נגישות
נגישות

טוליפ - tulip ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על טוליפ

Ronit Ben Menachem - תמונה
Ronit Ben Menachem מבקר מתחיל
ארוחה הונגרית
4.0
28/05/12

התכנסנו כל המשפחה (15) לארוחת צהרים במסעדה, מאחר שאבי מהונגריה אנחנו מכירים את האוכל ההונגרי ואוהבים אותו, המנות היו גדולות והאוכל טעים ואותנטי , נהנו במיוחד מהקינוחים : הקצפת עם... הערמונים , כופתאות השזיפים וכמובן הפלנצ'יטות , זאת לא הפעם הראשונה שהינו במסעדה וכמובן לא האחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלום - תמונה
שלום 2 ביקורות
ללקק את הצלחת!
4.0
22/04/12

חגגנו יום הולדת, היינו 7 סועדים. (אימי מבשלת בעיקר אוכל הונגרי, כך שאני בהחלט יכול להעריך אוכל הונגרי טעים) המקום הוא קטן ואינטימי, שרות עדיף ומקצועי, מנות מעולות!! מחירים סבירים ביותר.... ממליץ בחום לכל מי שיודע להעריך אוכל ביתי בטעם הונגרי אותנטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
giladya - תמונה
giladya מבקר מתחיל
4.3
15/10/11

באנו בהפתעה ללא היכרות עם המקום וללא תוכנית והופתענו לטובה! מיד בכניסה למקום הרגשנו בריח של אוכל ביתי ולא תעשיתי, ובשילוב עם החיוך המזמין והיחס האישי של לאצי, בעל המקום, גרם לנו להתיישב... ולהזמין. החשש שמדובר באוכל ביתי סתמי התפוגג מיד. מרק הגולש - פשוט מדהים. הכמות גדולה, הבשר שבפנים נמס בפה, תפוחי האדמה ונטיפי הבצק עושים חגיגה בצירוף הציר הפיקנטי של המרק. גם אשתי הזמינה מרק. שעועית. פשוט נהנתה מכל כף וכף ועוד ניגבה עם הלחם את תחתית הקערה. למנה עיקרית הזמנו - שניצל עגל ענק וקריספי בתוספת פירה, ומאפה תפוחי אדמה עם ביצה ונקניק - פשוט להנות מכל ביס. השירות - אוירה חמה, נעימה, ביתית, יחס חם. הרגשה רצויה מאוד. התפריט מגוון במנות בשריות נוספות וגם מנות חלביות, הכל על טהרת המטבח ההונגרי. את הקינוחים לא ניסינו אבל אין ספק שנחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/08/11

אוכל הונגרי אותנטי טעים בטירוף הרגשנו שאנו יושבים במסעדה בבודפשט. השרות היה יוצא מהכלל אדיב מקצועי מהיר . הגולש כמו מבית אמא שלא נדבר על הקינוחים המיוחדים שלא נראים במסעדות אחרות... .הקינוחים לא סטנדרטים.במיוחד הכופתאות והבלינציס. אנחנו בטוח נבקר שם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודה פנר - תמונה
יהודה פנר 11 ביקורות
3.7
18/06/11

הכל טוב מלבד גודל המנות בצלחות . מזל שהגענו עם קופונים שגם אתם הארוחה יצאה יקרה - בגלל גודל המנות . חבל לבזבז מקום חביב ונעים - אם לא ישתנה לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
paikia - תמונה
paikia 18 ביקורות
4.7
12/06/11

אוכל הונגרי-ביתי טעים, שירות אדיב ומהיר, הרגשה של לא סתם מקום שאוכלים בו, אלא של מפעל חיים - מסעדה שמושקעת בה הרבה נשמה של בעלי המקום ושל העובדים. כבר הייתי כמה פעמים וניסיתי כמה מנות,... שכולן היו טעימות, אבל המנות הכי מוצלחות, לטעמי, זה השניצל הוינאי (שניצל עגל ענק ודק) ובלינצ'ס גבינה מתוק לקינוח. בקיצור - אוכל טוב, שירות טוב, אוירה נעימה, מחירים סבירים והכי חשוב - בלי הפלצנות המעצבנת, שבזמן האחרון מאפיינת יותר מידי מסעדות בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/05/11

היינו חמישה סועדים, ממש כיף לשבת, מקום מאוד נעים ובעל הבית מפנק. המלצר ידע לפגוע בול לטעמו של כל סועד ומעל לכל - האוכל היה מעל ומעבר למצופה!!!! ממליץ בחום, אני אישית פינקתי את עצמי... בגולאש וזה פשוט פשע לא לסיים את הארוחה בקינוח פירה הערמונים המשגע :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
11/03/11

באנו עם תלוש, ששוויו אמור להיות כשווי כסף. נשאלנו מראש אם נשלם בתלוש, והוגשו לנו מנות שהוקטנו במיוחד ל"פרזיטים" כמונו! זו הטעיית צרכן חמורה. הגולאש היה סביר, אכלנו טובים יותר במקומות... שלא מתיימרים להתמחות באוכל הונגרי. הבלינצ'ס מאכזב - הוגש בצורה פשוטה יחסית למחירו.בתפריט היה רשום שיגיע עם פירות, אך לא היו. כשביקשנו במיוחד, הגיעה צלוחית קטנטונת עם תות אחד(!) חתוך ל-20 פרוסות דקיקות. מתביישת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
12/02/11

8.2.2011 ארוחת צהריים האוכל מוגש באיחור ואיננו אטרקטיבי לעין. שניצל העגל היה דומה יותר לסוליית נעל, יבש ובלתי אכיל, כמו כן, שאר המאכלים לא הצטיינו בטיבם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
29/01/11

אוכל סביר וצפוי לא יותר . הזמנו גולאש שהיה סביר אבל לא התעלה , ציפתי יותר ממנת הדגל . המנות בינוניות גדולות . השירות נעים ואדיב . המקום פיצפון ונראה יותר כבית קפה שכונתי . המחיר... סביר בהחלט . ס"כ מקום נעים להעביר בו ארוחת צהריים

עוד פרטים
הוספת תגובה