נגישות
נגישות

בוצ'רי דה ברילוצ'ה - butchery de bariloche ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על בוצ'רי דה ברילוצ'ה

Sagi - תמונה
Sagi 2 ביקורות
בהחלט נחזור וגם עם חברים
4.5
06/10/18

הגענו לארוחת שישי, פעם ראשונה במסעדה. קיבלו את פנינו בחיוך ועם שוקולד... הסבירו לנו על המסעדה והושיבו אותנו. הזמנו מנות ראשונות ונגשנו להזמין עיקריות. המנות הראשונות יצאו (כולל המנה... לילדים) יצאו בזמנים מצויינים. כעבור זמן מה הגיעו העיקריות , שלצערי הסטייק פורטרהאוס (700 גר') הגיע במידת עשייה טיפה יותר ממה שביקשתי וקציצות הטלה היו לנו מעט מלוחות, קראנו למלצר וכעבור חצי דקה היה לידינו המנהל שהתנצל וללא שאלות מיותרות לקח את המנות והחליף למידת עשייה הרצויה ואף לפני שהגיש לי את הסטייק הגיע איתו לשולחן ושאל אם מידת העשייה כעת עשויה כלבבי. השירות שקיבלנו בארוחה היה יוצא מגדר הרגיל גם ע"י המנהל וגם ע"י חן המלצר. בסוף אפילו פינקו אותנו בקינוח ע"ח הבית. היה מהמם אוירה מצויינת. אין ספק שנחזור לשם. אין ספק שהמחירים הם לא זולים בכלל אבל היה ערב וארוחה מעולים. תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
לצערי לא טוב כמו שהיה פעם
2.3
04/10/18

הסטייק יכול היה להיות ממש טוב וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roman - תמונה
Roman מבקר מתחיל
פעם היה מקום נהדר לעסקית. היום פחות
2.8
17/09/18

נכנסתי בשעה 3 לארוחת צהריים. יותר מחצי מהתפריט של העסקית פשוט לא נמצא. מה גם שכשהתיישבתי פשוט לא לקחו ממני הזמנה, נאלצתי לפנות למארחת לבקש שיקחו ממני הזמנה. חבל...ברמת המחירים הזאת מצפה... ליותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי  - תמונה
עדי 13 ביקורות
טעים מאוד, טרי, יקר, ושווה.
5.0
30/07/18

הגענו ביום האהבה ביום חמישי. השירות היה מדהים. מקבלים אותנו בכניסה עם טעימות שוקולד, המארחת מלווה אותנו ומראה לנו את המסעדה, עורכת היכרות עם הקצביה. ומסבירה לנו על הערב שלפנינו. מקבלים... טעימות שוקולד, טעימות יין ולאחר מכן בוחרים בשר. האוכל היה מדהים!!! הבשרים כל כך טריים. בחרנו המון בשרים ולכן המחיר היה יקר, המנה הראשונה עם הוופל בלגי מטורפת, ואין מצב שאני לא אחזור למקום הזה בשבילה. ממליצה בחום, אבל יש לציין שהמחיר יקר שרוצים להתפנק. אוסיף ואגיד שהמקום לא כל כך נראה טוב ויוקרתי כמו שרציתי ליום האהבה. אבל האוכל היה מנצח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shirleyg - תמונה
shirleyg 21 ביקורות
אוכל טעים, שירות לוקה בחסר
3.0
08/07/18

הזמנתי שולחן מראש לשעה 20:30, התקשרו אליי מהמסעדה ואמרו שיש או ב- 19:30 או ב- 21:30, בחרתי באופציה הראשונה. ביום האירוע, התקשרו אליי במעין מענה אוטומטי ואמרו שההזמנה שלנו היא ל- 19:15.... הגענו בזמן בכל זאת. המסעדה היתה עמוסה עד אפס מקום. לקח מלא זמן עד שהגישו לנו את הראשונות ועוד יותר זמן עד שהגישו לנו את העיקריות. האוכל היה טעים ממש, אבל זמן המתנה ארוך מאוד. כשהזמנו קינוח בשעה 20:30 באו ב20:45 להודיעו לנו אחרי ההזמנה שאנחנו צריכים להזדרז ולסיים בקרוב כי השולחן הוזמן, וזה למרות שהזמנו לא מעט שתייה ואוכל. נראה שהמסעדה עובדת בשיטה של שני מושבים בשעות - 19:30 ו- 21:30 והיתה חוויה לא נעימה בגלל זה. מה שכן - קינוח ואספרסו - היה על חשבון הבית לאחר שהתלוננו. ועדיין המחיר היה ממש יקר ומבאס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירב בס - תמונה
מירב בס מבקר מתחיל
שווה!
4.5
02/06/18

בשרים ברמה גבוהה, שירות מצוין מחירים קצת גבוהים אך בהחלט מקבלים תמורה. נהננו מאוד ובהחלט נגיע שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמלי קוסמטיקס- אסתטיקה - תמונה
אמלי קוסמטיקס- אסתטיקה מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
02/06/18

הישיבה בתוך המסעדה לא נוחה כלל. השוחחנות ממקומים על קרשי עץ שבתוכם חלל. דבר שנותן תחושה שיושבים על ארגז, מה עוד שצעדיהם הנמרצים של המלצרים מורגשים כמו תיפוף שמרגשים אותו פיזי. השירות... איטי ומייגע. בכניסה הציעו לנו שוקולד הסכמנו ואז שכחו חתת. כשישבנו הציעו לנו טעימה מיין הבית וגם הוא לא הגיעה אלא רק אחרי תזכורות. המנות הראשונות היו בסדר. הבשר היה פשוט גרוע ולא טעים כלל. אין שום תיבול שום דבר מיוחד. ביקשנו מדיום ריר והוא הגיע כמעט ריר לגמרי כאילו שחטו פרה ושמו על האש. יש שם בכלל שף במסעדה או רק קצבים? לא ממליצה ולא אגיע יותר למסעדה כזו שממש לא מצדיקה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Revital - תמונה
Revital 2 ביקורות
אוכל מעולה שירות.מעולה , תמורה מלאה
5.0
05/05/18

הגענו כל המשפחה 15 נפשות לחגוג, האווירה היתה מעולה השירות 10 והאוכל חבל על הזמן , בטוח שאחזור. ממליצה לכל אחד שרוצה לאכול בשר ולהנות ממנו. ולפי דברי חמותי 44 שנים אני בארץ (עלתה... מארגנטיה) ופעם ראשונה שכל כך נהנתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 3 ביקורות
נחמד ולא יותר
2.8
11/03/18

הזמנו למנה ראשונה קרפצ'יו שהיה נחמד. הפרוסות היו חתוכות די עבה. אך לא תיבלו במספיק מלח ובלסמי. הזמנו נתח קצבים ופיקניה שהעו טובים מאוד. עשויים טוב וטעימים. צ'וריסו עגל וצ'וריסו... גבינה שלא היו מוצלחים במיוחד. הפריזאדה מגיעה עם תוספות של פירה(חלבי), אנטיפסטי עם עגבניה שאני אישית לא אוכלת באנטיפסטי ובצל שהיה לא עשוי עד הסוף ותפוחי אדמה מתובלים בשום ופטרוזיליה שהיו טעימים מאוד. התוספות ללא הגבלה. כך שזה נחמד. בנוסף,הזמנתי לשתות סנגריה שהיתה נחמדה. ולקינוח הזמנו צ'ורוס שהיו טעימים. האווירה נחמדה. הבחירה של הבשר נעשית מול הקצב בויטרינה. גימיק נחמד אך מאריך מאוד את הזמן בשל התור. בקיצור, נחמד ולא יותר. לא הייתי חוזרת לשם שוב. שכן גם המחיר היה די יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adibek - תמונה
Adibek 3 ביקורות
טעים, ומומלץ!
4.8
25/02/18

ישבנו זוג ביום שישי בערב, השירות היה מצויין המלצרית מצד אחד לא "הציקה" כמו שנהוג בהרבה מקומות אך היתה זמינה וקשובה ונתנה שירות מעולה. מנות ראשונות מעלפות, קנלוני מעושנים מעולה וגם... האמפנדס היו מצויינים. הקצב נחמד מאד ומקצועי, לקחנו פילה, אנטריקוט ונתח קצבים, הבשר נעשה ברמה גבוהה והיה ממש טעים מחירים גבוהים אך החוויה והטעמים תרמו לתחושה הכללית שזה שווה את המחיר. נהנינו מאד ובהחלט נחזור שוב, רק צריך קצת זמן לחסוך :)

עוד פרטים
הוספת תגובה