נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9440975 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בחיפה

רפאלו, קניון קסטרא, חיפה בחיפה
חיפה
מסעדה איטלקית
מאמא מיה בחיפה
חיפה
מסעדה איטלקית
טאיפיי בחיפה
חיפה
מסעדה אסייאתית
הזמן שולחן
בולס  בחיפה
חיפה
מסעדת בשרים
ביגה חיפה בחיפה
חיפה
בית קפה, כשר
בי פי מפרץ חיפה בחיפה
חיפה
מסעדת בשרים, כשר

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על דודו אוטמזגין

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
margibentov - תמונה
margibentov מבקר מתחיל
עוגות ברמה אחרת
5.0
30/07/20

כל כך טעים. עף לי הפוני. אני קונה המון עוגות ממקומות ממש יוקרתיים, אבל כזאת עוד לא טעמתי. כל כך הרבה אלמנטים טעימים בטירוף, יפה בצורה יוצאת דופן. ממש טענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iris - תמונה
Iris מבקר מתחיל
אוטמזגין גן העיר
1.0
14/07/15

קניתי ב12.7.2015 עוגת יומולדת בשם "פריז'ייה" נאמר לי ע"י אחת העובדות במקום שזוהי עוגת מסקרפונה עם תותים ופסטוקים והמליצה עליה מאוד בטענה שזאת העוגה הכי טובה שלהם, כשהגעתי הבייתה ואכלנו... את העוגה נתקלנו בטעם חזק של חלווה (בדיעבד לאחר פניה לחנות הסתבר שזה בכלל שקדים ושזה לא נאמר לי כלל) העוגה הייתה ממש לא טעימה וכל מי שטעם ממש לא אהב ואף התאכזב, זאת תא פעם ראשונה שאני קונה עוגות של אוטמזגין אבל בהחלט הפעם האחרונה! לאחר פניה טלפונית לקונדטוריה בטענה שהעוגה ממש לא טעימה וששטעמה כלל אינו של מסקרפונה. נאמר לי (יש לציין שחזרו אליי באסמס למרות שביקשתי שיחזור אליי האחראי של החנות) שהעוגה מבוססת שקדים ושזה נאמר לי בקניה (לא היה מעולם!) ושתיהיה לי הנחה בקניה הבאה, אז לא רק שזרקתי 150 שקל על עוגה ששווה בלחץ 50 גם נתקלתי בתודעת שירות על הפרצוף! לא מתקרבת אליהם יותר ובטח לא ממליצה לאף אחד לעשות כך, יום טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
שימי - תמונה
שימי 4 ביקורות
עוגה חמוצה
1.0
16/09/12

קניתי עוגת ״ג׳פונז״ ביום שישי 14.09.2012 בקרית אתא. העוגה היתה חמוצה והיו תלונות מהאורחים וכמובן כשטעמנו (ואנחנו מכירים את העוגה) היא היתה חמוצה. ביום ראשון על הבוקר חזרתי לחנות, טעמו... את העוגה ואמרו שהכל בסדר עם העוגה. בנוסף אמרו לי שאם אשתי רוצה לטעום ולהחליף זאת בעייה אחרת. זאת חוצפה שלא פגשתי עד עכשיו, בשביל עוגה ללכלך ולבזות את עצמם. אם היו מחליפים את העוגה באותה עוגה הייתי מרוצה אבל התייחסו אליי כמו רמאי שרוצה ״לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה״. עד עכשיו הייתי לקוח קבוע ואפילו קונה עוגות יום הולדת, מעכשיו אני לא מתקרב לחנות וממליץ לכולם להתרחק מדודו אוטמזגין

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
08/04/11

קניתי עוגה בחנות ברחוב וודגווד בכרמל בחיפה. העוגה היתה מאוד לא טעימה ואף הרגשנו רע לאחר אכילתה. חזרתי לחנות עם העוגה וסיפרתי למוכרת על כך. ביקשתי להחליפה אך ניתקלתי בסרוב. השארתי את... פרטי והבטיחו לחזור אלי, אך זה לא קרה עד היום (עברו כבר 3 חודשים). לא אכנס יותר לקונדיטוריה זו!!! אצל קונדיטורית אחרת לא היה קורה דבר כזה!!! - שיתביישו בשרות שלהם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/04/10

לא אין, זה לא יאומן על מה אנשים מתלוננים, תתקדמו אנשים אין על העוגות שלו ועל השירות ואם המוכר/ת לא התייחסו יפה כי ביקשתם לארוז או לקשט או מי יודע מה כנראה שאתם צריכים לבדוק את עצמכם כי... האמרה - הלקוח תמיד צודק- כבר מזמן עברה את גבול הטעם הטוב כנראה. אנשים מצביעים ברגליים ומה ששלו שלו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-8102230

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה