נגישות
נגישות

fu sushi תל אביב - Fu sushi ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על fu sushi תל אביב

קרן גל ים - תמונה
קרן גל ים 2 ביקורות
4.7
19/08/11

הכי טוב שאכלתי!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rona - תמונה
Rona 3 ביקורות
3.3
24/07/11

בתור לקוחה קבועה, שמגיעה כי היא מכורה לסושי המעולה שלהם, כל ביקור (והוא לפחות אחת לשבוע) אני מזדעזעת מחדש מחוסר המודעות לשירותיות, וחוסר האיכפתיות מהלקוחות. זה מתחיל בזמני המתנה לא... הגיוניים למנות/טייק-אווי(לפחות שלושת רבעי שעה להזמנה), וממשיך בחוסר התייחסות לתלונות או אי שביעות רצון מכל סוג שהוא, ותשובות סתמיות וחוסר בפתרונות יצירתיים של מנהלי מהשמרת. אני חוששת שהבעלים הבינו שהסושי ממכר, ולקוחות יבואו בכל מקרה, ולא משנה כמה הצוות יזלזל בהם ויהיה אדיש. חבל! אני מאמינה שעוד כמה פעמים אתייאש ואחזור לאונמי, ששם הסושי גם טוב והשירות למופת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
20/03/11

הטעם לא רע בכלל מוזיקה טובה ושירות סביר- מומלץ לקפוץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
05/03/11

למרות שהזמנו מקום יומיים קודם,קיבלנו מקום לא טוב ליד דלת הכניסה, מקום לשניים לא כלכלי למקום ולכן העדיפות למקומות הטובים יותר נשמרים לבאים בקבוצה גדולה יותר.... היה קר ולא נעים לשבת... בכניסה, קיבלנו תירוצים לא אינטליגנטים מהמארחת... ננסה מקום אחר בפעם הבאה. האוכל היה נחמד וצפוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/02/11

אוכל מצויין, חומרים טריים ואיכותיים, כל פעם תענוג מחדש. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית 2 ביקורות
3.7
13/02/11

היה כיף במסעדה עד לרגע התשלום, המלצרית עשתה טעות בחיוב ובמקום להתנצל ולהתייעץ איתנו לגבי הפתרון, השאירו אותנו באפילה למעלה מ - 20 דקות ורק לאחר ששאלנו מס' פעמים וקיבלנו תשובות שקריות... נודע לנו מה קרה והאחמ"שית להוסיף חטא על פשע צעקה עלינו במקום להתחיל בהתנצלות. הם לא טרחו להודות בטעותם וחמור מכך להתנצל על התנהלותם המזעזעת . טעות זה אנושי, אבל להסתיר לשקר ולהתקיף את הלקוחות זה בזיון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
21/01/11

אנו מגיעים למסעדה על שבוע,יושבים על הבר ונהנים מהסושי המעולה איכותי טרי וטעים בטירוף,שרות של ברמנים תמיד קשוב ומפנק ואווירה צעירה וכיפית.מאוד טעים ואיכותי ,גם בפעם היחידה שהזמנו טייק... אווי הסושי לא אכזב,בהחלט נמשיך להגיע בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
10/01/11

מישלוח שהזמנתי אמנם הגיע במהירות אך- היה בלתי אכיל ומאעזב בעליל!חלק מאורחיי לא רצו לאכול את הפוטומקי שהוזמן, מה שגרם לאי נעימות, בלשון המעטה... למרות שאמרתי שלא אוכלים בשר, במנת הסלט... שהוזמנה יש בשר ולא נאמר לי על כך בשעת ההזמנה.לא אזמין שוב ולא אמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moran - תמונה
moran מבקר מתחיל
3.7
25/12/10

אחלה אוכל אאמץ את המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/12/10

רותם, יש לך מנהלת מסעדה מעולה, שווה כל שקל שאתה משלם לה. בלי שום ציניות, אני מתכוון לכל מילה. בעוונותי לא ראיתי את תגובתה של עדי באתר, אבל בפעם הראשונה שחזרתי למסעדה אחרי שהדרתי את רגלי... ממנה, עדי זיהתה אותי, פתחה בשיחה נעימה ותיקנה את הרושם שלי לגבי המסעדה ובעליהּ בעדינות ובנימוס. היום יש לוח משופע שאותו מניחים על מדרגת הכניסה ברגע שמגיע אדם עם כסא גלגלים. תודה רבה ואני, כמובן, אשוב למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה