נגישות
נגישות

מודרן, מוזיאון ישראל - modern ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

90 ביקורות וחוות דעת על מודרן, מוזיאון ישראל

Dedi - תמונה
Dedi מבקר מתחיל
מודרן - בחירה מנצחת בענק!
5.0
09/12/18

חגגנו במודרן בר מצווה לבננו ביום חמישי האחרון, 6.12.18. היה אירוע מהמם! האוכל היה טעים בטירוף, בניצוחו של השף המוכשר קובי כחלון. ללקק את האצבעות. השירות היה סופר מקצועי ולבבי ומעל כולם... ניצחו על ההפקה המרשימה תמי ושמרית המדהימות. תודה לך צפריר ולכל הצוות על אירוע מושלם. מחכים לחזור לאירוע הבא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zarina - תמונה
Zarina מבקר מתחיל
מומלץ ביותר !
5.0
27/10/18

המסעדה נהדרת ! אוכל טעים ,שירות יוצא מן הכלל ,אווירה נעימה . המסעדה צמודה למוזיאון ישראל ,שפע של חניה . מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 13 ביקורות
מקום מיוחד לחתונה קטנה
4.5
18/10/18

התחתנו במודרן בחתונת צהריים קטנה (160 אורחים). המקום יפה ועם אווירה מיוחדת ורגועה, אהבנו את המרפסת הגדולה עם הנוף לעמק המצלבה ולכנסת. האוכל היה טעים והיה כיף לעבוד עם אנשי הקשר של המקום... תמי ושמרית. קבלנו מהאורחים הרבה מחמאות על המקום וגם אנחנו נהנינו מאוד. ממליצים למי שמחפש מקום מיוחד לאירוע קטן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orly Shani - תמונה
Orly Shani 4 ביקורות
בחרתי בחירה מעולה במסעדה
4.3
19/07/18

מסעדה נעימה ,מוסיקה שקטה ברקע מנות טעימות ואסטתיות שרות טוב וקשוב נשמח לשוב באירוע המשפחתי הבא 5 סועדים , כולם מרוצים מאוד ( קראתי 2 ביקורות שליליות על המסעדה ומאוד לא מתחבר לי למודרן... !!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
rachel - תמונה
rachel 2 ביקורות
מושלם!!
4.5
10/06/18

ביום שישי בצהרים חגגנו לבתנו ניצן בת מצווה במסעדה. בערך 120 אנשים. אוירה מצוינת, כיפית. אירוח מושלם!! שירות נהדר, אוכל מדהים!!! נוף יפיפה בקיצור.... מושלם!!! תודה לשמרית מנהלת האירוע... ולתמי שלוותה אותנו בדרך. רחל, עזר וניצן

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
מומלצת בחום?
4.8
27/04/18

מסעדה נהדרת במיקום מושלם. לא כל ירושלים זה רעש לכלוך ושוק. יש הרבה שמחפשים תרבות, עסקים, ואוירה תרבותית. עם אוכל ירושלמי מעולה זאת המסעדה שאני הכי מבקרת בה עם אורחים מחול. ופה אני יושבת... בארוחות עקיות. אני יודעת שיהיה תמיד מדוגם. יפה. וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל - תמונה
גל מבקר מתחיל
המסעדה הייתה בסדר אבל לא מעל המצופה
3.8
03/04/18

המנות לא משהו לא היה להם מספיק טעם והמנות היו קטנות המחיר היה גבוה השירות היה בסדר ובסך הכול לא נתתי כוכב אחד כי לא ציפיתי למשהו מעולה לגמרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netta - תמונה
Netta מבקר מתחיל
המקום המושלם לחתונת בוקר שישי טבעונית
4.8
01/04/18

ערכנו במקום חתונה לכ-320 אורחים. איתגרנו את המקום מבחינה קולינרית, עם דרישה לאוכל טבועני שיוגש כולו במנות אישיות (ללא הושבה בשולחנות). השף נענה לאתגר והוציא תפריט מרהיב, צבעוני, מעניין... ועשיר למרות ההגבלות (בלי מוצרים מן החי, כולל ביצים). בגלל החום נאלצנו לשכור מצננים ברגע האחרון - קחו בחשבון אם אתם מתכננים אירוע שכולל את המרפסות. המחיר היה הוגן בהשוואה לאולמות אירועים. סה"כ חוויה חיובית ואני ממליצה לכל מי שרוצה להתחתן במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של avitalg
avitalg
03/04/2018
לא כל יום אנחנו מקבלים בקשה כל כך מיוחדת. חתונה טבעונית. ולא לכל זוג היינו מפיקים חתונה בלי כסאות. ידענו שאיתכם זה יהיה אפשרי ומנצח. ולכן... חשבנו היטב, התלבטנו מאוד ולבסוף אמרנו יחד, כל הצוות ... שהולכים על זה. שף אורן ירושלמי יצר תפריט נהדר, צוות הפלור עבד במרץ. השמש חייכה חזק באמצע חודש מרץ. והכל היה מושלם. מזל טוב לכם חבר'ה ותקפצו לבקר אותנו סתם ככה לאכול צהרים בנחת. תודה שבחרתם במודרן.
amsallem - תמונה
amsallem מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה
5.0
18/03/18

תודה רבה לכם ובמיוחד לתמי על השרות המדהים והאוכל הטעים אני ממליץ בחום לאירועים, אני בטוח יחזור למסעדה תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
nishri.s - תמונה
nishri.s 34 ביקורות
טעים ונעים
3.8
12/02/18

אכלנו במסעדה בשישי בצהריים, אחרי ביקור במוזיאון. הזמנו עסקיות וקיבלנו סלט נפלא, מנה טבעונית מוצלחת ו 2 מנות בשר טעימות. הפרגית היתה ממש מוצלחת. אוחרה נעימה ושירות אדיב. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה