נגישות
נגישות

טוליפ - tulip ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על טוליפ

 - תמונה
6 ביקורות
2.0
11/08/10

אוכל הונגרי ברמה ממוצעת של 7 למעט כדורי הגבינה שהם שמונה מחירים סבירים בצהריים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
מניה שוחד - תמונה
מניה שוחד מבקר מתחיל
4.7
07/08/10

הייתי פעמיים, ולא התאכזבתי. שירות חביב ומשפחתי של בעל המקום שנותן הרגשה מפנקת- אפילו הציע מיוזמתו לערבב לנו שני סוגי בלינצ'ס במנה אחת במקום שנזמין שתיים....והאוכל, אוי - האוכל!!! אילו... רק הייתי יכולה לאכול עוד קצת מזה ועוד קצת מההוא , הייתי נשארת לגור שם. המסעדה נראית כמו "מסעדה של פעם", היה יכול להיות מאד נעים אילו היו קצת מחדשים אותה. אם הכוונה היתה ליצור "רטרו", אזי משהו התפספס שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/08/10

היינו 6 אנשים ביומולדת. נהננו מאוד. המנות נדיבות מאוד ובאות יפות ומקושטות. התמחור סביר, וחלק מהמנות לא תמצא בשום מקום אחר. במסעדות מזרח אירופאיות יש הרגשה לפעמים של... מקום לזקנים, אבל... כאן יש עירוב נחמד בין הרגשה אירופאית ישנה ומודרניות. תפריט גדול ומגוון, לא רק להונגרים. יופי של מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/06/10

ישבתי עם משפחתי אתמול לארוחת ערב, נהנו מאוד מהכבד עוף כמנה ראשונה וגם המרק גולאש היה פשוט מעולה. המנות העיקריות ענקיות ובעיקר נהנו מהגולש האותנטי עם הבצקניות, כמו בבית של סבתא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואל - תמונה
יואל 3 ביקורות
4.0
31/05/10

בתור צאצא לעם ההוני וכמי שאכל במסעדות בודפשט ובעוד הרבה מסעדות הונגריות היה מאד נחמד להזכר בטעמים האמיתיים של בית סבתא. גם חברים שהצטרפו ומשאינם מדיארים ההנאה שלהם הייתה מלאה. למי שאינו... מכיר את הקינוחים המיוחדים בקשו לשלב בינהים במיוחד את הגומבוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 3 ביקורות
4.3
17/05/10

ארוחה עיסקית משתלמת ביותר. איכות מעולה (כל המנות שהוזמנו היו בשריות) שירות מתוזמן היטב של מלצר מקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
08/05/10

מרק דובדבנים קר- חיוור ותפל. החביתיות מהן עשויים הבלינצ'ס טובה, המליות של הבלינצ'ס פשוט לא טעימות וניסינו גם מתוקים וגם מלוחים מכמה סוגים. קינוח הונגרי בשם שומלואי גלושקה Somloi... galuska - מאכזב מאוד ולא בגלל היכרות קודמת, אין לנו כזאת, פשוט סתמי. מרק שעועית ירוקה קר - טעים ומענין. לא מצאנו סיבה לרצות לחזור למסעדה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
04/05/10

אוכל משגע ומושקע, בעל בית חביב קצת יקר אבל שווא לנסות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/05/10

היה נעים, חמים וטעים. מסעדה הונגרית עם מאכלים מסורתיים, אבל עם עיצוב מודרני. העיסקית מצוינת, והמבחר בתפריט מדהים. למרות שיש מאכלים רבים בתפריט שלא מוכרים ללא-הונגרים, בסופו של דבר מדובר... במנות טעימות ולא מוזרות כמו שניתן לחשוב (הרבה בצקים, תפוחי אדמה ושמנת. טעים!). בעל הבית נחמד מאוד וידידותי והשירות היה מהיר ונדיב. יופי של מקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יחיאל - תמונה
יחיאל מבקר מתחיל
4.3
01/04/10

אכלתי מספר פעמים. אוכל מעולה "עם נשמה". בעל הבית יהודי הונגרי מאד נחמד וקשוב. אוכל טעים ולא ניתן אלא להנות. גם המחיר ממש סביר. ממליץ מאד בכל שעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה