נגישות
נגישות

יאמטויה ביסטרו בר - yamatoya ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

87 ביקורות וחוות דעת על יאמטויה ביסטרו בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
18/11/10

המקום מתנהל בצורה חובבנית,הזמנו כמה פעמים הסושי סביר אך וכל פעם סיפור אחר עם מה כן בתפריט מה לא בתפריט.לא נראה שיש מנהלים רציניים למקום שאיכפת להם ממנו.לא מכבדים את מה שמופיע באתר של... רסט והאמת פשוט אין עם מי לדבר...לא ככה מתנהל עסק שגם ככה די ריק בערבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/08/10

הסושי פשוט תענוג ... טעים טעים המסעדה נעימה מאוד האוירה חמה כיף לנסות משהו חדש ולא להתאכזב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
12/08/10

האוכל היה מעולה . המרקים, הגיוזה היו טובים והסושי היה נהדר. סושי עם מעט אורז והרבה דג. כדור אורז עם קרם שוקלד לבן היה טעים. אבל השירות היה מעט החובבני ואיטי. הסקה שביקשנו להביא יחד עם... הסושי הגיע באיחור, גם לסושי עצמו לקח די הרבה זמן להגיע. והמקום לא היה מפוצץ. יחד עם זאת נהנינו מאוד מהאוכל ומאווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דלית - תמונה
דלית 5 ביקורות
4.0
05/08/10

שווה-שווה. אוכל באמת יפני, שלא כמו במקומות אחרים רבים. נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
netalier - תמונה
netalier 2 ביקורות
4.0
03/08/10

מדובר בפנינה קולינרית הנחבאת לה בהוד השרון. השירות מצוין, האוכל נהדר והמוזיקה מתאימה לאווירה של הימים החמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 4 ביקורות
4.3
25/07/10

היינו ביאמאטויה כחמש פעמים בחודשים האחרונים בשעות שונות ובהרכבים שונים. כחובבי אוכל יפני אנו ממליצים בחום. מרבית המנות מעולות ועקביות באיכותן. צוות המלצרים משתדל להתאים לכל סועד את... המתאים לו. הדגים תמיד טריים ביותר והמחירים סבירים בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
שגיא - תמונה
שגיא 5 ביקורות
4.3
11/07/10

מסעדה מעולה! אוכל אותנטי וטעים, שירות מקצועי , סבלני ומפנק. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
04/07/10

מנות ראשונות היו טעימים - סושי וגיוזה. מנות עיקריות היו על הפנים!!!! איטריות עם טופו ואיטריות עם אנטריקוט. המנות היו ממש ללא טעם. במנת הבקר היו בדיוק 5 רצועות דקיקות של איזזה בשר יבש... במשקל של 50גרם. כאשר התלוננתי, לקח שתי פניות ועשרים דקות לקבל מענה מה"מנהלת". היא אמרה שיש 200 גרם בשר במנה. כאשר אמרתי לה שאין אפילו קרוב ל200 גרם, היא פחות או יותר אמרה, "זה מה יש". לא אחזור לשם בגלל היחס המזלזל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידית - תמונה
עידית 10 ביקורות
4.7
18/05/10

חוויה נהדרת שמעבר לאוכל. באנו שנים + תינוק הצוות התאמץ שיהיה לו נוח ושלנו יהיה כיף. , ביקשנו שיפתיעו אותנו עם אוכל מסורתי ולא מוכר והגבלנו בתקציב לא במיוחד גבוהה. המלצר יצא מעורו לברר... מה אנחנו אוהבים ומה ישמח אותנו. הגיע מגש מלא הפתעות, סושי מושקע במגוון צבעים וטעמים . האוכל היה משובח, החוויה היתה מעבר לאוכל. המון המון תודה אין ספק שנחזור שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס 8 ביקורות
3.0
29/04/10

אוכלים טעים ומוקפד עם שירות מקצועי וקשוב, אבל אווירה ועיצוב של מזללה רועשת בקניון. אם חשבתם על בילוי שקט ורגוע זה ממש לא המקום. מוזיקה רועשת ומהומת אלוהים של קולות האנשים שמנסים להתגבר... על הווליום הנורא, יוצרים קקאפוניה בלתי נסבלת. הרעש מקלקל את ההנאה מהאוכל. וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה