נגישות
נגישות

רק בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

348 ביקורות וחוות דעת על רק בשר

amip - תמונה
amip 8 ביקורות
לא חושב שאחזור לשם
3.0
07/07/20

באתי עם קופון ל 800 גרם בשר לא יצאתי עם הרגשה שמישהו רוצה שאני אבוא שוב. יש מלא מלצרים יחסית לכמות הסועדים..1500 ...הבשר היה ...בסדר...לא יותר מזה...סטייקים קשים מדי...הרגשה של רוצים... להפטר מנתחים ישנים... מנות ראשונות מאד יקרות...38 שח לצלחת חסה או 3 אמפמנדס...

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
ירידה ממשית ברמת השירות
3.3
17/06/20

האוכל כרגיל טוב אבל השירות הדרדר לחלוטין - כנראה ש"פגרת" הקורונה לא עשתה להם טוב. חלק גדול מהזמן בתחילת הביקור הייתי עסוק במרדף אחרי המלצרים - תביא תפריט, תקח הזמנה, איפה האוכל........ המנה הראשונה הגיעה לאחר די הרבה זמן אבל לעומתה המנה העיקרית הגיעה אחרי הרבה יותר זמן. הזמנתי את הבשר היקר ביותר - פילה - ובקשתי במיוחד כי יעשו אותו מדיום. הבשר הגיע כמעט וול-דאן ולעומת זאת - קר!! לא ברור לי היכן היה הסטייק בין הגריל לבין השולחן שלי. דני ברנד - אולי כדאי שתקפוץ לביקור ותעורר את הצוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
אוכל טוב שירות איטי
3.8
08/03/20

האוכל סבבה לגמרי. בשר טעים בכל הנתחים השונים. המחיר גבוה יחסית. השירות היה מקצועי אבל מאוד איטי. המלצר המסכן שירת יותר מדי שולחנות ולא עמד בעומס. בסוף כבר לא יכולתי לחכות וקמתי לשלם... ביציאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותם - תמונה
רותם 12 ביקורות
תמורה מעולה למחיר
5.0
21/01/20

הגענו עם שובר ל-800 גרם פלטת בשרים. השירות היה אדיב מאוד והאוכל ברמה גבוהה. תמורה מעולה למחיר. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
adirubin296 - תמונה
adirubin296 מבקר מתחיל
קיבלנו שירות מדהים
4.5
09/11/19

נוגה המלצרית המקסימה הייתה נעימה, שירותית ומקסימה באופן יוצא דופן. נהנינו מהחוויה. תודה על שירות מושלם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat - תמונה
Anat מבקר מתחיל
סניף ראשון
4.0
15/10/19

היינו בסניף ראשון היה אחלה בשר , הצלעות מעולות !! נוגה וספיר נתנו שירות מעולה 👍

עוד פרטים
הוספת תגובה
gabi - תמונה
gabi מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.5
12/09/19

התאכזבנו מאוד מהמקום. אכלנו פילה בקר ביקשנו מידת עשיה MW הנתח הגיע במידת עשיה M ביקשנו שישימו לנו שוב על הגריל וחזר אותו דבר. אנטריקוט ישראלי ביקשנו מידת עשייה M והוא הגיע כמעט R שבקושי... אפשר לאכול, עם המנות הגיעה קערונת של 5 תפוחי אדמה קטנים לשנינו ורוטב צ׳ימיצ׳ורי 1 ממש קמצנות לאור העובדה שהזמנו כמעט 600 גרם בשר לזוג שהרגיש הרבה פחות . לטובה יאמר שהאמפנדס היו ממש טעימים ויין הבית טוב. שורה תחתונה 500 שח כולל טיפ, יצאנו רעבים והלכנו לאכול שיפוד בפיתה במסעדה ליד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 136 ביקורות
אוכל טעים, שירות איום ונורא.
2.8
11/06/19

האוכל היה מעולה, האווירה כיפית. השירות לא טוב. רק לאחר קבלת החשבון התברר שלא יכולתי לנצל את הטבת יום ההולדת לה הייתי זכאי ובנוסף באותו מעמד התברר כי המחיר שלפיו בחרתי את המנות בויטרינה... הוא בכלל לא רלוונטי להטבת יום ההולדת. עוד התברר כי כרטיס המועדון שלי פג מבלי שחברת רק בשר הודיע שהשתנו תנאי הכרטיס. כל מה שיכול היה להשתבש בשירות שלהם השתבש. לזכותם יאמר שהם ביקשו לפצות אבל לא בגובה החשבון העודף שנאלצתי לשלם שם ולכן הפיצוי לא מומש עד היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lilahleo - תמונה
lilahleo 9 ביקורות
בשר טוב, קצת יקר, נחמד בסך הכל
3.8
11/05/19

היינו עם שובר של גרופון אז המחיר היה סביר, אחרת התפריט די יקר. המלצרים היו בסך הכל מאוד אדיבים, האווירה מאוד מיוחדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 136 ביקורות
השירות הגרוע ביותר שקיבלתי ברק בשר מאז ומעולם
2.3
22/04/19

אני רוצה לספר לכם על אכזבה קשה מאוד שהייתה לי מהשירות במה שמתברר הייתה הסעודה האחרונה שלי ברשת רק בשר. הגעתי לסניף רמת החיל ביום רביעי האחרון (17/4) בשעה 14:03 לבד במטרה לאכול צהריים... ולעשות שימוש בהטבת יום ההולדת שהייתה לי עד אותו יום. כשהגעתי דבר ראשון אמרתי שאני בא לנצל את ההטבה, והובהר לי כי היא אינה חלה על מנות עסקיות. כאשר ניגשתי לויטרינה ביקשתי מהקצב שיסביר לי מה ההבדל בין המחירים הרשומים על הלוח והוא אמר לי שבשעה זו יש 40% הנחה על הבשרים - מבלי לציין שזה רק עבור מנות עסקיות ולא בעבור כלל המנות. כדי להוכיח כי לא הגעתי לארוחה עסקית, שימו לב כי לא הזמנתי כלל וכלל מנה ראשונה ואף חויבתי בתשלום מלא על בקבוק פפסי יחיד שהזמנתי בארוחה. עם גמר הארוחה והזמנת החשבון הובהר לי על ידי מלצר כי מה שהזמנתי הוא עסקית וכי לא יוכל לחייב את החשבון בהטבת יום הולדת. עוד הוא ציין כי כרטיס המועדון שלי פג תוקף מבלי שבכלל נודע לי שהוא פג או כי יש לו פג תוקף היות ואני בעל כרטיס מועדון למעלה מ-4 שנים, מידי שנה אני מנצל את הטבת יום ההולדת ומעולם לא נתבקשתי לשלם 25 ש"ח על מנת לחדשו (יתכן ונעשה תשלום עבורו בהנפקתו אך מאז ועד היום לא נדרשתי להוסיף דבר - הגם שלא נתקבלה כל התראה בדואר או דואר אלקטרוני על תום תוקפו של הכרטיס). נמסר עוד כי נקודות שייתכן ונצברו בכרטיס שניתן יהיה להשתמש בהן אך גם בזה לא הייתה תועלת. אני מוכרח לציין שאני מרגיש מרומה. אני מרגיש שפגעתם לי בחוויית המתנה ביום ההולדת ויותר מזה אתם פגעתם במוניטין האישי שלכם מצידי. במקום לפדות את המתנה שאתם מעניקים ללקוחותיכם פעם בשנה, נאלצתי לשלם 157 ש"ח שהיו אמורים להיות 33 ש"ח (4 ש"ח כפול 31 שנים = 124 ש"ח).

עוד פרטים
הוספת תגובה