נגישות
נגישות

בן עמי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על בן עמי

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
3.8
17/08/18

הקפה היה בסדר אבל פושר. האוכל בסדר. אוירה לא רשמית . הקפה המפורק היה סביר. לא זול. מנה סבירה וטעימה . שירות חביב ולא רשמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
arina - תמונה
arina 3 ביקורות
אוכל טוב שירות מצויין
4.0
25/02/18

באתי לקנות אוזני המן, אבל התאכזבתי לגלות שאינם מתוצרת בן עמי אלא מאפיה שלא היכרתי והעדפתי לא לקנות. נשארתי לארוחת בוקר שהיתה סבירה. השירות נעים המסעדה נגישה, אבל אין לידה חניית נכים וגם... לא שירותי נכים תקינים, כדאי לתקן כדי שאפשר יהיה לתת את אות הנגישות

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 23 ביקורות
אוכל טעים ויחס אדיב!
4.5
28/12/17

פעם ראשונה שאכלתי שם ונהניתי מאד! מנות נדיבות ושירות אדיב. הקיש תרד שלהם טעים במיוחד! יש גם מקום בחוץ עם תנור.... מושלם לחורף!!! חסרון אחד הוא שהם סוגרים את המטבח ב11.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zalman - תמונה
zalman 3 ביקורות
מסעדה פשוטה ומעולה
4.3
09/11/17

מרק העדשים שאמור להיות פשוט [מרק עדשים נו...] ,התגלה כעושר של מרכיבים שהתאחדו למרק פשוט ומעולה , את הפולנטה חייבים לטעום... עוגת הגבינה פירורים היתה עשויה בדיוק, מלאה ועם זאת אווררית... מתיקות שלא הפריעה לחמיצות הטבעית של השמנת לצוץ . שירות מחיר ואווירה סבבה שאפו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפי - תמונה
אפי 12 ביקורות
מקום עם אוכל ושירות ברמה !
4.5
11/07/17

אכלתי שם עם בעלי לרגל שמחה משפחתית, והאוכל והאווירה שהייתה שם מאוד סייעו לשמחה ! היה שם תפריט יחיד מסוגו, עם המון מנות מקוריות שיש רק שם. האוכל הגיע יחסית מהר, והאוכל היה ממש טעים! אני... שחזרתי בבית אחר כך את המנות שלהם מרוב שמצאו חן בעיני ! והשירות היה מעולה !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
st - תמונה
st 4 ביקורות
אוכל טעים, אוירה נעימה
3.8
02/12/15

התפריט מגוון ומעניין, שונה ממסעדות חלביות "רגילות". היינו שולחן של 12 נשים, הצוות והשירות היה מצוין. כל אחת הזמינה מנה אחרת. אני הזמנתי בריוש פסטו (48 ₪) שהיה מצוין, מנה קלילה ומרעננת.... לקינוח הזמנו עוגה עגולה וגדולה (169 ₪)שהייתה מצוינת. האוירה נעימה והמסעדה מעוצבת באופן חמים ונעים. המחירים נורמליים למסעדה חלבית, הפסטות קצת יותר יקרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shanyros - תמונה
shanyros 3 ביקורות
מסעדה מומלצת לאנשים חולי צליאק
3.8
13/01/15

מנות מגוונות, אוירה משפחתית, מוזיקה טובה, בעלי המקום תמיד עם חיוך. השירות טיפה איטי אך האוכל מעולה. יש תפריט שלם ללא גלוטן וגם הוא מגוון. מומלץ לילדים כמובן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר מבקר מתחיל
שילוב של אוכל טוב ואווירה
3.8
20/01/13

התפריט פשוט אבל עדין מציע מנות מעניינות ולא בנליות(בניגוד לרוב בתי הקפה באיזור). האוכל טעים, רואים שמשתמשים בחומרים טובים ושיש יד במטבח. האווירה מאוד ביתי והשירות אדיב. הפסטת עגבניות,... גבינה וקונפי שום מעולה והעוגת גבינה עם שוקולד מצויינת. פשוט מקום טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה