נגישות
נגישות

מסעדת קלמטה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על מסעדת קלמטה

תמר ברניצקי - סטודיו  לעיצוב - תמונה
תמר ברניצקי - סטודיו לעיצוב מבקר מתחיל
קלמטה שהיתה מדהימה התקלקלה מאוד!
2.0
02/06/19

קלמטה היתה המסעדה האהובה עליי בתל אביב עד אתמול. הגענו לחגוג כמה חברות. את התפריט המדהים שהיה החליף תפריט דל ושונה ונאמר לי שהוחלף השף. מילא האוכל הבינוני מה שבאמת השאיר טעם רע היתה... המלצרית החמוצה שהזכירה לנו שלוש פעמים שהשולחן לרשותנו עד שעה מסויימת ושנזדרז, רק כשהערנו את תשומת ליבה שאין צורך להזכיר זאת והבנו היא תפסה את עצמה. הגענו עם שני תינוקות בעגלה שלא הפריעו בכלל וזכינו לגלגולי עיניים ותלונות חוזרות מצדה, אז אם זה כל כך מפריע לכם למה אתם לא שואלים בעת ההזמנה מראש? המלצרים שכחו לעדכן שאחת המנות העיקריות נגמרה רק אחרי זמן רב ובמקומה קיבלנו סלט לא אכיל. בקיצור, מסעדה שהיתה מדהימה והתקלקלה מאוד! שירות רע שמשאיר טעם רע. לא נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בו - תמונה
בו מבקר מתחיל
מסעדה לא מומלצת בכלל. יש לערוך שינוי של 180 מעלות שם.
1.3
27/04/19

המסעדה הפחות טובה שביליתי השנה. תפריט לא מעניין. לא מתוחכם. לא טעים. מומלץ לא בטעם. מחירים סבירים יחסית, קיבלנו מנה מהם ושילמנו עליה. לא נשאלנו פעם אחת לאיכות החויה. מרגיש כמו מסעדה... יוונית סתמית במיוחד במדינה זרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronental - תמונה
ronental 3 ביקורות
לא מומלץ
3.3
23/02/19

מיקום נפלא. ציזיקי נוזלי ולא מוצלח. מנות עיקריות קטנות עד כדי גיחוך במחיר גבוה מאוד. ביזיון. בודאות לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moti - תמונה
Moti 5 ביקורות
לא מומלץ
2.5
27/11/18

בגדול לא נהנתי. ציפיתי להרבה יותר. הלכתי ״על בטוח״ והזמנתי מוסקה במסעדה יוונית שהתברר כטעות גדולה. לא נראה לי שאגיע שוב וחבל כי המיקום והפוטנציאל מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzofnat - תמונה
Tzofnat מבקר מתחיל
מסעדה על הפנים
1.0
24/11/18

הגעתנו למסעדה לכבוד יום הנשואין שלנו בקשנו מראש לשמור מקום באזור חם(מדובר בערב קר) הגענו, המלצר הראשי שם אותנו במקום בו היה ממש קר וגם לא ממש היה לו אכפת שקר לנו. ניסינו כמה שולחנות אבל... פשוט היה קר במסעדה, דלתות פתוחות לרווחה וגם חלונות. המקום ממש קטן, והאווירה די רועשת(מוסיקה יוונית שאינה מאפשרת שיחה בנועם) בקיצר אחרי שישבנו מכורבלים חיכינו לאוכל. המנה הראשונה היתה סבירה. ואז היתה המתנה של עוד איזה 45 דקות עד המנה המנה השניה. מוסקה קשה, ואוכל עם מלא שמן. דג קטן שעלותו 118 שח!! פשוט מופרז.. בעלי הזמין קארפציו.. שהגיע עם מלא שמן ללא טעם וחומץ.. בקיצר מסעדה שאינה ממולצת. מלצרים שלא רואים אותך. רמת שרות ממש גרועה.!!!הרבה זמן לא ניתקלתי בשרות כל כך רע. אוכל יקר ופשוט לא טעים במלא שמן, לא ממליצים להגיע למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rulik - תמונה
Rulik מבקר מתחיל
המסעדה הכי שווה ביפו
4.5
17/12/17

באנו לארוחת שישי יחד עם עוד זוג , אכלנו מנת ארטישוקים עם ציזיקי וסביצה מעולה! הלחם מדהים, שלי זה ממש חשוב, השירות היה לבבי ובגובה העיניים , אווירה כיפית של ישאל וים, מנה עיקרית אכלנו... פילה לברק ממש קלאסי טרי וטעים וגירוס יווני שהיה מוצלח! בקיצור נחזור שוב !!! קיבלנו שירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורונל - תמונה
דורונל 2 ביקורות
יופי של מסעדה - מומלצת בחום
4.5
17/11/17

אכלתי עם בת זוגי אתמול ב-19:30 לכבוד יום הולדתה. התלבטנו בעקבות כמה חוות דעת לא טובות בזאפ אך החלטנו לתת צ'אנס. היתה לנו הפתעה גדולה. המסעדה מעולה בכל הקריטריונים. שתינו לפתיחה סנגריה... לבנה טעימה, חלקנו לפתיח קלמרי שהיה בדיוק בדרגת הקשיות הנכונה וטעים מאד, בצירוף לחם זיתים טוב. בהמשך אני הזמנתי דג לברק עם מחית תפוחי אדמה, שניהם טעימים, המחית מיוחדת בהכנתה ולא שגרתית (מעט קרירה עבורי, לא נורא). בת זוגי הזמינה "סלט פרות ים" שהוא בעצם תערובת חמה של קלמרי, שרימפס ומולים בצרוף פרוסת תפוח אדמה אפוי - טעמתי גם אני ונהניתי מאד. כל המנות בגודל הנכון. המלצר האישי שלנו נמרוד היה שם בשבילנו בכל רגע ואף העניק לנו במתנה ליום ההולדת צ'ייסרים קטנים של אוזו. ישבנו בחלק התחתון מחוץ לביתן הזכוכית, משקיפים בכיף על ככר קדומים. ברקע נוגנה מוסיקה יוונית ראויה ולא בקול רם מדי. קפצתי לחלק העליון לביקור - צפוף מעט אך נעים. המחיר 370 ש"ח כולל טיפ די נדיב נראה לי בדיוק מתאים עבור מה שקיבלנו (שתינו תה וקפה בסוף אך דילגנו על קינוח). השורה התחתונה - יופי של מסעדה - מומלצת בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
omerar - תמונה
omerar 7 ביקורות
נחמד +
3.5
23/09/17

המקום עם נוף נהדר. האווירה נחמדה. האוכל די טוב. שירות מצויין,קליל וכיפי. דפי הסלק מצויינים. סביצ׳ה דג אכזבה גדולה (בקושי מרגישים את הדג) קציצות כרישה טובות מאוד סלט פירות ים היה סביר... (אישית לא אהבתי את הרוטב) פילה לברק וקבב דג היו טובים בסך הכל מסעדה טובה. האם נחזור? אולי כן אבל לא נשאר רושם שחייבים לחזור כי יש משהו מיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרב סלע - תמונה
מרב סלע 2 ביקורות
עוגמת נפש
1.8
24/06/17

הגענו למסעדה לחגוג יומולדת , יציאה זוגית לא טרויאלית הכרוכה בתיאומים ותשלום בלתי מבוטל לבייביסיטר , מעולם לא הגעתי למצב שהייתי צריכה לכתוב חוות דעת אבל החוויה הייתה איומה כל כך שאני... כותבת : ההתחלה הייתה מבטיחה אמנם , ניגש אלינו בחור חביב לספר על המנות ולהזמין לצ׳ייסר על חשבון הבית שזו הייתה מחווה נחמדה מאוד אבל בזו נגמרה החוויה החיובית , הזמנו שתי מנות ראשונות אחת הגיעה אחרי רבע שעה והשניה פשוט שכחה להגיע... אחרי ניסיונות רבים ליצור קשר עין עם המלצר פנינו בצורה קצת תקיפה ואז נאמר לנו שהמנה בעצם כבר נגמרה ולא עדכנו אותנו , החלטנו בכל זאת להזמין מנה עיקרית דג שלם מהמארח אותו הצלחנו לתפוס , אחרי מספר דקות של המתנה בעודנו אופטימיים הגיע שוב הבחור להגיש שגם הדג נגמר , בשלב זה אחרי שעה ורבע במסעדה בה הצלחנו לאכול מנת סלט ראשונה החלטנו שזה הגבול וביקשנו חשבון . לסיכום הערב מזל שהיה לנו נעים ביחד אבל מעבר לכך זו הייתה חוויה מתסכלת מאוד , לעולם לא נשוב למקום כזה ואנחנו מקווים למנוע עוגמת נפש זו מאנשים אחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רפי - תמונה
רפי 8 ביקורות
היה טוב ונחזור שוב.
4.5
13/01/17

סעדנו 7 חברים ביום שישי בצהרים, האוכל היה מעולה, שרות אדיב ואוירה מעולה. תשמרו על האיכות אבל תורידו את המחירים בעיקר של המשקאות 1/3 ליטר בירה ב 28 ש"ח זה מוגזם.

עוד פרטים
הוספת תגובה