נגישות
נגישות

בוצ'רי דה ברילוצ'ה - butchery de bariloche ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על בוצ'רי דה ברילוצ'ה

natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
ה-מסעדה לבשר איכותי!
4.5
08/08/17

מסעדה מעולה שאנו חוזרים אליה שוב ושוב לחגוג ימי נישואין וימי הולדת. הפעם הלכנו שלושה זוגות חברים, כשכל הנשים בהריון :) הבשר נבחר על ידכם ונשקל, נצלה במידת העשייה הרצויה והתוספות לצד... הבשרים הם בגדר מילוי חוזר חופשי. נהנינו מהאווירה. הגברים נהנו מיין הבית והנשים נהנו משוקולד בכניסה למסעדה. מומלץ מאוד לאירועים מיוחדים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שגיא - תמונה
שגיא מבקר מתחיל
וואו!
4.5
07/08/17

שנכנסנו למסעדה קיבלו אותנו בחום ואהבה וליוו אותנו היישר לשולחן, המנות הראשונות מדהימות בדגש על הנקנקיית בוצרי, שהגענו לשלב בחירת הבשר פגש אותנו שאדי בחור נחמד ומצחיק מאוד אשר סיפר לנו... את חווית ההכנות שהוא והצוות שלו עושים על מנת לספק לנו חווית אכילה מהגבוהות ביותר, הבחור באמת עשה לי את החוויה של המסעדה והבשר יצא פשוט מושלם. ממליץ בחום לפגוש את שאדי וכמובן להגיע למסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ikakorn - תמונה
ikakorn מבקר מתחיל
מאזב מאוד ולמסעדה זאת בטוח לא נשוב!
2.0
07/08/17

הגענו למסעדה לאחר שהזמנו מקום לשעה 20:30 באותו יום, נאמר לנו כי אין שולחן "רגיל" פנוי יש רק מקומות על שולחן גבוהה בישיבה עם אנשים נוספים, ביקשתי הסבר מהנציגה דרך הטלפון שכן לא הכרתי את... המסעדה והיא אמרה לי שזאת ישיבה עם אנשים נוספים על שולחן בר גבוה אבל יש מרווח גדול בין האנשים ושלא בטוח שיהיו אנשים שישבו כלל. הגענו למסעדה בזמן המתוכנן והופעתנו לגלות כי המקם שמוצע לנו כולל ישיבה בין שני זוגות, כשאין כמעט רווח בין הסועדים. ביקשנו לשנות שולחן וזאת כי כל המסעדה הייתה ריקה. התשובה של מנהל המקום הייתה מזלזלת ולא מתחשבת, בסופו של דבר נאלצנו לשבת במרפסת בחוץ. למרות שהוא הבטיח שאם יהיה מקום אחר הוא יעדכן אותנו. כל משך הזמן ששהינו שם המסעדה נשארה חצי ריקה. רק לקראת השעה 22+ כשכבר היינו בדרך החוצה נתפס השולחן האחרון וסתם המסעדה החזיקה את השולחנות ריקים ולא נתנה לנו לשבת בהם וזאת שממש ביקשנו וכאמור נאלצנו לשבת במרפסת. התאכזבנו מאוד ולא נשוב יותר למסעדה שמזלזלת ככה בלקוחות שמעדיפה להשאיר שולחן ריק ולא לתת לנו לשבת בו. המנהל לא ניגש אלינו אף פעם אחת על מנת לשאול איך אנחנו מרגישים על מנת לשפר לנו את החוויה. לגבי האוכל כגודל הציפייה גודל האכזבה. הנתח הגדול ביותר, שממש הומלץ לנו הגיע קר וקשה. ביקשתי לחמם אבל כשהוא חזר היה בלתי ניתן לאכול אותו והשארנו כמעט את כולו על הצלחת. שאר הבשר היה רק "בסדר". לא התלוננתי על הטעם של הבשר, מלבד החימום, כי בעלי לא אוהב כשאני מתלוננת במסעדה וגם ככה כבר התלוננתי בתחילת הערב על המקומות לא רציתי לבאס אותו עוד יותר אז שתקתי. אבל כפי שציינתי אם המנהל היה מוצא לנכון לגשת אלינו אולי היינו משתפים אותו בחוויה. למסעדה בטוח לא נחזור יותר ולא נמליץ לכל מכרינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת 10 ביקורות
יקר בלי פרופורציה
3.0
06/08/17

האוכל בהחלט טעים, אבל לגמרי לא מצדיק מחירים שערורייתיים. לשלם על סטייק סינטה 240 ש"ח לא יצא לנו גם במסעדות יוקרתיות וטובות הרבה יותר. גם סטייק אנטריקוט שביקשתי 200 גרם "נחתך" לקצב 300... גרם ועלה כ 160 ש"ח, מחיר גבוה מאד למנה. הטריק הוא שאת הבשר מזמינים אצל הקצב, כשחלק מהסטייקים כבר חתוכים בגודל של 600/700 גרם וכשאתה רואה מחיר ל 100 גרם אבל אז לא נעים לך להתחרט ולבקש משהו אחר. קשה גם לדמיין שבסופו של דבר החשבון יוצא כל כך גבוה. השירות בסדר, אבל לא יוצא מגדר הרגיל. לא נחזור בגלל המחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 13 ביקורות
מצויין אבל יקר
4.5
26/07/17

בשרים מצויינים - אחד הטובים שהייתי, מנות נדיבות, מקום שכף לשבת בו, שירות מצויין, רק המחיר קצת יקר - עלה 500 ש"ח ל- 3 אנשים בלי קינוחים ושתיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moyalavi - תמונה
moyalavi 2 ביקורות
ממליץ בחום לאוהבי בשר.
3.8
14/07/17

חגגנו יום הולדת לבן, מלצרית שירותית ונעימה מאוד . בשר מצויין . מנות נדיבות ,תוספות ללא הגבלה. בקיצור ממליץ בחום לאונבי בשר. המחיר לא זול אבל שווה כל ביס .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barak - תמונה
Barak מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
5.0
14/07/17

מסעדה מעולה!!!!!!! האוכל ממש טעים ההגשה מיוחדת עם גריל שמונח על השולחן+תוספות שמתחדשות ללא תוספת תשלום. מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tony - תמונה
Tony 3 ביקורות
מקום מעולה !
4.5
14/07/17

מקום מצויין אוכל מעולה שירות גם , טיפה יקר חוץ מזה חוויה מעולה ! ממליץ בחום על המקום אווירה רומנטית וכייפית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yafit - תמונה
Yafit 2 ביקורות
הכי קרוב למקור
4.8
02/07/17

אוכל ושירות מצויינים. המקום היחיד בארץ שמגיש את הבשר במידת העשייה המבוקשת. חוויית ברילוצ׳ה בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chantal - תמונה
Chantal מבקר מתחיל
שלמות!!!
5.0
02/07/17

אווירה טובה ונעימה בשר באיכות גבוהה מאוד שירות טוב מאוד החשבון לא בשמיים מומלץ בחום חוזר בטוח!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה