נגישות
נגישות

fu sushi תל אביב - Fu sushi ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על fu sushi תל אביב

fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
טעים!!
4.0
11/04/15

ישבנו לאכול צהרים מאוחרים החוה"מ פסח, המקום היה מלא והודיעו לנו על איחור צפוי בסושי אך זה לא הפריע לאוירה. התיישבנו על הבר והברמן היה שירותי ונחמד, האוכל הגיע בזמן סביר והיה טעים בטרוף.... ללא ספק נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boris - תמונה
Boris 7 ביקורות
אוכל מצויין
4.8
23/02/15

כל מה שהזמנו היה טעים. קומבינציית סושי מעולה, סלט ויאטנמי שאי אפשר להפסיק לאכול וגיוזה עוף מצויינים. השירות קשוב וחייכני ומומלץ להזמין מקום מראש אם לא רוצים לחכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהוד - תמונה
אהוד 4 ביקורות
אוכל מעולה אבל...
3.0
22/11/14

היינו 6 סועדים.כל המנות היו מעולות. כאשר הביאו לנו תפריטי הקינוחים הם היו על גבי דפים קרועים ומטונפים.נאלצנו לנגב אותם עם מגבונים לחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 14 ביקורות
אוכל מעולה, אוירה נעימה
3.8
04/11/14

הגענו בשעות הערב ביום שני. היה מלא אבל לשמחתנו היה שולחן פנוי לזוג (בחוץ תור של ממתינים). מסתבר ששווה את זה - זה בהחלט היה סושי מיוחד וטעים. השירות היה טוב. מצד שני המחירים יקרים... והשירותים היו מלוכלכים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 17 ביקורות
סושי מצוין וזה לא דבר של מה בכך
3.8
06/08/14

תל אביב מלאה במסעדות סושי, אם תזרוק אבן אז תפגע כנראה במסעדת שף אבל ממנה היא תקפוץ לסושיה. אבל הבעיה שמעטות מהסושיות בתל אביב שראויות לכינוי "סושיה מצוינת". פו נכנסת לקטגוריה... הזו. שמעתי עליה הרבה אבל רק עכשיו יצא לי להגיע ובגדוד של תשעה אנשים. הזמנו כצפוי הרבה מנות ככה שיצא לטעום והיה מצוין לדעת כולם. הקומבינציות השונות היו מעולות ואפילו הכינו סושי באופן מיוחד והיגייני להריונית שישבה איתנו. אני נהניתי במיוחד בקומבינציית הקריספי ומהפופקורן שרימפס. אולם נשמעו גרגורי הנאה גם מאוכלות סלט הקיסר וכל שאר מנות הסושי. האווירה במקום חביבה אבל לא מדהימה כי המיקום על הרחוב לא הכי מהנה וכשמזמינים תשעה אנשים אז צפוי עיכוב בהגעת כל המנות יחד (מה שאכן קרה). אבל סה"כ מאוד נהנינו מהאוכל. מבחינת מחירים אל תצפו לסושי זול אלא לסושי טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
טעים ומיוחד מאוד.
4.0
26/04/14

נכון שהמחירים הם 10 אחוז יותר מסושיות אחרות, אך התמורה רבה יותר. הילדה אכלה 3 סוגי מאקי ב18 שח כל אחד שזה יותר מסביר. אני ובת זוגי התענגנו על קומבינצית ספישל מגוונת ומפתיעה. מנת הגיוזה... והסלט הואטנמי היו ספתח מרענן ומעורר חשק לבאות גם החברים נהנו מהמנןות שבחרו 5 אנשים רעבים שגם שתו שיכר שזיפים לברוסקו וקאאוה שילמו 600 שח לא זול אבל בכל זואת סושי יוקרתי ושרות טוב וזמין אני ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adam - תמונה
Adam 7 ביקורות
פו
4.0
24/04/14

סושי מעולה.. אחד הטעימים שטעמתי השירות טוב והמלצרים נחמדים אבל המחיר.. המחיר בשמיים ומוריד קצת מהכיף. כדאי לשבת באירועים מיוחדים יחסית ולא סתם כ... המיקום נוח יחסית, בצפון הישן, ונחמד... להסתובב באזור אחרי הישיבה במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
טעים ומיוחד אבל יקר מידי...
3.3
17/01/14

הגענו בעקבות המלצה של חברה. לפתיחה הזמנו סלט קיסר שעל פניו נראה מתומחר באופן סביר (44 ש"ח) אך היה קטן למדי - כשליש עד חצי מגודל הסלט הסטנדרטי שבד"כ מקבלים בארץ. לזכותו יאמר שהוא היה... טעים ומיוחד. אח"כ הזמנו קומבינציית fu special ב164 ש"ח שחשבנו שתספיק לשני אנשים לא רעבים במיוחד, והיא אמנם הייתה מאוד טעימה אך לא גדולה כמצופה מהמחיר ולא השביעה... מבחינת שירות, המלצרית הייתה קצת חסרת סבלנות, הוציאה רטבים מיוחדים בלי להסביר מהם (שאלנו אח"כ מלצרית אחרת והיא התפלאה שהמלצרית שלנו לא אמרה בעצמה כשהיא הביאה אותם). אחרי שסיימנו לאכול היא לא שאלה אם נרצה קינוח או עוד משהו... מאחר שהישיבה במסעדה בכל מקרה הייתה מוגבלת לשעה וחצי- כפי שנאמר לנו בשלב הזמנת המקומות, מתוכם "ניצלנו" שעה, אבל עדיין לא רצינו להרגיש מזורזים אז ביקשנו חשבון ועברנו לאכול קינוח במקום אחר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 4 ביקורות
סושי טעים
3.5
06/03/13

האוכל ממש טעים, המקום נחמד, שרות טוב. החסרון העיקרי הוא הפלצנות. התחושה המתקבלת כבר בעת ביצוע ההזמנה למסעדה - שעושים לך טובה שנותנים להגיע לשם. רמת האוכל מפצה על זה :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
יקר אבל מאוד טעים
4.0
24/12/12

לא ברור למה בכל מקום מחיר של רול הוא על 6 חתיכות (בזולות זה על 8) ובפו המחיר הוא על 4 (ממש לא יותר זול). אני לא מצליחה להבין למה כל כך יקר שם. אין ספק שמצויין, באמת טעים, והאווירה... נהדרת, אבל זה לא הוגן לשלם על 8 חתיכות מחיר של 2 רולים. חבל, הייתי באה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה