נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

224 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

Roni - תמונה
Roni מבקר מתחיל
נשובה
5.0
18/05/19

השבת הגעתי אני ומוריד הגשם שלי, מחוסר ברירה לדוריס קצבים .בהמבורגר ממול זמן ההמתנה היה ארוך ביותר,הימרנו על דוריס. לא הזמנו מקום ,קיבלנו שלחן בכניסה שלא מצא... חן בעיני מוריד הגשם ובלי כל בעיה הועברנו למקום נעים ונח,דילגנו על מנות ראשונות,מעדיפה בשר מנה מרכזית עיקרית.מוריד הגשם הזמין המבורגר טלה 200 גרם בלחמניה מתקתקה רוטב איולי ירקות ,מהביס הראשון הבנתי שנפל טוב,עיניו הכחולות נצצו מאושר,אנוכי הזמני אנטריקוט אגנוס 300 גרם מידיום,מהביס הראשון זלגו דמעות אושר ,למרכז השלחן הוגש סלט מצפון(כל מיני עלים שאני לא לועסת.ירקות צלויים נחמדים,וציפס נחמד.ישראלי בלי מתוק בסוף ארוחה אינו ישראלי,(במקרה דנן איני ישראלית) מצידי כמו שאמר אורי כמדומני מנהל משמרת קינוח עוד בשר,צודק.סרבנו בנימוס על המתוק,אורי לר ויתר החשבון כבר הוגש נחקח על ידו בחזרה ,שב הבחור עם אפוגטו על חשבון הבית,הגיע גביע מכובד בגודלו מלא בגלידת וניל שאיני משתגעת שוחה באספרסו מריר וטעים.אורי כיבד לא נעים לא לטעום טעמנו וטעמנו וטעמנו וקראנו לאורי לגלות של מי הגלידה האיכותית ,שיתף.ולתומי אומרת לו מעדיפה סולרו,אומר לי חכי..............2 דקות מופיע עם עוד צלוחית מכובדת ושוב על חשבון הבית בסוג של סורבה מנגו טעים בטירוף.אורי אמרתי לך זה מקצועי על להבין הלקוח ולהגיע לדקויות.זה שירות לרוחי.תודה גדולה משנינו.נשובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruth - תמונה
Ruth מבקר מתחיל
מעולה טעים ונעים
4.8
18/05/19

מסעדה מעולה, אוירה יוצאת מן הכלל, מנות מעולה וטעימות מאוד. היחס היה מדהים, מבחינתי זו הפכה להיות המסעדה המועדפת ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי - תמונה
קובי 3 ביקורות
מדהים ,אכותי ,טעים ,שווה...פשוט מומלץ:)
5.0
17/05/19

מסעדה ברמה גבוהה,אכותית מאוד ,רמת השירות הנדיבות והסובלנות שקיבלנו מעולה+, המחירים ביחס למקום שווים לכל כיס ,מומלץ לימי נשואין,אוירה רומנטית ,כמובן שגם למשפחה וילדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron מבקר מתחיל
טעים ומחירים סבירים. מומלץ מאוד!
4.8
12/05/19

הייתה ארוחה מעולה, איכות הבשר מצויינת. כולנו נהנינו ואפילו המחיר היה סביר. לא זול אבל גם לא יקר מידי. הכל היה בשפע ומספיק לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
700452 - תמונה
700452 מבקר מתחיל
מאכזב ולא עומד בסטנדרט של מסעדות בשר טובות
3.0
10/05/19

הזמנו סטייק אנטריקוט וסטייק פרגית (שהיה יבש ומאכזב)הם הגיעו בזמן סביר בליווי ציפס, מעט ירק אנטיפסטי וסלט כרוב אדום עם גזר קצוץ בלתי אכיל . הערנו למלצריות לכל הבטיחו להעביר לגורם המתאים... . ציון כללי ,מאכזב לעומת העלות הכללית. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
yoavnachum - תמונה
yoavnachum מבקר מתחיל
יישר כוח תמשיכו כך
5.0
09/05/19

היה טעים מאוד, למען האמת לא הסתכלתי על המחיר ולא ממש אכפת לי. בטוח אבוא שוב. התוספות המרכזיות הוגשו בשפע והשירות היה מצוין. יישר כוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arik - תמונה
Arik מבקר מתחיל
מנות בינוניות, תזמון לא מוצלח, מחיר מוגזם - סך הכל דרוש שיפור...
2.5
06/05/19

חגגנו הערב יום הולדת, היינו 12 אנשים. הזמנו ראשונות שהיו יחסית מוצלחות ונפלנו חזק בעיקריות. כל העיקריות הגיעו קודם ליושבים הבוגרים בשולחן ולא לילדים למרות שביקשנו שיוציאו את מנות הילדים... קודם. בשביל מקום ש"מתמחה" בבשרים ציפינו לקצת יותר דאגה והבנה בהכנת הבשר. כמעט אף מנה לא יצאה בטמפרטורה שהוזמנה. בנוסף מנה אחת הוחזרה כיוון שהבשר היה נא, הוחזרה לשולחן כשהבשר בלתי לעיס מרוב שהיה אובר ועדיין חויבה בחשבון הסופי, גם שלא נאכלה. המלצרים ואנשי השירות נחמדים אבל היעילות מהם והלאה... ברצונם לפצות על כישלון העיקריות הוציאו לנו קינוח על חשבונם. לצערי כמו שאר התזמון בערב הזה, הוציאו את המנה אחרי שכל יושבי השולחן כבר אכלו 3 קינוחים שכבר הזמנו ולא היה אדם שרצה עוד משהו. ביקשנו שייתנו את הקינוח לשולחן אחר... בקיצור, לא מתוזמנים טוב, המלצותיהם והבנתם בבשר נחמדה אך לא מתבטאת במנות טובות בסופו של דבר ובוודאי ובוודאי לא שווה את המחיר המופקע. כנראה שאת יום ההולדת הבא נחגוג במקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzachi - תמונה
Tzachi 3 ביקורות
כולנו נהננו
5.0
26/04/19

הזמנו כרובית שהייתה בייבי כרובית, כמי שאוכל אצלכם לעיתים קרובות מעולם לא קיבלתי כרובית כל כך קטנה. ביקשתי לצד הפילה רוטב אלפרדו וחוייבתי בעשרה ש"ח, קצת קטנוני לדעתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שונית - תמונה
שונית מבקר מתחיל
טעים מאוד
4.8
26/04/19

היה מצוין, שירות אדיב ואוכל מעולה. אנחנו חוזרים כל פעם ומעולם לא התאכזבנו. מומלץ לכל מטרה. היה אעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gili - תמונה
Gili מבקר מתחיל
נהדרת
4.0
26/04/19

אוכל נהדר (חוץ מהצ'יפס שאפשר קצת לשדרג ולא להגיש צ'יפס קפוא שחומם במיקרו וסלט הכרוב שהיה תפל ולא הכי טרי), שירות מדהים , לא זול בכלל אבל נהננו מאוד , מתאים לחגיגת יום הולדת /ציון אירוע... מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה