נגישות
נגישות

דודו אוטמזגין ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על דודו אוטמזגין

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
19/02/10

ום ו' ה-19.02.10 רכשתי בחנות עוגיות ואזני המן. את אזני ההמן בקשתי לעטוף בצלופן, לטובת משלוח מנות. אחת המוכרות, אשר "נענתה" לבקשתי עשתה זאת בבוז גלוי באמרה:" מה אני אתחיל להתעסק עם זה,... בשביל 5 ש"ח העוגייה?" למורת רוחה המשיכה לעטוף את אזני ההמן. ושוב ציינה בפני בדר"כ אנו לא עושים את זה". מוכרת נוספת התקרבה וציינה אף היא בפניי" אנחנו לא עושים את זה בדר"כ". ראוי לציין כי לא השבתי, אך מאד נעלבתי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
05/05/09

רכשתי פעמיים עוגה ב140 שקל היה ממש ממש זוועה שוקולד מר התאכזתי וגם כל המוזמנים שבאו לחגוג יום הולדת לאשתי. חבל על כל שקל . ממש ממש לא מומלץ !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.3
24/08/08

אנחנו לקוחות קבועים של הקונדיטוריה בחיפה. כבר יותר מ-3 שנים לא הצלחתי למצוא עוגת טורט מוס שמתקרבת למוצארט של דודו. ונסיתי 4 קטנדיטוריות אחרות בעיר. עדיין, הטורט הזה הוא מס' אחד - רק של... דודו! לגבי המחירים, הם פחות או יותר זהים ברוב הקונדיטוריות הטובות - כך שלא ברור לי למה מתלוננים! הבעיה בסניף החיפאי זאת החניה ברחוב ווג'ווד - אף פעם אין חניה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
20/06/08

בתור אוהד מושבע של מתוקים, ביקרתי לא אחת בקונדיטוריות העיר חיפה.בביקורי באוטמזגין בכרמל הופתעתי מאד לגלות כי הבחור העובד במקום הפגין יחס חסר סבלנות ומתנשא כלפי הלקוחות.יחס של עובד כזה... היה פוגע במוניטין של כל מקום בו היה מועסק. אני תמה מאוד איך קונדיטוריה שרואה עצמה כקונדיטוריה מכובדת, מרשה לעצמה להמשיך להעסיק עובד המתנהג בצורה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
11/03/08

אני מאלה שהיו קונים בסניף קרית מוצקין.אין מה לדבר...זו חוויה, זה מושקע והטעם טובאבל די ...גם זה נמאס.אין הצדקה למחירים הפלצניים ולמען האמת יש כל כך הרבה קונדיטוריות אחרות באיזור שלא... יורדות ברמה מאוטמזגין והמחיר שלהם מציאותי.די לפלצנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/02/08

שלום! נכנסתי היום לסניף הקרייתי לקניית עוגה ליום הולדתי. לאחר טעימות משולחן הטעימות השופע הציעה לי מוכרת נחמדה שירות ויחס נפלאים פשוט תענוג להיכנס לשם! המוכרת מבינה וממליצה בחום ושלא... נדבר על הטעם... ממליצה לכל ארוע או פינוק סתמי נ..ה..ד..ר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
06/10/07

לכל המעוניין: אכלתי עוגה אצל דודו אוטמזגין בחיפה ששמה לא ידוע לכן אתאר לכם אותה, החלק התחתון עשוי מעוגת בראוניס, ועוגת גבינה ומעל שוקולד. לאחר שטעמנו אותה המשפחה זרקנו אותה ישירות... לפח!!! היה בה טעם מלוח נורא! לאחר שפניתי להנהלה הבטחו שיחזרו אלי ועד היום אף אחד לא הועיל בטובו להתנצל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
27/04/07

שלום רב, שמי מירי וילחוב ואני לקוחה קבועה שלכם. אני גם עובדת רפאל ואנו קונים כל יום חמישי לפגישת צוות עוגות רק אצלכם בסניף של קריות. להפתעתי הרבה היום קיבלתי יחס מזעזע שלא ציפיתי לקבל... במיוחד אצלכם. בערב אני עומדת לארח חברים ורציתי לקנות פחזניות לערב. נכנסתי לחנות בסביבות 11:30 וביקשתי פחזניות. בנוסף רציתי קצת אבקת סוכר, אבל לא רציתי לפזר מיד כי עד לערב הכל ימס ולא יהיה יפה וטעים, לכן ביקשתי לקבל קצת אבקה בכוס או קופסה. יחס ותשובות שקיבלתי היו מתחת לכל ביקורת. 1- היא הרימה את קולה.2 - העיפה את החשבונית שלי לריצפה מרב כעס (מה כבר ביקשתי?).3 - אמרה לי שאני אלך לסופר ואקנה בכמה שקלים אבקת סוכר. אני מספיק בוגרת לדעת מה ואיפה לקנות. אם נכנסתי לחנות אני רוצה לקבל שרות בתמורה לתשלום.ביקשתי לקבל את הפרטים שלה ולדבר עם אחראית. למרות הכל היא אפילו לא התנצלה אלה נראה היה כאילו שזה יחס ושרות טוב. חבל מאוד שמקום טעים ויפה כל כך מחזיק אנשים כאלו. תמיד היה אפשר לענות בנימוס גם אם לא ניתן לספק את הסחורה!!!מצפה לתגובה והתנצלות, מירי - 0524290214.

עוד פרטים
הוספת תגובה
m - תמונה
m מבקר מתחיל
4.3
13/03/07

אני בטוח שמר דודו העסוק לא יתפנה לקרוא זאת וחבל. "כולה" נכנסתי לקנות עוגה - יום ב בערב - אמש - 12 מרץ 2007 - ווגווד חיפה - והיו בחנות ילדונת חביבה וחרוצה וברנש בשם אבישי - אין אין... עליהם. זוהי דוגמת מופת לשירות, אדיבות, חביבות ועזרה מירבית ללקוח. אבישי המדהים פשוט עזר ועזר - לא בלחץ - באדיבות מירבית, הציע, ועבד במיומנות. ואדיבות - בתור "בייביבומר" מזדקן אני משתאה איך קיים בקרב פשושים בשנות ה- 20 כזו תודעה של אדיבות - וטוב לב בסיסי. זה נדיר. וזה הרבה מעבר לעוגות. על הטעם והאיכות כבר אין מה לדבר - אבל ברצינות - דודו הגדול יכול להתגאות שאנשים כאלו עובדים אצלו - עם תודעת צרכנות כ"כ גבוהה ובכלל "אנשים". מבקש עזרתכם, באתר rest - להעביר ידיעה זו למר דודו העסוק והידוע - פשוט לא איתרתי דוא-ל / אתר של החברה שלו. בקיצור: מר אבישי - הידד לך והצלחה. עם יחס כזה - תגיע רחוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה