נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

224 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

itayravi - תמונה
itayravi מבקר מתחיל
מסעדת בשרים פשוט מצויינת
4.3
19/10/19

הזמנו פלטת בשרים אמריקאית משפחתית - פשוט וואו. פלטה נדיבה ומגוונת ביותר, נותנת את האפשרות לטעום מבחר סוגי בשר ובמספר סגנונות עשיה. אהבנו מאד את הנתחים המעושנים שהיו ברמה גבוהה וטעימים... להפליא. הכמות מכובדת ביותר ושלל התוספות המלוות את הפלטה כגון ציפס וירקות אנטי פסטי מחודשות וממולאות שוב כאשר נגמרות. הזמנו בנוסף נתח פריים ריב גדול במשקל של 1.1 ק"ג שהיה איכותי ובדיוק במידת העשיה אותה הזמנו. פינקו אותנו במסעדה גם בסלטים טריים ממגוון סוגים ללא חיוב. המסעדה היתה מפוצצת ועמוסת משפחות וילדים בשבת בצהריים ועדיין השירות היה מספיק טוב ונגיש. נדרש לשפר את האוורור והמיזוג שלא הורגשו מספיק בעיקר כאשר הגריל עבד קשה וריחות העשן הורגשו בחלל המסעדה. מחירים הוגנים מאד למול התמורה,האיכות והכמות הנדיבה. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליעד - תמונה
אליעד 2 ביקורות
התקלקלו
2.8
18/10/19

איזה בעסה בדוריס קצבים זכרון. אתם כבר מכירים אותי, אוהב לאכול ויודע גם, אוהב לצלם (ויודע קצת) והכי אוהב לפרגן למסעדות שוות ושפים וטבחים טובים. הפעם זה לא המקרה ודווקא במסעדה שחזרנו... אליה...אבל כנראה התקלקלה. נתחיל מהחלק הטוב: אחלה מלצרים! נחמדים, אדיבים, חייכנים....וכעת נמשיך לחלק הפחות טוב: האוכל, כשבסוף גם חוצפה. הזמנו מנה ראשונה של לחם ומטבלים וחציל קלוי עם טחינה. החציל היה מעולה! הלחם שהופשר במיקרו מעט פחות...רטוב בחלקו התחתון אבל העברנו... הזמנו 3 סטייקים. אנטריקוט, דנבר וראמפ. וקיבלנו למרכז השולחן צ’יפס, סלט כרוב וחסה וירקות בגריל. סלט מצוין, ירקות בגריל טובים וציפס מעט עייף, אבל העברנו... הדנבר היה סביר, לא יותר! הראמפ היה סביר מינוס אבל יאללה... סטייק האנטריקוט שהוזמן מידיום וול הגיע חי לגמרי, כמעט ברח מהצלחת והוחזר לצלייה נוספת. כשחזר אחרי דקות ארוכות מידי התברר שהוא סיבי, מלא שומן, מלא סחוס, פשוט חתיכה לא טובה ולא אכילה. המלצרית שאלה אם להחליף ואמרנו שכבר אין צורך כי לא נמתין שוב לעוד חתיכה מאחר וכולם סיימו וקטנטונת כבר התבעסה... המלצרים היו נחמדים ואמרו שכפיצוי על עוגמת הנפש נוכל להזמין קינוח על חשבונם. יפה מצידם. והזמנו קראמבלס תפוחים עם גלידה שהיה טעים מאוד. ואז הגיע החשבון.... ונחשו מה? האנטריקוט חוייב במלואו. קראתי למלצרית ואמרתי שמוזר לי שסטייק שלא נאכל והוחזר בחתיכות קטנות כי נעם עוד ניסתה, ללא הצלחה, לחלץ קצת בשר ממנו, יחוייב. המלצרית חזרה ואמרה שהמנהל אמר שנתן לנו קראמבלס תפוחים כפיצוי והסטייק מחוייב. קלטתם? עוד שאלתי אם היא בטוחה היא הנהנה ואני שילמתי. אני לתומי חשבתי שהפיצוי היה על עוגמת הנפש הגדולה...והוא פיצה כדי לחייב 110 שח על סטייק שלא נאכל. בושה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nati - תמונה
Nati מבקר מתחיל
שרות מהיר ואדיב בעיקר מיקצועי
5.0
18/10/19

הצוות מדהים. ההרגשה הביתית היא מעל הכול והאוכל לא צריך לפרט יותר מידי יודעים לעשות את העבודה בצורה מושלמת בבשילוב חומרי גלם מעולים אני רוצה לציין את רביד המלצרית על שרות פנומנלי תודה... תודה תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaronchen - תמונה
yaronchen 2 ביקורות
הזמנו כמה נקניקיות עם בירה
3.0
17/10/19

היה על הפנים, נקניקיות לא עשויות ויבשות, איפה הרמה של הבשר שיהיה פה.... מה קרה צריכים ללמוד מהנקניקיות שבאירופה עסיסיות ומתפוצצות

עוד פרטים
הוספת תגובה
osboris - תמונה
osboris 2 ביקורות
אוכל טוב, אבל רמת השרות ממש לא
3.3
14/10/19

רמת השירות במסעדת לא מתאימה לרמת המחירים. עם כל הכבוד לבעלים, ברמת המחירים שכזו הם יכולים וחייבים להעסיק מלצרים מקצועיים. שמתי 4 לאוכל רק בגלל שהסטייק פילה (300ג ב-225 ש"ח) פשוט לא היה... שווה את זה🙄 ביחס לשאר המנות הבשריות שגם היו זולות יותר וגם טעימות יותר. חג סוכות שמח לכולם! חג שמח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Haim - תמונה
Haim 2 ביקורות
היה טעים מאוד!!
4.5
11/10/19

היה טעים מאוד!!! אווירה מעולה רומנטית ונעימה שירות טוב! אוכל ממש טעים!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכה - תמונה
מיכה מבקר מתחיל
אוכל פשוט לא טעים
1.3
11/10/19

האוכל לא טעים, פשוט תפל. המלצרית היתה מאוד חמודה, למרות שנראה שהיה עליה עומס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
אוכל מעולה, היה ממש מהנה וטעים
4.8
13/09/19

שירות מעולה! כל הזמן המלצרים דאגו לשאול אם הכל טוב ולא נתנו לנו לחכות הרבה להזמנה. הם ידעו את התפריט היטב. הביאו לנו טעימות של יין ובירה שביקשנו דיי מהר. אוכל ממש טעים. אהבנו שההשר מגיע... עם תוספות שניתן למלא כל פעם כשנגמר (ציפס סלט וירקות על האש).

עוד פרטים
הוספת תגובה
E - תמונה
E מבקר מתחיל
חוסרים רבים בתפריט
3.8
07/09/19

הגענו לאחר שבדקנו קיום של מנות צמחוניות בתפריט שולחן של 9 (4 מבוגרים ו5 ילדים) שאחת המבוגרות מהן לא אוכלת בשר. לבסוף הסתבר שאין כרובית ואין רביולי ובמנה הצמחונית היחידה שנאלצנו להזמין... לא הגיעו זיתים (נגמר). מעבר לזה, במנות הילדים לא היתה גלידה לבחירה- נותר טעם אחד בלבד וזה קוקוס! אף אחד מהילדים לא אוהב קוקוס!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar מבקר מתחיל
אוכל טעים עם שירות מצויין!
5.0
07/09/19

טעים מאוד!!! בהחלט נחזור לפה שוב. שירות מעולה, מחירים נוחים. בשר איכותי מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה