה מהספיישלים מנת סביצ'ה דג בראשונות(טונה למיטב זכרוני), היחידה בתיבול הגיוני, שהשאירה טעם מעניין ולא פשטני בפה. יתר המנות היו בינוניות, ולא אכילות בחלקים מסוימים עקב חריפות. יצאנו עם חשבון 800 שח בקירוב, כולל טיפ 12 אחוזים(יותר מידי למקום זה) וללא הקינוח בהעדר זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 3 ביקורות
ערב מבוזבז
2.3
30/01/16

הזמנתי מקומות במסעדה על סמך ביקורות טובות שקראתי עליה, ביקורות שכנראה עובדי המסעדה כתבו כדי לפאר את המקום. נתחיל בטוב: המיקום נחמד מאוד (אף על פי שבאנו בלילה, היה חושך בחוץ, ולא ראינו... את הנוף, שזה הים). המסעדה עצמה קטנה אך נחמדה, אווירה נעימה, אף שלעיתים המוזיקה היתה גבוהה מאוד, ולא הצלחתי לשמוע את מה שאמר לי מישהו שישב מקום לידי בשולחן (אין לי בעיות שמיעה). עכשיו לרע: המלצר היה קונקרטי מאוד, והוא מהסוג שאומר את המילים האחרונות שלו לסועדים תוך כדי שהוא הולך מהשולחן, ולכן את סופי המשפטים שלו פספסנו. האוכל הגיע חמים כאשר, לדעתנו, היה צריך להגיע חם. למנה ראשונה הזמנו מרק ארטישוק, שהיה טעים, אבל חריף, והמלצר לא יידע אותנו שכך המרק מגיע. יתר המנות היו בינוניות, וחלקן לא אכילות בחלקים מסוימים של המנה. מישהו בשולחן התעצבן על כך ששילם מעל 100 ש"ח לדג, כאשר הוא קונה בסופר את אותו הדג ב-20 שקלים, והוא הרבה יותר טעים. המנות לא הגיעו ביחד, כך שיצא שמישהי קיבלה את המנה ראשונה, ורק אחרי שסיימה אותה, הגיעו המנות האחרות ליתר הסועדים. זה לא אמור להיות כך במסעדה שמכבדת את עצמה. בסופו של דבר החשבון יצא 750 ש"ח ל-5 סועדים, וזה פשוט לא היה שווה את זה. השארנו 10% טיפ, ואני סברתי שזה היה יותר מידי. אני כותבת את הביקורת לא על מנת להרע לבעל/י המסעדה, אלא שיפיקו לקחים וישפרו את השירות ורמת האוכל, כי בסך הכל, יש למסעדה פוטנציאל בגלל המיקום והנוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של בדיקה
בדיקה
31/01/2016
בנוגע להערה על חוות הדעת שנכתבו על המסעדה, נדגיש כי בשונה מאתרי חוות דעת אחרים, כל חוות הדעת הנכתבת באתרי קבוצת זאפ עוברת בדיקות איכות ואמינות לפני הפרסום.
Gili - תמונה
Gili מבקר מתחיל
מקום מקסים ביפו
5.0
27/08/14

הגענו למסעדת קלמטה ביפו ומצאנו מקום מקסים . אווירה ים תיכונית יוונית - מוסיקת רקע יוונית נעימה - האוכל טעים מאד - השירות מצויין ואדיב - המבנה בו נמצאת המסעדה מרהיב ביופיו - תצפית מהחלון... לים התיכון - בקיצור , אני ממליץ בחום רב על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Talya - תמונה
Talya 2 ביקורות
מסעדה רעה!
1.0
04/06/14

הגענו בערב ולאחר שראינו שהתפריט דל ( באתר המסעדה יש מבחר גדול יותר שלא היה כשהגענו למקום) התנצלנו והתכוונו ללכת למסעדה אחרת. לאחר התעקשות ושידולים מצד המלצרית שלנו והצעת פשרה עם פרגית... ופירה לילדה, נשארנו וחבל...לאחר שהבהרתי למלצרית שאנו לא אוכלים חריף, היא המליצה על מנת הארטישוק החריפה בדיעבד. החזרנו אותה כמובן. בנוסף הזמנו סלט חסות עם הדרים שהיה קטן ועייף וברוטב מיונז. גם אותו החזרנו. בשלב הזה, כל היחס והנדיבות מצד הצוות השתנה הוחלף בפנים חמוצות ואנטיפטיות. הברמנית הגישה את צלחת העיקרית של הילדה בכעס על השולחן. הזמנו גם קלמרי מטוגן, שהיה מלוח מדיי, אבל השארנו מתוך חוסר נעימות. מנת הלחם היתה קטנה משמעותית מכל מה שאני מכירה ממסעדות אחרות ( ואני מכירה!) ומחירה היה גבוה. כדי לפצות על החזרת המנות הראשונות הזמנו שתי מנות אחרונות. המנות האחרונות היו מתוקות מדיי ולא טעימות. הבצק של הטארט טטן לא היה אפוי מספיק ורטוב. לא הורגש הטעם של התפוחים מרוב סוכר ששמו שם. לא סיימנו אותה כמובן. והמנה השניה היתה קרם ברולה שהגיע באיחור בגלל טעות בהזמנה, כל קשר בין קרם ברולה לזה שקיבלנו הוא מקרי. המנה היתה כבדה ומתוקה מדיי אפילו בשביל הילדה שהזמינה אותה. בקיצור, גם מנות אחרונות לא טעימות, אבל בשלב הזה רצינו רק לשלם וללכת. בסוף הערב ניגש אליי המלצר הראשי ותשאל אותי בדרישה לדעת על מה שוחחתי עם המלצרית שלנו כשביקשתי ממנו לקרוא לה לשולחן ( משהו שקשור בכלל לאופנה). הפנייה שלו אליי הרגישה כמו תחקור משטרתי ואולצתי לשתף אותו... כמובן שלא נחזור לקלמטה, ואנחנו לא נמליץ למי שכבר יבחר להגיע לשם, להעז ולהחזיר את האוכל. יצאנו משם בתחושה שעברנו חוויה אלימה ומאוד לא טעימה. בושה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
golanran - תמונה
golanran 5 ביקורות
המלצה
4.3
06/04/14

חיפשנו מסעדה מומלצת ביפו ובמקרה הגענו לקלמטה בלי ציפיות או היכרות מראש. מסעדה טובה, אוכל טעים ואוירה מעולה של חו"ל. מומלץ מאוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה רוטשטיין - תמונה
צביקה רוטשטיין 8 ביקורות
המסעדה שלי ביפו!
5.0
22/02/14

באנו לחגוג יום נישואין עם פיציות לא גבוהות אחרי שנים של שממה קולינרית ביפו העתיקה. מקום קטן אותנטי עם אווירת יוון . אבל השוס הגדול הוא האוכל. מדהים!!!! הכל היה טעים, מיוחד ועשוי במידה... הנכונה. בקיצור מצאתי את המסעדה שלי ביפו

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
המקום הכי כייפי ביפו!
4.3
18/01/14

מעולה מעולה מעולה! הייתי פעמיים וכל פעם היה פשוט כיף. המקום עצמו מהמם. הנוף לים, העיצוב, הכל. האווירה יוונית ישראלית. האוכל. פשוט מדהים. הלחם היה מדהים, הפירות ים היו מיוחדים וטעימים.... אני אחזור שוב ושוב. לא זול בכלל. אבל כל כך כיף שם, שלא אכפת לי כי אני ממש מרגישה שאני משלמת גם על אווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
מנות מיוחדות אבל קטנות, שירות אדיב, מיקום מעולה
3.5
17/01/14

הגענו שלושה אנשים בשבת בלי להזמין מקומות מראש, רצינו לשבת במבנה העתיק עצמו אך שם לדבריהם הכל היה מוזמן. אחרי קצת מאמץ הצליחו להושיב אותנו בחלקת הזכוכית למטה ליד מקרר הינות תוך אזהרה... מחויכת שמידי פעם יצטרכו להקים אחד מאיתנו כדי לפתוח אותו (למרות שכשנכנסנו המקום נראה ריק וגם כשיצאנו נותר שולחן פנוי במיקום יותר מוצלח). מבחר המנות אינו גדול אך כולן נשמעו מעניינות והיה קשה לבחור. הכי מוצלחת בסופו של דבר הייתה הפסטה עם פירות הים, אך גם היא וגם יתר המנות היו קטנות למדיי. הקוקטיילים היו סתמיים, אם נבוא שוב ננצל את מקרר היין ונוותר עליהם. המלצרית הייתה מאוד חביבה ולא מתנשאת כמו בכמה מקומות אחרים שביקרתי בהם לאחרונה בת"א. בגדול - מומלץ כשלא מאוד רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן 13 ביקורות
מעולה. הכל מעולה.
4.5
12/04/13

הגענו ואחרי שהתברר שההזמנה שלנו לא הופיעה ברשימות שלהם (בדיעבד הטעות היתה שלנו), דאגו לנו בכ"ז למקום ישיבה על הבר, לשם הזמנו במקור. היינו זוג ולקחנו מבחר ראשונות מעולות: סביצ'ה, לחם,... עוד מנת דג על הפלנצ'ה, ארטישוקים ואולי עוד משהו שאני לא זוכר. גם המארח היה נחמד מאוד ודאג לנו לישיבה. הברמן (אלדד) היה מדהים ושירותי, וגרם לנו להרגיש כמו בני בית אחרי דקה שישבנו. כמה דרינקים, קינוח נחמד של שוקולד, ואוירה מעולה. נחזור בהחלט, למרות שהמחירים יכולים להיות קצת שפויים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 6 ביקורות
שירות מתחת לכל ביקורת ואוכל שלא מצדיק את הכסף!
1.0
03/03/13

כנראה שמדובר בתופעה גורפת, הגענו למסעדה זוג וביקשנו לשבת ליד החלון, נאמר לנו שהמקום שמור אך בזמן שהתארחנו במסעדה המקום היה רייק. המנות היו קטנות עד מאוד ולא מצדיקות את הכסף,פעם ראשונה... ואחרונה שאני אגיע למסעדת "קלמטה" שמגדירה את עצמה כ"מסעדת שף"!

עוד פרטים
הוספת תגובה