נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

224 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

Livnat - תמונה
Livnat מבקר מתחיל
אוכל טוב, שירות פחות
3.5
04/08/18

היינו זוג +2 בנותינו האוירה היתה נחמדה האוכל היה מצויין והמחיר סביר. אבל.... מה שהרתיח אותנו היה השירות! נתחיל בזה שישבנו לפחות 10 דקות עד שניגשו אלינו. הזמנו מנות פתיחה, ילדים ומנות... עיקריות. המלצר שאל אותנו אם להוציא הכל יחדיו או נסיים ראשונות ואז נעבור לעיקרית כמובן שבחרנו באופציה השנייה שזה ראשונות עם ילדים יחד ורק בסוף את העיקריות. בסופו של דבר קיבלנו ראשונות וילדים יחד וממש 2 דקות לאחר מכן קיבלנו את המנה העיקרית! את הצלחת של המנה הראשונה לקחו לי באמצע הביס כי העיקרית הגיעה... פשוט לא מכובד! מה גם... תמיד באו לבדוק שהכל בסדר ולטעמינו וציינו כל פעם שאכן הכל טעים אבל קיבלנו ראשונות יחד עם עיקריות מה שלא ביקשנו שיקרה... אמרו "בסדר נבדוק" ונעלמו! לא פינו צלחות, לא הציעו תפריט קינוחים ואף לא הציעו שום פיצוי על הפאשלה שלהם. וכל זאת כשאחת מהבכירים של המסעדה יושבת על הבר שהיה ממש מולנו.. שמעה וראתה הכל!! חבל שכל זה קרה אחרי שלאחר הרבה שנים שלא ביקרנו במסעדה וממש התחשק לנו להגיע ולהנות מאוכל טוב כך קרה הדבר! כן האוכל היה טעים אבל התבאסנו שלא הקשיבו לנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sharonek - תמונה
sharonek מבקר מתחיל
הבשר טוב מאד, התוספות סתמיות והקינוח גרוע. מחיר כולל קצת גבוה (החשבונית בתמונה כוללת טיפ)
3.8
27/07/18

המנות שקיבלנו היו טובות התוספות בצד קצת פחות. לא ברור לי למה שמים רוטב מתוק על סלט... המנות האחרונות היו ממש גרועות. הזמנו וואפל וניל וגלידת חמאת בוטנים. בפועל קיבלנו שני גביעי קצפת... סתמיים עם חתיכת וואפל תקוע עליהם למעלה. מיותר ולא שווה את הכסף דבר שקילקל את החוויה וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yossi - תמונה
Yossi 2 ביקורות
מסעדה מתאימה לכל אירוע.
5.0
27/07/18

מסעדה נעימה שירות נפלא. מנת האנטריקוט היתה טעימה מספיקה לי מאד משקלה 150 גרם ועשויה היטב התוספות היו מעולות. והקינוח גלידה ופל וניל מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon מבקר מתחיל
מסעדה עם פוטנציאל לא מנוצל
2.0
24/07/18

שירות גרוע, ביקשתי סטייק מידיום קיבלתי well done, הילדים שלי קיבלו המבורגר rare והם ביקשו מידיום, המלצרים נותנים את הרושם שאין להם חשק לחיות ואני יכול להוסיף עוד הרבה אבל מה שבטוח שאני... לא יגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר
3.3
21/07/18

ישבתי עם ילדי . האחד אכל כריך קורנביף טעים אך הבשר היה עשוי מידי. הבכור אכל אסדו שגם היה עשוי מדי ובא בצורת פרוסות מפוררות והקטן אכל נקניקיית בקר טעימה. הציפס היה מועט אך עשו לי עוד... ציפס וביקשתי תגבור ירקות וגם זה נעשה. לא זול אך ב59 שח המנה כוללת שתייה. לבסוף קיבלנו גלידה בתור חברי מועדון שהייתה סבירה אך לא מוצדק לשלם עליה 29 שח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ada.agam - תמונה
ada.agam מבקר מתחיל
ממליץ על המקום
4.3
13/07/18

מאוד נהנינו מארוחה עם חברים. האוכל היה טעים השרות מצוין והאווירה נעימה עם כי רועשת מעט. מחירי המנות שהזמנו היו סבירים מעט על הצד הגבוה, סה''כ ערב מהנה, תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar 4 ביקורות
מדהים!!
5.0
13/07/18

השירות הכי מושלם שנתקלנו בו בנוסף למנות ולבשרים המשובחים, גם המחירים מעולים והאוירה מדהימה במיוחד בזמן שקיעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shoval - תמונה
Shoval מבקר מתחיל
מקום יפה, אוירה טובה, המחיר לא מצדיק את התמורה
3.0
12/07/18

חגגנו יום הולדת, המנות יצאו באיחור ניכר, אחת המנות הגיעה לאחר שכולם סיימו לאכול. התוספות הגיעו באמצע הארוחה. מאכזב, התמורה למחיר לא מצדיקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sigal - תמונה
sigal מבקר מתחיל
לא מצדיק נסיעה.
1.0
29/06/18

מחיר גבוה.שירות רע ומנות הסטייק ממש לא איכותיות!!! פעמיים הוחלף ועדיין בלתי אכיל. לא הוגש במידת העשייה הרצויה.בקיצור, אכזבה גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nando - תמונה
Nando מבקר מתחיל
לא טוב
1.5
23/06/18

הפעם היה רעה: השולחן היה לא נקי, מיקום לא טוב, הרבה רעש והמנה לארבע קטנה מידי... ובנוסף גם יקר ביחס למה שקיבלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה