נגישות
נגישות

fu sushi תל אביב - Fu sushi ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על fu sushi תל אביב

Irena - תמונה
Irena 21 ביקורות
מסעדת סושי מעולה!
4.3
25/12/17

האוכל סופר טעים, בעיקר הסושי. מרגישים את הטריות של הדגים בסושי והמבחר העשיר, המחיר קצת יותר יקר מהממוצע אבל אני עדיין ממליצה בחום. בטייק אואי זמן ההמתנה קצת ארוך מהרגיל בערבים, אבל בסך... הכל הסושי מאוד הטעים (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
טעים מאוד
4.5
02/08/17

האוכל סופר טעים, בעיקר הסושי. סלט הזכוכית מושלם ומומלץ לאללה :) בטייק אואי זמן ההמתנה קצת ארוך מהרגיל בערבים, אבל בסך הכל האוכל הטעים שווה את ההמתנה:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
giyora911 - תמונה
giyora911 מבקר מתחיל
לא מומלץ
2.8
05/07/17

הגעתי לחגוג יום הולדת לבת שלי...הזמנו מקום מראש יום לפני....הושיבו אותנו בחוץ רק אחרי רבע שעה מלצרית הגיעה. הזמנו מנה ראשונה שהגיעה רק אחרי שסיימנו את הסושי. אומנם פיצו אותנו על זה... בקינוח .....הסושי היה משביע וטעים...אבל לא יותר מזה....בסיום הארוחה ביקשתי זיקוק יום הולדת כמובן לא היה....ואת חשבון הקינוח הכניסו.....רק שהזכרתי להם הם ביטלו....בקיצור שירות מאכזב מאוד לא מומלץ יקר יחסית לכול חבילת המסעדה אני לשם לא מגיע יותר כחובב סושי שאוכל הרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galina Kiselgof - תמונה
Galina Kiselgof 19 ביקורות
מדהים
4.8
24/05/17

אכלנו עם בעלי הערב בעקבות המלצה מבנינו. היה פשוט מדהים. למרות חוסר מקומות (לא הזמנו מראש) וישיבה בכניסה נהננו מאד. אכלנו שתי מנות נודלס (אחת אורז ואחת איטריות ביצים), שהיו טעימים מאד .... שרימפס פופקורן וגם רול עם - גם ללקלק אצבעות. שתיה קרה - חמוציות ולימוננה היו גם הם שווים ולא סתמיים. מחיר לשנינו - 214 שקל (ומנות ענקיות). מלצרית נחמדה ויודעת את העיניין. למרות שיש תא אחד של שירותים ומסעדה מלאה - השירותיים ממאש נקיים יש הרבה כאלו שלפי מצב של שירותים נכנסים למסעדה (-% תודה על ערב נחמד. ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yarden - תמונה
Yarden 5 ביקורות
סה"כ חוויה נוראית.
1.3
14/10/16

אז ככה, נפגשנו חבורה של 6. לקחו לי מספר מסיונות ו-10 דק עד שמישהו ניגש לשולחן לקחת הזמנה. אני הזמנתי את הקוקטייל מרטיני ליצ'י, הקוקטייל הגיע לאחר 25- 30 דק (שבשביל לערבב סוכר ואלכוהול... זה יותר מדי לדעתי אבל ניחא), הקוקטייל הגיע עם גלעיני לימון רבים מה שגרם לי כל שלוק להתעסק להוציא אותם כלומר מישהו הרגיש שלא חשוב לסנן את המיץ לימון. וסהכ בקושי הורגש טעם של ליצ'י מה גם שהגיעה כמות קטנה בסגנון חצי פחית אקסל. הקוקטייל עלה 44 או 42 שקל שזה המון לקוקטייל שקיבלתי (לא מומלץ בכלל). שאר האנשים בשולחן הזמינו הזמנות, הסלטים הגיעו אחרי 15 דק' ולא היו ואו, המנה שלי הגיעה אחרי שעה והמנה של מי שישב לידי אחרי שעה ועשרים דק' (שאר האנשים בשולחן קיבלו את המנה שלהם אחרי 40 דק'). הזמנתי מנה שנקראת גרין (שהיא בכלל לא בתפריט העב כרס שלהם) ועולה 36 ל6 חתיכות ענקיות ולא פופרציונליות שכבר הורידו מהחוויה של האכילה והיו עם יותר מדי שמיר. השאר הזמינו את הסושי שעולה 50 שח ומעלה (לא זוכרת את המנות עצמן) ולא התלהבו. כשלבסוף קראנו לאחראי בגלל העובדה שהאחד מאיתנו מחכה כבר שעה ועשרים למנה שלו (אחרי שהמלצרית רק אומרת ש"אין מה לעשות וככה זה") הוא הציע לנו קינוח חינם (בשלב כזה, קינוח חינם כבר לא ממש שינה לנו את החוויה הנוראית) ואפילו לא נתן לנו לבחור את הקינוח (מה אם לא נאהב?) במן התנשאות מוזרה ולא במקום של מנהל. בסוף הגיע הקינוח העוגת ביסקוויטים שהיא דווקא היתה מאוד טעימה. אציין גם שהמקום בשיפוצים, אין מיזוג אויר, ותא שירותים מלוכלך ולא נוח. בכל אופן, מחיר גבוה מדי. שירות תת רמה. אוכל סביר מינוס. חבל שהפו התדרדר ככה (לפני שנה הוא היה בסדר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
טריקולד - תמונה
טריקולד 2 ביקורות
אוכל בינוני שירות ויחס גרועים
1.5
24/06/16

הסושי סביר לא יותר. השירות איטי וגרוע ונותן תחושה שעושים לך טובה שאתה שם. עדיף להשקיע בסושיות אחרות ולוותר על פוו. לא שווה את המחיר או הגישה. סלט אטריות זכוכית טעים אך לא משהו שתבוא... במיוחד בשבילו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
סושי מעולה במרכז תל אביב !!
4.5
30/05/16

הגענו לעסקית צהריים וממש ממש נהננו מהטריות של הדגים בסושי. צורת ההגשה מקורית וכיפית, הברמנים שירתו אותנו מצויין. אני לא יודעת לגבי אווירה רומנטית - אבל אווירה רגועה יחסית למרכז תל אביב.... יש ממש הפרדה בין הרחוב לפנים המסעדה. ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
שירות איטי מאוד ומחירים גבוהים מידי
2.0
16/04/16

הגענו בערב לחגוג יומולדת לחברה. היינו שלושה, התפריט ללא ספק עשיר ומגוון רק שהמחירים מאוד גבוהים. הזמנו טופו אגאדאשי, קומבינציה צימחונית ועוד שתי מנות סושי עם דגים. ביקשנו שהמנות יצאו... יחד ושהטופו יוגש מחוץ לציר האגאדאשי. לאחר המתנה של מעל ל 25 דקות טופו האגאדאשי יצא ראשון ובתוך הציר, החזרנו את המנה ובינתיים הגיעו שתי מנות הסושי. ללא ספק שהן היו יפות מאוד וגם נחמדות אך לא סושי שמפםיל מהכסא, אבל המחיר בהחלט כן. 72 ש"ח לקומבינציה אישית צמחונית נשמע לי על סף המפוקפק. הטופו יצא שוב לאחר כרבע שעה ולאחר שכמעט כולם סיימו לאכול מלבדי.....מאוד מבאס

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri 9 ביקורות
טעים, המתנה ארוכה למקום ישיבה ולסושי עצמו.
4.5
08/04/16

ממליצה בחום על המסעדה פו סושי כי הסושי איכותי וטרי, המנות לא זולות והשירות קצת איטי - מראש מציינים שלוחק חצי שעה לסושי להגיע ולעיתים לוקח אפילו יותר אז לא להגיע כשרעבים מאוד :) מנת... הפתיחה - מרק פו סושי הוא מצוין זה בעצם מרק עוף מדהים עם אטריות. ומוגש נורא יפה. הקינוחים פחות טעימים ופחות מומלצים. הבעיה העיקרית זה זמן ההמתנה - לעיתים שעה או 45 דק' לשולחן. אבל ההמתנה שווה את זה כי הסושי מצוין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi A - תמונה
Adi A 10 ביקורות
תל אביבית דינאמית ושמחה
4.0
01/08/15

יש מגוון עצום של סוגי סושי, כולל מבחר צמחוני. הזמנתי 'סושי' חם עם בטטה ופטריות בציפוי קראנצ'י שהיה פשוט מעולה, ולראשונה מרק עם טופו ואטריות שהיה מצוין!

עוד פרטים
הוספת תגובה