נגישות
נגישות

בוצ'רי דה ברילוצ'ה - butchery de bariloche ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על בוצ'רי דה ברילוצ'ה

Regina - תמונה
Regina מבקר מתחיל
טעים אך ניתן לשפר בנושאים שונים
3.5
10/02/18

המקום יחסית פשוט מאוד ליחס למחירים של הבשרים, השירות היה טוב מאוד. מנות ראשונות הגיעו אחרי המון זמן אני חושבת שבחיים לא יצא לי לחכות 35 דק לפוקצה סלט וחציל, מוגזם. הקצב חותך את הבשרים... מאוד עבים למרות שאתה מבקש הרבה פחות, לא לעניין, בקשתי 150 גרם נתן לי 230 גרם. מה שכן הבשר היה פשוט מעדן, טעים מאוד. כל הערות מסביב קצת הורס וחבל, חשוב להיות קשוב לבקשת הלקוח. ברור לי שרוצים להרוויח, תחשבו על זה שיכול להיות הלקוח לא יחזור בגלל זה וזה הפסד מבחינה כלכלית עבורכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
טעיםםם ואוכל איכותי
4.5
22/01/18

היה שירות מדהים !! !!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 24 ביקורות
לא שווה
2.3
02/11/17

אווירה בסדר, הרבה מקום פנוי, שוקולד בכניסה, יין הבית לטעימה - לא טעים והבשר בינוני, לא רע אבל בטח שלא מצדיק את מחירו. באנו עם ציפיות גבוהות מביקור קודם והתאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 2 ביקורות
מושלם!
5.0
19/08/17

השיקות והבשר התחרו בינהם מי טוב יותר. השירות היה מושלם, סטפני מהממת וכל כך אדיבה שלא רואים אתתזה כל יום. הבשר היה חלומי, נתחים מובחרים, עשויים בול במידה, טעם שלא נשכח הרבה זמן. היינו... עם הבנות הקטנות שלנו והן טרפו הכל. היה מושלם, נחזור בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
deanmaimoni - תמונה
deanmaimoni מבקר מתחיל
אכזבה!
1.3
19/08/17

המחיר יצא יקר מאוד למה שמקבלים! חלק מהבשר לא היה נלעס ולקח הרבה זמן לקבל מנות, מנות לא נכונות הגיעו והיה צריך להחליף או מזמינים בקבוק יין ומקבלים בכלל כוס. לקח להם להביא לנו קנקן מים רק... אחרי 45 דק כי "הבר עמוס״ שזה מביש,במיוחד שיושבים בחוץ באוגוסט. המלצר היחידי שהיה בסדר איתנו. בקיצור לא ממליץ על המקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 8 ביקורות
החוויה לא שווה את המחיר הגבוה
1.8
18/08/17

מחיר יקר ביותר. מעל 300 שח לסועד, המזמין מנה עקרית. המחיר נקבע בעקר על ידי גודל המנות. בעקרון- אפשר לבקש מנות יותר קטנות, בפועל- זה לא קורה. הבשר טוב, אבל לא משהו, שאין במקום אחר.... במסעדה, במחיר הזה- הגיוני לקבל שירות מוקפד ומקצועי. זה לא קרה- הבשר הוגש לשולחן, כאשר המלצרית חלקה לסועדים, טפטף על השולחן וצלחות שבדרך (כולל צלחת של סועדת צמחונית). בקשה למיים נותרה ללא מענה, למרות פניות חוזרות, כולל למנהל המשמרת. זמן רב מאד לא זכינו להתייחסות של מלצר, מה שלבסוף דרש לקום שוב ושוב. רמת השירות אינה תואמת את רמת המחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 2 ביקורות
טעים ונעים
4.3
18/08/17

היינו בארוחת יום הולדת משפחתית, השירות מדהים , הבשר אמאלההה איך טעיםם. אפילו הקצב ממש נחמד .המחיר מעט יקר אבל ממש שווה את זה בהחלט נחזור בפעם השלישית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaniv - תמונה
Yaniv מבקר מתחיל
חוויתי, שירות אישי ונגיב והכי חשוב טעים😋!!!
4.8
17/08/17

הגענו פעם ראשונה וקיבלנו שירות מעולה הבשר טעים מאוד ומשובח ביותר אווירה נעימה, מוסיקה טובה, יחס מעולה וקינוח מושלם בהחלט מומלץ :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
מושלם!
4.8
15/08/17

הכל מהמם!!!! הכל טעים טרי ומושלם הבשר והתוספות מושלמים המלצריות אדיבות ומחממות פנים השף פצצה! אין מילים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Johanna - תמונה
Johanna מבקר מתחיל
רוצו בהמוניכם
4.8
15/08/17

נהנו מאוד. הבשר טרי ומעולה והשירות אדיב ומהיר והמחיר סביר ביחס לאיכות הבשר שמקבלים.. אל תחשבו פעמיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה